Oud 15-10-2002, 20:25
Janey
Janey is offline
Ik ben al een tijdje op zoek naar gothic kleren (vooral jurken). In elke stad hebben ze wel zo'n winkel waar je die kunt vinden, maar ik weet niet waar. Binnenkort ga ik naar Utrecht, dus als hier iemand is die weet waar in Utrecht die winkels zitten help me dan!!!
Alvast bedankt
Advertentie
Oud 15-10-2002, 20:33
2young2live
2young2live is offline
euhm..ik weet niet echt de straatnamen, moet ik eerlijk zeggen, ik weet alleen Shisha in de zakkendragersteeg, er zijn een paar Netjes, maar waar die zitten volgens mij zit er eentje in de voorstraat, en ook een vlakbij de dom, maar die in de voorstraat heeft het meeste aanbod (is nog ontzettend weinig trouwens, alleen laughing vampire kleding) maargoed, ikd enk dta iemand anders je beter kan helpen
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Netjes!

Er komen nu wel veel goffik topics, misschien een algemene 'hoe word ik goffik,wat is goffik' topic ? anders slotjes ?
igfy
igfy is offline
euh.. ik ga ook wel eens winkelen in Utrecht, en ze hebben daar best wel veel alternatieve winkels, ook met gothic kleding. Ik weet alleen niet waar ze zitten...
Oud 15-10-2002, 20:37
2young2live
2young2live is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
Netjes!

Er komen nu wel veel goffik topics, misschien een algemene 'hoe word ik goffik,wat is goffik' topic ? anders slotjes ?
ja maar goffik is ihin! snap dat dan, als het in is moet je ook gottick worden joh, jezus wat ben jij voor doos ....
Oud 15-10-2002, 20:39
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
2young2live schreef:
ja maar goffik is ihin! snap dat dan, als het in is moet je ook gottick worden joh, jezus wat ben jij voor doos ....
daarom, een algemeen goffik topic ...
Oud 15-10-2002, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
daarom, een algemeen goffik topic ...
Kan dat ook gelijk het hipste topic van het forum worden.
Oud 15-10-2002, 20:49
2young2live
2young2live is offline
he jasses, moet dat nou? moet er natuurlijk ook een trance topic komen, een aan "alto" topic, en een "ik ben mezelf !!!, ik pas niet in een hokje!" topic....*zucht*....
Oud 15-10-2002, 21:22
Mysterons
Mysterons is offline
waar vind ik topic.. bovenaan

er is een netjes vlak bij het station. er is er een vlakbij de dom, waar ze vooral gothickleren hebben. vraag naar de dom en je vind de winkel
Oud 15-10-2002, 21:29
Verwijderd

volgens mij staan er in de zoekfunctie wel 1000 van dit soort topics
Oud 15-10-2002, 21:50
Verwijderd
dit moet je in het Grote-Waar-Vind-Ik topic plaatsen
Oud 16-10-2002, 02:45
GRRR
GRRR is offline
ik heb in mijn kelder leuke gothic kleding. kom maar jaaaa kom maar
Oud 16-10-2002, 06:40
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
GRRR schreef:
ik heb in mijn kelder leuke gothic kleding. kom maar jaaaa kom maar

ja hijs me maar in jongen [/zwoel]
Oud 16-10-2002, 18:56
2young2live
2young2live is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
waar vind ik topic.. bovenaan

er is een netjes vlak bij het station. er is er een vlakbij de dom, waar ze vooral gothickleren hebben. vraag naar de dom en je vind de winkel
ben jij recent daar geweest? want volgens mij (ben er al een tijdje niet meer geweest) hadden ze daar heel weinig, het meeste is verhuist naar de voorstraat, een tijdje geleden was die bij de dom wel echt vol met gothickleding, maar nu voornamlijk van die hippie dingen (weet niet hoe ik t anders moet noemen ) maargoed ik kan het mis hebben...
Oud 16-10-2002, 19:08
mystic girl
mystic girl is offline
die bij het station weet ik niet, maar bij de dom toch wel, of is dit inderdaad al weer veranderd , die ligt vlakbij een boekenwinkel(ben ff de naam kwijt).
Oud 16-10-2002, 19:47
Hotboy15
Hotboy15 is offline
stap uit bij het busstation/treinstation, ga de roltrap op en ga hoog catharijne op, volg de borden richting radboudkwartier(waar de grootste stroom mensen heen gaat, loop langs de v&d en ga vervolgens de roltrap weer af, je komt nu in de stad, tegenover je zie je Dixons, en op zaterdag is er links van je een markt. als die er niet is, loop dan over de lege markt, richting de weg (bijenkorf/dump2000/macdonalds) loop langs deze winkels en ga bij de kijkshop rechtsaf de oude gracht op. je loopt nu langs Mario's pizzas kraam. loop de heeeele oude gracht over en je komt bij een hele groteboekenwinkel/stadhuis utrecht, en daar zie je de Dom, en daar zit de Netjes. is dit een goede routebeschrijving of niet
Oud 16-10-2002, 19:52
boardbabe
boardbabe is offline
Waarom wordt dit topic niet gesloten aangezien we al een waar vind ik topic hebben?
Oud 16-10-2002, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Hotboy15 schreef:
stap uit bij het busstation/treinstation, ga de roltrap op en ga hoog catharijne op, volg de borden richting radboudkwartier(waar de grootste stroom mensen heen gaat, loop langs de v&d en ga vervolgens de roltrap weer af, je komt nu in de stad, tegenover je zie je Dixons, en op zaterdag is er links van je een markt. als die er niet is, loop dan over de lege markt, richting de weg (bijenkorf/dump2000/macdonalds) loop langs deze winkels en ga bij de kijkshop rechtsaf de oude gracht op. je loopt nu langs Mario's pizzas kraam. loop de heeeele oude gracht over en je komt bij een hele groteboekenwinkel/stadhuis utrecht, en daar zie je de Dom, en daar zit de Netjes. is dit een goede routebeschrijving of niet
Heej! Een nuttige post van hotboy! Daar moet op gedronken worden
Oud 16-10-2002, 21:03
S
S is offline
Citaat:
eXo schreef:
Heej! Een nuttige post van hotboy! Daar moet op gedronken worden
Precies hetzelfde wat ik dacht!

Nee, ik weet het al.

Eerst wil hij naamsbekendheid halen door te irriteren, daarna wordt hij Dé Man op het forum, door perfecte hulp te bieden.

Tof, man .
Oud 17-10-2002, 08:35
Verwijderd
de large ofsow
Oud 17-10-2002, 09:08
Verwijderd
hmm..
als ik jou was zou ik alleen niet van die zwart/paarse jurken kopen..
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten