Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2002, 21:48
Channie
Channie is offline
Hebben jullie als jongens veel nare ervaringen met je ballen? Ik bedoel, een kwaad meisje tegenkomen of er ergens mee tegenaan lopen?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 21:52
Blenderhead
Blenderhead is offline
ehmmm ja....

tis nogal een gevoelig onderwerp!
Oud 18-02-2002, 21:58
Channie
Channie is offline
Ja, daarom vraag ik het ook! Ben wel benieuwd of jongens er er zoveel last van hebben. Mijn vriendinnen zeggen altijd van knijp ze daar en ze laten je met rust.....
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 22:05
cyrillic
cyrillic is offline
We kijken wel uit, een rake klap en je bent onvruchtbaar.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 22:58
Channie
Channie is offline
Nou, dat zal toch ook wel weer meevallen toch? Anders zouden er niet veel mensjes meer zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 23:26
Soullar
Soullar is offline
nou het scheelde al 2 x heel weinig of we hadden een pijnlijke sitautie in bed gehad dan verloor ze der evenwicht tijdens het anders gaan zitten e.d.

pfew scheelde niet veel... kon er glukkig meestal wel om lachen, maar als het een sgoed raak is dan zal ze het horen ook, en de buren ook
Oud 19-02-2002, 09:40
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
volgens mij niet , en als t al zo was kon ik t niet meer herinneren

maar gister was wel een enge close-encounter.. we waren hier bezig een bank naar boven te halen ,en de kleindochter van wie mijn huis was stond hier met een boormachine en ik kwam aanlopen en ze zwaaide lekker heen en weer met dat ding dus had ik bijna een boormachine in me kruis (dook op tijd terug) *ouch*
Oud 19-02-2002, 20:38
absolution
absolution is offline
Citaat:
Channie schreef:
tegenaan lopen?
tot nu toe ben ik nog nooit blijven haperen aan de hoek van een tafel of erger

Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 21:27
Oen
Oen is offline
Mijn zusje heeft 3 grote broers en ze weet de zwakke plek maar we hebben haar geleerd dat ze dat echt niet moet doen.
Maar omdat het zo gevoelig is kijk ik wel uit. Soms met het fietsen zit het nog weleens verkeerd en als je dan op je zadel stapt dannn.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 22:01
Channie
Channie is offline
Merk het al. Gevoelig onderwerpje..... :-)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 22:59
Energy!
Energy! is offline
Ja

Was echt hele domme gebeurtenis, toen ik klein was ging ik op me fiets , met ogen dicht en dan mijn armen gespreid (dus niet aan stuur)

en ik reed door een gewone straat met nog een vriend, en er stonden allemaal auto's daar, maar ja ik had mijn ogen dicht en knal zo op een trekhaak en schiet zo naar voren tegen me stuur aan en niet zo zachtejs ook

heb gewoon 1 week niet kunnen pissen, ja kon wel maar dat deed echt verrot veel zeer, dus toen ik weer kon pissen stond ik 5 minuten te zeiken

Maar ja gelukkig is dat verledentijd
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 23:21
Soullar
Soullar is offline
Mwoehoehoehahaaheheeee lol roflol

lijkt me idd zwaar pijnlijk
Oud 20-02-2002, 00:38
dj_reggy
dj_reggy is offline
Oud 20-02-2002, 12:47
Zorkman
Zorkman is offline
pff. al veel close calls, mijn ex e paar keer net niet me hare knie der vlak in (een chanse da die ballen ewa kunne bewegen in dienen balzak), en dan nog e paar keer

op den basket al e paar ballen erin gehad...pijnlijk

en me mijn huidige vriendin de normale "past-op-ge-ligt-op-mijn-ballen"-situaties
Oud 20-02-2002, 13:00
Verwijderd
Ik heb één keer een jongen daar zo'n harde trap gegeven en jezus wat heb ik daar van genoten toen hij daar kreunend op de grond lag in de plaats van mij. Maar daarna lag ik naast hem
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 13:26
WordWardWizzard
WordWardWizzard is offline
Erg pijnlijk, je komt van je werk, stapt op de zadel, gaat zitten.......

Wat zit er dus tussen de zadel en je kont??

Juist ja.
Je ballen.
Erg pijnlijk.

Ben vervolgens maar met de metro gegaan, want ik kon niet goed meer zitten.

Oud 20-02-2002, 14:36
Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Een keer in de stroomversnelling van een rivier gevallen, en na zo'n 20 meter hard omlaag te gaan wijdbeens tot stilstand gekomen tegen een rots... (AU!)
Enfin, ik kreeg een luchtbed aan een touw naar me toe geworpen... word 5 meter teruggetrokken... Glipt dat takkeding uit m'n vingers... KEDENG! Nog een keer, in dezelfde houding... (au au au)
Oud 20-02-2002, 16:47
Belladonna
Belladonna is offline
Citaat:
cyrillic schreef:
We kijken wel uit, een rake klap en je bent onvruchtbaar.
een oplossing voor de bevolkingsgroei in China!!!!

Oud 20-02-2002, 20:23
Belladonna
Belladonna is offline
sorry voor mijn gare opmerking

suus
Oud 20-02-2002, 21:18
Channie
Channie is offline
Citaat:
testout.com schreef:
Ik heb één keer een jongen daar zo'n harde trap gegeven en jezus wat heb ik daar van genoten toen hij daar kreunend op de grond lag in de plaats van mij.
Haha, heb ik ook een keer gedaan. Best machtig gevoel ja!

Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 21:44
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
Ik moet ook dringend leren er wat voorzichtiger mee om te springen; 'k denk dat m'n vriend z'n ballen al een fobie van mij hebben...
Oud 20-02-2002, 22:09
GRRR
GRRR is offline
ja, ze wist zeg maar niet dat ze zo gevoelig waren, kneep er dus voor de gein keihard in :/

en erg vaak skateboard tegen me kloten aan tijdens een flip. vandaag nog tegen me linkerbal. maarja, pijn is fijn heh.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 23:01
soulless
soulless is offline
Uhm, bepaalde mensen (ze leest dit wel als ze weer eens al mn posts doorzoekt) vinden het grappig om de hele tijd te proberen DAAR een knie te planten
Oud 20-02-2002, 23:04
Channie
Channie is offline
Citaat:
soulless schreef:
Uhm, bepaalde mensen (ze leest dit wel als ze weer eens al mn posts doorzoekt) vinden het grappig om de hele tijd te proberen DAAR een knie te planten

Haha,
Misschien vind ze jullie ballen wel net op opwindend als ik...Misschien....
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 17:18
Kiddie
Kiddie is offline
Een maat van me vond t ooit leuk me vol bij mijn ballen te pakken en ik kan je zeggen daar krijg je een hoog stemmetje van.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 17:32
Günther
Günther is offline
ja 1x een HEEL pijnlijk ongeluk. kreeg de tail recht in m`n ballen na een trick van een plateau AAAUUU

p.s. gaat over skateboarden
Oud 21-02-2002, 17:48
AtHell
AtHell is offline
iz n keer gefalt van de ramp n ja t doe f*cking veel pijn n een tip voor meisjuhs doe t maar niet expres iz n klote (hehe) streek.
Oud 21-02-2002, 22:46
Moederbord
Moederbord is offline
Even het gevoel van een fikse pijn in je ballen omschrijven:

Een genadeloos harde klap, lijkt 3x harder dan de klap was, je voelt het als zeer koud en hard bloed vanuit je ballen door je lichaam trekken, vooral in je buik. Vervelend is ook dat de pijn aanhoudt, niet dat het gewoon pijnlijk blijft, maar alsof de voet (voorbeeld ) er nog steeds is en in je kruis drukt. Vooral dat gevoel in je buik vind ik verschrikkelijk. maar gelukkig is 'm'n laatste keer' 3 jaar geleden of zo..

Wel heb ik es dat ik wat teveel voorover gebogen op m'n fietszadel ga zitten, *auw* dat kan ook zeer doen zeg!
Oud 21-02-2002, 23:35
cyrillic
cyrillic is offline
Het regent, je wilt snel thuiskomen dus fietst je staand. Opeens glijd je voet van de trapper af en klap je keihard op de stang...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 19:10
Verwijderd
Een keer met honkbal (honkballen: met zand gevulde leren ballen ) Een (met kracht gemepte) bal er tegenaan gekregen tot twee keer toe

En ben vaak genoeg gesacked door men frame (van zadel afgegleden) dat is zo pijnlijk dat je er ziek van word...

Vriend van me is wel een keer gesacked tijdens grinden (skateboartaal ), was hij wijdbeens op een rail gekomen ofzoiets. Moest bijna kotsen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 19:50
Kennedy
Kennedy is offline
laatste keer kan ik me gelukkig niet meer herinneren maar uiteraard ook bij mij wel es wat er tegen aan gehad.
ik heb wel eens iemand gezien die letterlijk lag te kotsen van de pijn.
en een vriend van me kreeg een keer zonder reden zomaar een volle vuist van z'n vriendin...gewoon, omdat ze eens wou zien hoe zeer dat deed.
hij heeft het meteen uitgemaakt. (dat zegt genoeg hoe gevoelig dit bij ons ligt dames )

[Dit bericht is aangepast door Kennedy (22-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 21:49
intelli-worst
intelli-worst is offline
mja, in mijn ballen de normale ongelukjes wel eens.. maar 1 keer met voetbal, ik voetbalde in mijn spijkerbroek met knopen ipv rits, maak een buikschuiver, ligt mijn dop (eikel) niet goed, BAM, met de knoop op men dop ... kheb daar 3 minuten gelegen omdat de pijn niet over ging.. daarna toch maar verder gegaan...
Oud 22-02-2002, 21:50
meastrecks
meastrecks is offline
Citaat:
cyrillic schreef:
Het regent, je wilt snel thuiskomen dus fietst je staand. Opeens glijd je voet van de trapper af en klap je keihard op de stang...
of je ketting schiet gewoon los of hij breekt
Oud 23-02-2002, 15:02
Verwijderd
He misschien is een trap of iets dergelijks in je ballen wel net zo pijnlijk als bij meisjes een elleboogstoot of iets dergelijks op hun borsten. Want dat kan daarom ook echt PIJNNNN doen.
En nou zullen de mannen wel zeggen van: nee dat bij ons doet veel meer pijn, nou, wij zijn gewoon veel minder kleinzerig dan (oke dat was een geintje) .
Maar ik weet het dus niet, maar een flink harde stamp op je borst(en) is ook echt allesbehalve aangenaam
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 16:55
BlackMystery
BlackMystery is offline
dat er soms iemand perongeluk in stompt
maar dat kan nu eenmaal gebeuren
als dat tegen je neus is doet het ook pijn
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 21:31
Channie
Channie is offline
Citaat:
saffie schreef:
Maar ik weet het dus niet, maar een flink harde stamp op je borst(en) is ook echt allesbehalve aangenaam [/B]
Auwauwauwau!!!

Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 21:45
mobie
mobie is offline
Een vriend van me:
We waren rugby aant spelen met een hele groep, trekken duwen tackelen,... Ineens pakt iemand hem recht in zijn kruis. Hij was razend en wilde achter die gast achteraan gaan, maar stuikte gewoon ineen na enkele meters.
Tja, echt wel de zwakke plek hoor (meisjes aub geen misbruik van maken )
elke jongen heeft zoiets weleens meegemaakt
Oud 04-03-2002, 23:19
D1984
D1984 is offline
Tja nog iets grappigs, 't is al weer 4 jaar geleden maar het was echt ontzettend pijnlijk. Een stelletje kl**tz*kk*n die dachten grappig te zijn door me in de bosjes te fietsen. En ik vloog dus vlamhard op m'n stuur. Bloeden, niet normaal... En pijn. Pfff, wil je echt niet meemaken.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 08:46
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Energy! schreef:
Ja

Was echt hele domme gebeurtenis, toen ik klein was ging ik op me fiets , met ogen dicht en dan mijn armen gespreid (dus niet aan stuur)

en ik reed door een gewone straat met nog een vriend, en er stonden allemaal auto's daar, maar ja ik had mijn ogen dicht en knal zo op een trekhaak en schiet zo naar voren tegen me stuur aan en niet zo zachtejs ook

heb gewoon 1 week niet kunnen pissen, ja kon wel maar dat deed echt verrot veel zeer, dus toen ik weer kon pissen stond ik 5 minuten te zeiken

Maar ja gelukkig is dat verledentijd
In zo'n gevalletje moet je een kannetje louw water meenemen naar het toilet en over je plasser heen gieten tijdens het plassen... ahum... heb hier ook ervaring mee gehad

Maar misschien wel een goede tip voor de anderen?
Oud 05-03-2002, 15:56
lake bodom
lake bodom is offline
hm we waren een keertje voetballen met gym, ik wou dus tegen de bal trappen, raakte ik de verkeerde bal..
en tkwam nogal hard aan, ik kon me lach niet meer inhouden, de rest ook niet, best lullig, want hij krepeerde gewoon van de pijn, maar gelukkig kon hij er later wel om lachen
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 16:04
Verwijderd
Citaat:
saffie schreef:
He misschien is een trap of iets dergelijks in je ballen wel net zo pijnlijk als bij meisjes een elleboogstoot of iets dergelijks op hun borsten. Want dat kan daarom ook echt PIJNNNN doen.
En nou zullen de mannen wel zeggen van: nee dat bij ons doet veel meer pijn, nou, wij zijn gewoon veel minder kleinzerig dan (oke dat was een geintje) .
Maar ik weet het dus niet, maar een flink harde stamp op je borst(en) is ook echt allesbehalve aangenaam
Oke ik ga even mezelf corrigeren, het doet bij de mannen in hun ballen vast veel meer zeer dan bij ons vrouwen op de borsten. ik moest gister een borstonderzoek laten doen en dan werd alles echt helemaal fijngeperst, en zoooo suuuperdepuper veel pijn deed het ook niet. Dus de mannen hebben vast meer pijn.

Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 16:49
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
saffie schreef:
veel pijn deed het ook niet.
Ik heb een tepelpiercing laten zetten vrijdag.. nouh.. ik ga nu wel janken als er iemand op slaat hoor

Enne ik heb n keer een jongen in zn ballen geschopt toen hij erg vervelend was.. hij had een tijd daarvoor al een keer een rib bij mij gekneusd.. en vervolgend heeft ie later nog eens mn navelpiercing uitgescheurd.. we doen elkaar echt pijn..
Oud 05-03-2002, 17:33
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
nu ik dit allemaal lees van op stangen allen enzow..krijg spontaan pijn aan mijn ballen!!
Oud 05-03-2002, 17:46
^AmArU^
^AmArU^ is offline
ik gebruik mijn ballen als mijn mobiele telefoon gewoon
zo flexibel
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 18:19
AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik moet er soms best wel om lachuh.

Soms als me zusje en ik ruzie hebben.. dan wil ze soms ook wel es een trap in me balle geven.. maarja.. dat is altijd het eerste wat ik bescherm..

Regels voor berichten