![]() |
|
Verwijderd
|
Sowieso juist niet té veel smeren, al helemaal geen labello. Je lippen raken daar zo gewend aan dat ze niet meer zonder kunnen, zegmaar ''verslaafd'' zijn. Af en toe kan natuurlijk wel, maar geen gewoonte van maken.
Als mijn lippen echt kapot zijn smeer ik er Calendulan (zalf of crème) van VSM op. Is wel iets duurder dan de rest wat hier genoemd wordt, maar werkt ontzettend goed. (en als je de crème variant neemt heb je ook geen glimmende lippen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Wat je kunt doen is af en toe je lippen borstelen met een zachte tandenborstel. Zo kun je de velletjes er zachtjes van afpoetsen, breng je de doorbloeding beter op gaan en je krijgt er zachte volle lippen van.
Daarnaast voor het slapen je lippen dik in smeren met bijvoorbeeld vaseline of lippenbalsem. Maar het lijkt me niet goed dat het prikt. ![]() |
![]() |
|
Ik smeer idd ook bijna geen spul. Alleen als m'n lippen echt zeer doen, dan een keertje Calendulanzalf, maar daar blijft het bij. Anders gaat je lichaam er inderdaad aan wennen = niet handig.
|
Verwijderd
|
Ik gebruik altijd Honey Trap Ruikt lekker en is vet genoeg. En tegen de velletjes af en toe even scrubben met een zachte tandenborstel. Niet te hard en te vaak, want dan gaan je lippen juist pijn doen!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is er mis met Labello dan, wat er niet mis is met Blistex e.d. (want volgens mij maken ze niet zoveel verschil). iig handig topic, ik ga dat met nivea en met tandenborstel eens proberen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Die echinaforce koop ik gewoon bij de etos of kruitvat of zo. MAAR vroeger zaten ze in een groene verpakking en nu in een blauwe, daar moet je eventjes op letten, ik ben m ook heel lang kwijt geweest.
|
Labello is rotspul. Hier in Zweden hebben ze hele fijne lipbalsem maar daar heb je niets aan
![]() Echinaforce van Kruidvat is inderdaad wel fijn. En die waterbakjes waar Sarah het over had, kan je volgens mij gewoon bij Blokker kopen ![]() Daarnaast: liever een man die smeert dan van die korsten ![]()
|
Hooray voor Blistex indd, of de prut van de bodyshop
![]() Mensen die 's avonds prut op hun lippen doen: hoe houd je dat in godesnaam vol? Hoe slaap je dan? Ik kan me dat echt niet voorstellen.. Ik denk dat ik na 5 seconden helemaal geschift zou zijn van dat gevoel...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
De allerbeste lippenbalsem die er is is voor mij nog altijd de cheapass geel-blauwe van de Etos. Weet ff niet welk merk dat ook weer is, maar ik ga kijken! (a)
Oh ja het is Dr Swaab. Maar dat was hierboven ook al ergens genoemd. Iig, twee euro bij de Etos en je hebt nooit meer ergens last van. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Droge lippen door roa Lyne | 6 | 16-12-2007 11:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloedblaar op lip? babylove | 2 | 24-02-2006 11:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Roaccutane en droge neus Roob | 32 | 09-09-2005 14:21 | |
Lichaam & Gezondheid |