![]() |
|
met je lippen likken, dan doe je d'r alleen wat vocht op... en vocht komt in aanraking met de lucht dus het droogt dan extra uit!
bij labello oid smeer je er geen vocht op, maar vet... vandaar dat dat veel beter is! zeker op de fiets moet je niet te veel je lippen likken, want met de wind zijn je lippen helemaal snel uitgedroogd en wordt het alleen maar erger!
|
![]() |
Ik ben inderdaad verslaafd aan lippenbalsem, als ik het niet bij me heb word ik letterlijk helemaal gek. Als ik een tijdje geen lippenbalsem gebruik drogen m'n lippen langzaam uit, daarna gaan ze "trekken" en worden ze rood. Ik heb echt geen idee hoe ik ervan af moet komen. Ik wil hiermee niet naar de huisarts. Iemand tips???
|
![]() |
|
Daar heb ik ook last van, maar die lippenbalsempjes smaken dan ook zo lekker. Ik zie het niet echt als een probleem, misschien moet je niet van die lippenkleurtjes gebruiken, maar van die Labello met vitamines. Dat houdt je lippen urenlang zacht. Vindt je het btw echt erg om hiermee naar de huisarts te gaan? Ik denk dat je anders wel een zalfje mee kunt krijgen bij de apotheek.
Succes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
assof labello hellup! das sleg , je moet gewoon ff van da soort zalluf kopen, bestaat ook van labello gloof ik maar das veel beter, word heel heet maar werkt wel good ! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||