![]() |
|
![]() |
Hmm..zag het vanmorgen op het rtl-nieuws, t viel me op dat er nog geen topic over was, bij deze...
Er is dus een school geopend in Oostenrijk die les geeft in o.a. tarotkaarten leggen, astrologie, witte magie etc... zie hier: http://www.8ung.at/foundation/hs/hexenschule-e.html Vraag me af wat jullie ervan denken...zouden jullie zelf naar zo'n school toegaan als dat in nederland was, of vinden jullie dat je zelf alles moet ontdekken zodat je een eigen stijl ontwikkeld.. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe wou je het anders leren, uit een boek? Een begeleider, leraar, of iets soortgelijks is veel verstandiger.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
het lijkt me zeker wel interessant en ik zou er echt wel een keertje willen gaan kijken en misschien zelfs een paar lessen volgen, maar ik ben niet iemand die snel dingen van andere mensen aanneemt. ik zoek liever zelf iets uit, en doe dingen liever alleen... ook niemand die je uitlacht als het foutgaat. soms iets samen doen is wel grappig en leerzaam... maar voor meestal: lonely
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() In Leuven (geloof ik! ) heb je toch ook zoiets? Sibylle's toverschool.... wou ik naartoe maar me mam was niet akkoord.... Waren maar een paar lessen (pijlers noemen ze die.) Echt graaf! x-x-x
||
Verwijderd
|
Citaat:
n hier laat iedereen elkaar tenminste uitpraten ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is geen goochelen, als je even de moeite had genomen om de site te lezen, wat opzich wel handig is als je hierop wil reageren
![]() ![]() |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|