Omdat je hebt gevraagd of ik even wou reageren, bij deze:
nummer 1: Wat Aisa ook zegt; beter gummen. Bij de haren buiten het groen zie je nog af en toe wat vage potloodlijntjes zitten, dat is jammer. De lijntjes die samen een soort vierkantje vormen hadden voor mijn part weg kunnen blijven, vind ik niet mooi en niks toevoegen. Verder zijn de dingen die je zeg maar buiten het groen hebt gelaten allemaal aan de linkerkant en helemaal nix aan de rechterkant, dat haalt het volgens mij een beetje uit evenwicht. Voor de rest is ie heel mooi en echt vette nieuwe stijl
nummer 2: Veel mensen die mij voorgingen hebben het ook al gezegd; hij is te vaag... Maar goed, dat kwam dan door je stift die bijna op was maar als ik jou was zou ik een nieuwe stift kopen en een nieuwe tekening maken die wat donkerder is, kijken wat beter is. Misschien is dat vage juist wel mooi in deze compositie. Ik vind het wel wat hebben hoor omdat het ook een soort reflectie lijkt in twee stukken ruit ofzo (dat is wat ik ervan maak hoor) en dan moet het inderdaad wel wat vager zijn.
En nu niet meer zeuren om commentaar want dit is geloof wel weer even genoeg