Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() on topic: ik vind dat die in zijn aankoopbeleid niet echt uitblinkt, en de talenten worden ook niet schrikbarend beter. Niet ontslaan, maar ik denk dat het wel goed is om aan het eind van het seizoen een nieuwe trainer aan te stellen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() 1. Ja, hij doet hele domme aankopen (Sikora, Soetaers) maar zoiets doet hij niet alleen.. *droomt over Morten Olsen met Oliseh, Arveladze (en Chivu?) Wow! Wat een top aankopen.. Ow.. kocht hij ook ooit voor een record-bedrag Froylan Ledezma? (wie? jah.. de Schietende Costa Ricaan).. en hij kocht ook nog 11 andere spelers voor 1 seizoen.. Zoveel heeft Koeman ook niet kúnnen kopen.. dus zo'n enorme ramp is het ook niet.. Herinneren jullie je trouwens de transfer van Sikora naar Ajax nog ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee nu niet zeggen dat feyenoord een goed legioen heeft!
Laatst gewijzigd op 22-02-2005 om 19:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vrouwen ![]() koeman doet het gewoon slecht bij ajax, en eigenlijk zou ie weg moeten. Maar helaas kost het om koeman te ontslaan ook een hoop geld. En om nu halverwege het seizoen een andere trainer te vinden is ook moeilijk.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb me gister weer mogen verbazen. Hij laat Obodai 85 minuten staan terwijl toch duidelijk is dat hij toch wel een extreem zwakke schakel is. Hij haalt Rosales eruit voor de Ridder terwijl die slome slak Boukhari een draak van een wedstrijd speelt. Hij wisselt tijdens een corner. En het ergste vind ik nog wel dat hij Yakubu heeft laten verhuren, de enige vervanger van Galasek die Ajax had. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Van Gaal heeft nooit de kans gehad Baros te kopen. Jij weet volgens mij niet hoe de voetbalwereld in elkaar steekt. Baros is een wereldspeler, werelspelers gaan niet in onze competitie spelen en al helemaal niet voor een salaris wat een 5de is van wat hij bij Liverpool verdient. De enige toppers die naar nederland komen zijn over de top Nederlanders die hun carriere willen afsluiten. Ik snap niet hoe je Van Gaal in een paar maanden ook maar ergens verantwoordelijk voor kan houden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Charisteas is nog geen miskoop, heeft kan zich namelijk gewoon niet binnen een half jaar al bewijzen, Zlatan heeft ook eerst een jaar staan kloten. Rosales, Escudé en Grygera ook niet. En Ajax heeft volgens mij maar 2 spelers boven de 28, Anastasiou en Galasek. Daar kan Koeman dus niks aan doen, want hij heeft simpelweg niet genoeg spelers met ervaring en krijgt niet genoeg geld om ervaren spelers te kopen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
ontslag koeman jongen16arnhem | 2 | 04-05-2007 17:43 | |
Vrije tijd |
Danny Blind mogelijk weg bij Ajax hhendrikxx | 8 | 26-04-2006 21:05 | |
Vrije tijd |