Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2001, 16:05
eztah
eztah is offline
is het nou zo slecht om je lippen te likken?
ik had namelijk altijd droge lippen, en smeerde ze met labello enzo..maar nu doe ik het nie meer zo, maar lik ze en het werk veel beter
alleen, ik heb een lippiercing en er zit nu een soort eng sneetje achter het ringetje, maar maybe komt dat door wat anders.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 19:18
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Het is echt slecht, je lippen drogen er alleen maar van uit. Je moet ze gewoon goed insmeren met labello, dat sneetje kan best komen door het likken. Als ik droge lippen heb, krijg ik daar vaak ook een sneetje.
Oud 02-01-2002, 16:24
*meissie*
*meissie* is offline
is toch niet slecht?? doet iedereen toch??
Oud 02-01-2002, 16:40
Verwijderd
het droogt je lippen wel uit.
het is niet slecht ofzo, want ja iedereen doet eht, maar het is wel beter om iets verzorgends te gebruiken. teveel labello is slecht, of altijd labello op je lippen, want dan zijn je lippen gewend aan die voedingsstoffen van de balsem en gebruikt ie zn natuurlijk helende werking nie meer, dus als je dan een tijd geen labello op hebt dan weten je lippen even niet meer wat te doen want ze zijn gewend dat de labello alles doet..
zoiets, dat las ik een keer ergens. alleen ik kan eht nie zo goed uitleggen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 16:54
Verwijderd
Citaat:
*meissie* schreef:
is toch niet slecht?? doet iedereen toch??

Tis niet goed. Dat iedereen het doet betekend niet dat iets goed/niet slecht is. Roken en drinken doet ook de halve wereld, is ook niet goed.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 18:44
14sweety14
14sweety14 is offline
drank en roken is niet te vergelijken met lippen likken. speeksel is een natuurlijke stof dat procduceerd je lichaam. het lijkt me daarom ook helemaal niet slecht
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 19:02
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
volgens mij kun je nog het beste Blistex gebruiken, die heelt je lippen ook..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 20:06
Verwijderd
Citaat:
14sweety14 schreef:
drank en roken is niet te vergelijken met lippen likken. speeksel is een natuurlijke stof dat procduceerd je lichaam. het lijkt me daarom ook helemaal niet slecht
Daar hadden we het ook niet over.
Het is niet slecht in de zin van 'een slechte stof', maar wel in de zin van 'zo drogen je lippen uit'.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 23:05
Balance
Balance is offline
met je lippen likken, dan doe je d'r alleen wat vocht op... en vocht komt in aanraking met de lucht dus het droogt dan extra uit!
bij labello oid smeer je er geen vocht op, maar vet... vandaar dat dat veel beter is!

zeker op de fiets moet je niet te veel je lippen likken, want met de wind zijn je lippen helemaal snel uitgedroogd en wordt het alleen maar erger!
Oud 03-01-2002, 10:23
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Ik ben inderdaad verslaafd aan lippenbalsem, als ik het niet bij me heb word ik letterlijk helemaal gek. Als ik een tijdje geen lippenbalsem gebruik drogen m'n lippen langzaam uit, daarna gaan ze "trekken" en worden ze rood. Ik heb echt geen idee hoe ik ervan af moet komen. Ik wil hiermee niet naar de huisarts. Iemand tips???
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 10:29
~Miracle~
~Miracle~ is offline
Daar heb ik ook last van, maar die lippenbalsempjes smaken dan ook zo lekker. Ik zie het niet echt als een probleem, misschien moet je niet van die lippenkleurtjes gebruiken, maar van die Labello met vitamines. Dat houdt je lippen urenlang zacht. Vindt je het btw echt erg om hiermee naar de huisarts te gaan? Ik denk dat je anders wel een zalfje mee kunt krijgen bij de apotheek.
Succes.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 19:41
miss Elise
miss Elise is offline
als ik op de fiets zit lik ik mn lippen. als ikke dan aan kom (op plaats waar ik moet zijn) zijn mijn lippen helemaal niet droog, in tegendeel. ik heb ook bijna nooit schrale lippen terwijl ik amper labello gebruik

[Dit bericht is aangepast door miss Elise (03-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 20:23
Jerommeke
Jerommeke is offline
hoe gek het ook klinkt... je lippen drogen uit door de in te spugen zegmaar

ik denk dattet iets met osmose temaken heeft
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 13:34
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Citaat:
Sophietje12 schreef:
Het is echt slecht, je lippen drogen er alleen maar van uit. Je moet ze gewoon goed insmeren met labello, dat sneetje kan best komen door het likken. Als ik droge lippen heb, krijg ik daar vaak ook een sneetje.

assof labello hellup! das sleg , je moet gewoon ff van da soort zalluf kopen, bestaat ook van labello gloof ik maar das veel beter, word heel heet maar werkt wel good !

Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 13:38
eztah
eztah is offline
Citaat:
Jerommeke schreef:

ik denk dattet iets met osmose temaken heeft

wasdat dan?

Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 13:54
@pie
@pie is offline
ik lik me lippen gewoon nat

moet nix van al die vette troep hebben :-)
Oud 07-01-2002, 13:57
Verwijderd
Citaat:
http://www.gaysite.nl/archieven/lookinggood.html :Droge lippen wat doe je eraan?
11/12 - In de herfst en de winter kun je wel eens last hebben van extreem droge lippen. Dat is zeer vervelend omdat er dan ook kleine, maar pijnlijke scheurtjes in je lippen ontstaan. Droge lippen worden meestal veroorzaakt door koud weer, likken aan de lippen of allergieën. Als je last hebt van droge lippen en je maakt ze steeds nat, wordt de klacht alleen maar erger. Je kunt dan het beste een snoepje in je mond doen waar je op kan sabbelen, want dan vergeet je vaak om aan je lippen te likken. Om droge lippen te voorkomen moet je voor het slapen gaan lippenbalsem aanbrengen en een vethoudende lippenstift gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 22:15
Jerommeke
Jerommeke is offline
Citaat:
eztah schreef:

wasdat dan?

iets biologisch
kmoet toches wat beter bij bio opletten
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten