Advertentie | |
|
![]() |
|
Achter ons huis zijn grote weilanden, met fietspaden en park-bankjes erdoorheen. In de zomer staan daar altijd grote groepen mensen met scooters tot diep in de nacht. Zeer irri.
Ik heb overwogen om met m'n zusje een draad op kniehoogte te spannen over de weg heen, zodat ze over de kop zouden vliegen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb echt een grondige hekel aan scooters, maakt mij niet uit om welke reden iemand zo'n ding heeft. Een hekel hebben aan personen die erop zitten, da's een ander verhaal ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb ook een hekel aan die dingen.. Bij ons rijden ze met 90 km per uur, zonder helm over de provinciale weg.. ![]() Ik hoop altijd dat ze een keer gruwelijk onderuit gaan, die mensen zijn echt een gevaar voor zichzelf en voor anderen.. |
![]() |
||
Citaat:
Roy
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
naja ik geef wel toe...
ik ben bijna 16 maar voor vervoer heb ik hem (nu) echt niet nodig maja ik wou altijd al 1 vind het cool om erop te reiden kan wat sneller naar de steden in de omgeving enzo.... en tja ut heeft wel wat ![]() scooter rijde rulled gwn fietse zuigt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. Je email is trance86@msn.com. 2. Je komt uit Surhuisterveen. 3. Je bent "over zo,n 1 jaar Timmerman ![]() 4. Je hobby's zijn "Uitgaan Feeeeeeesten rondhangen met vrienden en sporten ![]() 5. Op de vraag waarom je graag een scooter wilt berijden antwoord je:"maja ik wou altijd al 1 vind het cool om erop te reiden kan wat sneller naar de steden in de omgeving enzo...." 6. Heb je zelf nog iets toe te voegen? "en tja ut heeft wel wat ![]() ![]() -- MM.. ok.. Dit is dus een voorbeeld van een scootertypje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
conclusie: euthanasie
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Infantiel wijf |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH A ![]() ![]() ![]() Ohhh das háááárd.. dit word bááánnen gek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Er is niks mis met timmermannen, metselaars, bouwvakkers en vuilnismannen. Deze mensen zijn gewoon nodig, we mogen blij met ze zijn en als zij graag willen timmeren en jij liever koeieogen onderzoekt dan So What! Daarbij is Timmerman gewoon een heel mooi beroep, dingen met je handen maken, misschien dat de titel kunstenaar jou meer aanspreekt maar er zit bijna geen verschil tussen. En scooter rijden heeft niks met timmeren te maken! zo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben blij dat je toch volwassen genoeg bent inhoudelijk te reageren, want dan krijg je ook een serieus antwoord terug, moppie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
My point was: Zo kan je voor iedereen wel een naam of tiepje bedenken. En schat en moppie vind ik toch iets te denigrerend over komen, knul.
||
Citaat:
*stoer he van mij ik zeg neuken euthasie en gehandicapt*
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, zo kun je ook andere stereotypen verzinnen, dit topic ging toevallig over een specifiek stereotype. En knul mag je alleen gebruiken als je een liefdesrelatie hebt met een twinttig jaar jongere man ![]() Ach noem het denigrerend, je kunt het ook complimenteus opvatten toch? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|