Oud 09-04-2002, 17:19
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ajax heeft zich officeel gemeld bij Vitesse voor onderhandelingen over de transfer van linkervleugel aanvaller Victor Sikora. De 23-jarige Sikora staat hoog op het verlanglijstje van coach Ronald Koeman voor komend seizoen. Sikora heeft nog een contract bij Vitesse tot de zomer van 2005 en moet ongeveer 6 miljoen euro in Vitesse's bijna lege schatkist brengen. Koeman mag van Ajax spelers kopen als huidige spelers verkocht worden of anderszins van de begroting afgaan. Het bestuur van Ajax en dat van Vitesse doen geen verdere mededelingen over de onderhandelingen tot aan het eind van de competitie. Ajax wil geen onrust in de huidige selectiegroep in de beslissende fase van de competitie. Sikora zegt zelf niets te weten van onderhandelingen. "Ik ken de geruchten. Onder Ronald Koeman heb ik veel vooruitgang gemaakt in mijn spel. Ik hoef niet weg bij Vitesse, ik voel me best goed in Arnhem. Maar ik voel ook dat ik me verder kan ontwikkelen als ik onder Koeman kan spelen bij een topclub als Ajax is"

www.ajaxmania.nl

Wat denken jullie en vinden jullie?
Oud 09-04-2002, 17:21
Boogie
Boogie is offline
die zou toch opvolger van Tomasson bij Feyenoord worden?
Oud 09-04-2002, 17:22
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Weet ik niet, maar tomasson is een '10' niet? En Sikora een linksbuiten toch?
Oud 09-04-2002, 17:24
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Weet ik niet, maar tomasson is een '10' niet? En Sikora een linksbuiten toch?
sikora is iemand die om een andere spits heen speelt. Hij heeft dat in het verleden bij Vitesse al eens gedaan met, jawel, Pi-air...Hij kan links- en rechtsbuiten, maar is het beste in het midden
Oud 09-04-2002, 17:25
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Boogie schreef:

sikora is iemand die om een andere spits heen speelt. Hij heeft dat in het verleden bij Vitesse al eens gedaan met, jawel, Pi-air...Hij kan links- en rechtsbuiten, maar is het beste in het midden
Aha, ok, dan moet ajax hem maar niet kopen, die mido was ook een 'linksbuiten' en speelt nu fijn in de spits...
Oud 09-04-2002, 17:27
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Aha, ok, dan moet ajax hem maar niet kopen, die mido was ook een 'linksbuiten' en speelt nu fijn in de spits...
zoals ik zei, hij kan het wel
Oud 09-04-2002, 17:29
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Boogie schreef:

zoals ik zei, hij kan het wel
Ja ok, maar als hij het beste is op '9' waarom hem dan als '11' kopen?
Oud 09-04-2002, 17:45
AGH
AGH is offline
Omdat Sikora niet naar Ajax moet gaan....!!!

Hehehe, kan me nog wel uit uitspraken van Sikora herinneren dat hij totaal geen Ajacied is....
Als hij nu naar Ajax zou gaan zou me dat diep in hem teleurstellen en zou hem dat een stuk ongeloofwaardiger naar de supporters toe maken.
Of moeten we niet te hoog tippen aan gesprekken door de hekken heen?

Ik vind Sikora eigenlijk ook meer een Feyenoord-speler.
In de Kuip zullen ze vast wel houden van een bijtertje, een ettertje, een werkertje en vooral een doorzettertje.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 18:34
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Oud nieuws

ze willen Diarra ook hebben, en Kolkka, die linksback uit België, die pool, ze willen Øren van Sogndal (noorwegen) en nog een paar gasten

komt wel goed met Ajax denk ik
Oud 09-04-2002, 18:41
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
Citaat:
Boogie schreef:
was dat niet Thomas Buffel ofzo...
Oud 09-04-2002, 18:49
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
The Holy Terror schreef:

Ja dat dacht ik ook, die gast schijnt een megatalent te zijn, ik heb hem alleen nog nooit gezien.
Hopen maar dat hij zuigt , Ben ajacied
Oud 09-04-2002, 19:07
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Ja dat dacht ik ook, die gast schijnt een megatalent te zijn, ik heb hem alleen nog nooit gezien.
Hopen maar dat hij zuigt , Ben ajacied
hopen maar dat ie roelt, hij is belg
Oud 09-04-2002, 19:08
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
The Holy Terror schreef:

hopen maar dat ie roelt, hij is belg
Ja voor jou wel ja, maar ik heb niks met die gast en denk aan me cluppie, wat als ik me niet vergis ook jou cluppie is, in NL dan.
Oud 09-04-2002, 19:22
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef:

Ik vind Sikora eigenlijk ook meer een Feyenoord-speler.
In de Kuip zullen ze vast wel houden van een bijtertje, een ettertje, een werkertje en vooral een doorzettertje.
Maar bij Feyenoord hebben ze al een fantastische linksbuiten, Van Persie. Hoewel ik een echte Ajacied ben, ben ik behoorlijk gecharmeerd van Van Persie. Geweldige speler, en bij Ajax loopt dan Pipo op links te falen, te klungelen en te lachen als ie mist. Sikora niet halen, maar Bechan uit de jeugd laten komen, zou ik zeggen. Of Bobson van NAC terugkopen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 20:32
Marc0
Marc0 is offline
Ajax moet gewoon eens een team opbouwen en behouden (zover dat mogelijk is natuurlijk, bv van de vaart blijft zeker ni langer als 2 jaar)
Ajax heeft steeds door de verschillende trainers wissels met eigen voorkeuren spelertjes gekocht en verkocht, op die manier onstaat er natuurlijk nooit een echt "team".
Ze kunnen het beste hun goeie mannetjes laten instromen uit het 2de

Ze mogen wel kopen (een linksbuiten is ook wel nodig), maar koop dan een echte rechtsbuiten, eentje die ni continu alleen naar binnen trekt.
Want dan krijg je weer het MIDO syndroom

En ik mag die sikora gewoon ook ni, dus echt objectief ben ik nie :>
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:11
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Marc0 schreef:

Ze mogen wel kopen (een linksbuiten is ook wel nodig), maar koop dan een echte rechtsbuiten
Kan iemand mij de logica hiervan uitleggen??
Oud 09-04-2002, 21:30
Krugdinho
Krugdinho is offline
ik betwijfel het
Oud 10-04-2002, 06:35
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
landzaat gaat ook

sikora, diarra, landzaat, zewlakow, kolkka, øren zouden binnen nu en 2 weken kunnen tekenen
Oud 10-04-2002, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
landzaat gaat ook

sikora, diarra, landzaat, zewlakow, kolkka, øren zouden binnen nu en 2 weken kunnen tekenen
gerucht gaat ook dat Jarosik van sparta Praag misschien wel komt
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 12:53
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
The Holy Terror schreef:

ja, maar er is ook voor de korte termijn (volgend seizoen) over Sikora gesproken ofzo...(onbetrouwbare bron)
Oud 10-04-2002, 15:35
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Sikora prima felle speler die ook verdedigend ze werk goed doet, en de boel lekker op kan zwepen.

Van Persie vind ik zwaar overschat(hier zou ik veel repley's op krijgen) want zoveel heeft hij nog niet gebracht aan rendement . Hij heeft dacht ik nog geen 1 goal, heeft hij eigenlijk al een assist? En met de bal van Van Hooijdonk afpakken kan je mij niet bekoren en met 2 keer om de bal draaien en een schaar maken al helemaal niet. Hij is wel technisch maar brengt denk ik weinig rendement.

Buffel is een aardige speler, maar als Feyenoord mee wil doen met de Europese top dan komt hij volgens mij toch te kort. Maar dat kom je met Tomasson ook wat een eikel is dat eigenlijk een beetje denken dat je naar Barca kan, heeft iemand hem nog gezien de laatste weken? hij staat toch echt in het veld.

Bechan wat ik ervan gezien heb vind ik mooie trucs maar weinig rendement zelfde als Van Persie.

Laatst gewijzigd op 10-04-2002 om 16:15.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:56
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Che Guevara schreef:

Maar bij Feyenoord hebben ze al een fantastische linksbuiten, Van Persie. Hoewel ik een echte Ajacied ben, ben ik behoorlijk gecharmeerd van Van Persie. Geweldige speler, en bij Ajax loopt dan Pipo op links te falen, te klungelen en te lachen als ie mist. Sikora niet halen, maar Bechan uit de jeugd laten komen, zou ik zeggen. Of Bobson van NAC terugkopen.
Van Persie is goed ja, maar hij heeft 2 topwedstrijden gespeeld maar nu is hij ook minder dan die 2 wedstrijden. oke hem liever dan Wamberto. Maar Wamberto is goed zat hoor, best belangrijk, zowel competitie als amstel cup. Bechan??? Haal dan Steven Pienaar!!! en over Sikora, ik hoef hem niet zo nodig hoor maar als hij wat laat zien kan het leuk zijn Maar das met elke speler zo.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:58
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Supermach schreef:

gerucht gaat ook dat Jarosik van sparta Praag misschien wel komt
gerucht ging ook dat Zlatan super speler was.
en dan hij naar Roma gaat. (dit kan altijd nog)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:01
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Chivu misschien weg.

www.viplanet.nl

Ik zou blijven als ik hem was.
Oud 10-04-2002, 18:02
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Chivu misschien weg.

www.viplanet.nl

Ik zou blijven als ik hem was.
Ja, maar als jij hem was, zaten wij nu op hetzelfde forum als Christian Chivu
Oud 10-04-2002, 18:46
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:

Ja, maar als jij hem was, zaten wij nu op hetzelfde forum als Christian Chivu
Oud 10-04-2002, 20:08
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
Lijkt me kut

(ik ben fan van Ajax)
Oud 11-04-2002, 12:57
Shox
Shox is offline
Hij heeft meer oren naar een tranfer naar Feyenoord, aldus een intervieuw in de VI, 'Mini & Maxi' die weer herenigd worden. YES!!!
Eens Deventenaar altijd een Deventenaar
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 10:46
Verwijderd
Citaat:
diamondvoodoo schreef:

Van Persie is goed ja, maar hij heeft 2 topwedstrijden gespeeld maar nu is hij ook minder dan die 2 wedstrijden. oke hem liever dan Wamberto. Maar Wamberto is goed zat hoor, best belangrijk, zowel competitie als amstel cup. Bechan??? Haal dan Steven Pienaar!!! en over Sikora, ik hoef hem niet zo nodig hoor maar als hij wat laat zien kan het leuk zijn Maar das met elke speler zo.
Pienaar zit al bij Ajax, maar ik denk dat je bedoelt dat hij op links moet spelen. Dat denk ik ook, in Fifa 2002 is ie linksbuiten in m'n Ajaxteam En supergoed. Wamberto is niet goed zat, hij verneukt kans na kans en is echt nix, ik snap niet wat anderen in hem zien. Maar goed, wat heb je tegen Bechan?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
landzaat gaat ook

Weer een kudde buitenlandse toptalenten zeker (nee, niet Sikora en Landzaat natuurlijk)? Denk es aan de eigen jeugd verdomme. Die jongens hebben talent zat, Rafael blinkt wekelijks uit, Sneijder, De Jong. En bij Haarlem Douglas en Greene, zij zijn over een paar jaar wellicht al beter dan die Zewlakow en Kolkka samen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 11:44
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef:

Pienaar zit al bij Ajax, maar ik denk dat je bedoelt dat hij op links moet spelen. Dat denk ik ook, in Fifa 2002 is ie linksbuiten in m'n Ajaxteam En supergoed. Wamberto is niet goed zat, hij verneukt kans na kans en is echt nix, ik snap niet wat anderen in hem zien. Maar goed, wat heb je tegen Bechan?
bestaat ajax wel in fifa 2002 ?
Oud 12-04-2002, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:

bestaat ajax wel in fifa 2002 ?
ja net asl psv en feyenoord
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 15:32
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

ja net asl psv en feyenoord
ja maar zeker met namen zoals nr 1, nr 2 etc. net als bij het nederlands elftal
Oud 15-04-2002, 19:29
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Update: volgens mij kan Ajax, Tommy Oren al van hun verlanglijstje schrappen, Ipswich aast ook op hem ..

bron: Klik hier

Jammer
'T is toch het grootste talent van Noorwegen en gezien zijn scoringsdrift zou het een nuttige aankoop zijn geweest voor ajax .. en voor het nederlands voetbal
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten