Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2005, 17:59
AJACIED
AJACIED is offline
geef hier je mening over het feit dat koeman wel of niet weg moet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2005, 18:38
miss-ajax
miss-ajax is offline
koeman moet gewoon lekker het seizoen afmaken.
en daarna zien we wel verder.
zielige gedoe met die zakdoekjes en spreekkoren.
Oud 21-02-2005, 18:52
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
tja het is ook nog maar de vraag of ajax het contract af kan kopen..
Oud 21-02-2005, 19:03
Supersuri
Supersuri is offline
Maakt mij niet uit wat er met hem gebeurd. Ajakkes wordt heus niet beter met een andere trainer.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 20:15
peaceflower
peaceflower is offline
Nee, Koeman moet niet weg.
Altijd dat gezeur dat een trainer moet vertrekken als het even minder gaat... laat hem in ieder geval het seizoen maar afmaken.
Oud 21-02-2005, 20:16
number9
number9 is offline
Ja
Oud 21-02-2005, 20:22
Bequiristain
Bequiristain is offline
Koeman moet blijven,hij zorgt elke week voor een comedie tijdens Studio Sport,dat kwartiertje lachen wil ik niet missen
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 20:25
peaceflower
peaceflower is offline
AJAX-FANS: "WE GAAN KOEMAN WEGPESTEN"

Ronald Koeman kan zijn borst nat maken. Een groep Ajax-supporters is van plan de trainer middels spandoeken, fluitconcerten en spreekkoren weg te pesten uit de ArenA. Het zogenoemde 'Ajax Fancenter' meldde dit maandag na de zwaarbevochten 2-0 zege op hekkensluiter FC Den Bosch in een open brief aan diverse media.

De organisatie Ajax Fancenter vindt dat Koeman de sfeer binnen Ajax verziekt en dat zijn aankoopbeleid niet deugt. De Onafhankelijke Fanclub Ajax, Vak 410 en de Ajax Supportersvereniging nemen echter afstand van de brief. Ajax gaat er dan ook van uit dat de brief afkomstig is van één of enkele supporters.

Oud 21-02-2005, 20:43
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
haha heerlijk, de term Ajaxpubliek zal voor eeuwig blijven bestaan
Oud 21-02-2005, 21:28
USPalermo
USPalermo is offline
Kan dit niet in HCE topic?

Tot SLOT , Koeman zou de eer aan zichzelf kunnen houden.
Oud 21-02-2005, 21:48
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 21-02-2005 @ 22:28 :
Kan dit niet in HCE topic?

Tot SLOT , Koeman zou de eer aan zichzelf kunnen houden.
Als een een Coach van de top 3 op de wip zit, dan kan daar best apart over gediscussieerd worden

on topic: ik vind dat die in zijn aankoopbeleid niet echt uitblinkt, en de talenten worden ook niet schrikbarend beter.
Niet ontslaan, maar ik denk dat het wel goed is om aan het eind van het seizoen een nieuwe trainer aan te stellen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 03:07
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 21-02-2005 @ 21:25 :
AJAX-FANS: "WE GAAN KOEMAN WEGPESTEN"

Ronald Koeman kan zijn borst nat maken. Een groep Ajax-supporters is van plan de trainer middels spandoeken, fluitconcerten en spreekkoren weg te pesten uit de ArenA. Het zogenoemde 'Ajax Fancenter' meldde dit maandag na de zwaarbevochten 2-0 zege op hekkensluiter FC Den Bosch in een open brief aan diverse media.

De organisatie Ajax Fancenter vindt dat Koeman de sfeer binnen Ajax verziekt en dat zijn aankoopbeleid niet deugt. De Onafhankelijke Fanclub Ajax, Vak 410 en de Ajax Supportersvereniging nemen echter afstand van de brief. Ajax gaat er dan ook van uit dat de brief afkomstig is van één of enkele supporters.

Triest Ik schaam me voor zulke figuren.. Wegpesten En dan te bedenken dat ik daar de laatste 3 seizoenen voor 80% van de Thuiswedstrijden tussen gezeten heb.. Maar misschien heb ik de missers van Koeman gemist omdat ik niet in Nederland ben..
1. Ja, hij doet hele domme aankopen (Sikora, Soetaers) maar zoiets doet hij niet alleen.. *droomt over Morten Olsen met Oliseh, Arveladze (en Chivu?) Wow! Wat een top aankopen.. Ow.. kocht hij ook ooit voor een record-bedrag Froylan Ledezma? (wie? jah.. de Schietende Costa Ricaan).. en hij kocht ook nog 11 andere spelers voor 1 seizoen.. Zoveel heeft Koeman ook niet kúnnen kopen.. dus zo'n enorme ramp is het ook niet..

Herinneren jullie je trouwens de transfer van Sikora naar Ajax nog Ajax, Fulham, Ajax, Fulham.. overeenkomst met Fulham.. kut hij gaat naar Engeland , Yes, het gaat niet door! Yes hij komt naar Ajax en iedereen was blij.. de transfer was zelfs op Radio 1 te volgen (doordeweeks bij het normale nieuws) en iedereen had het volste vertrouwen.. Dus ik denk niet dat het de schuld van Ajax is..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 11:18
Zaina
Zaina is offline
Ja de prestaties zijn waardeloos.
Oud 22-02-2005, 14:57
Verwijderd
Nee, de prestaties zijn waardeloos en van mij mag dat zo blijven.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 15:10
mjk
mjk is offline
Dat Koeman slecht is voor het team is voor mij duidelijk. En dan over jeugdbeleid, onrust, en aankoopbeleid. Resultaten kunnen slecht zijn, maar het is wel een gevolg van...
Maar laat hem het seizoen afmaken, dan ontslag nemen. En het zou mooi zijn voor hem, tegen Koeman persoonlijk heb ik niets, als hij ver komt in Europa(wellicht wint) en de KNVB beker wint. Landskampioen worden we toch niet meer.
Oud 22-02-2005, 15:24
Verwijderd
nee, dat engeltje wat op de lat zit bij ajax mot weg!!

lucky ajax!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 15:36
Ketjing
Ketjing is offline
Koeman is geen toptrainer, maar misschien is Ajax ook geen topclub meer.....

Over Sikora: de speler is overrated. Bij Vitesse heeft hij 1 seizoen echt goed gedaan, verder heeft ie maar een beetje lopen lamballen. Hij stak zeker niet boven de rest uit
Oud 22-02-2005, 15:45
Wazzup1
Wazzup1 is offline
Nee joh, laat hem maar zitten, als feyenoord-fan zou ik het betreuren dat ze ooit nog eens een goeie coach zouden aanstellen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 15:46
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Zonder Koeman wordt Ajax dit seizoen ook niet kampioen dit seizoen... Ik denk dat het sowieso onlogisch zou zijn als Ajax Koeman midden in dit seizoen zou ontslaan. Laat hem maar rustig blijven zitten tot het eind van dit seizoen. Wie weet begint het wel weer te lopen en pakt hij nog de Amstel Cup ofzo.
Het lijkt me wel dat Koeman na dit seizoen bij Ajax vertrekt. Het is duidelijk niet de top coach gebleken die de successen van de periode Van Gaal terug kon brengen.
Ik vraag me wel af wie ze als opvolger zullen nemen...
Oud 22-02-2005, 15:57
Ilsuh
Ilsuh is offline
Van mij mag ie blijven! Go AJAX!!!
Oud 22-02-2005, 16:14
bracelance
bracelance is offline
Vind het waardeloos om meteen te roepen dat een coach weg moet als het even slechter gaat met de club. Op het moment dat het goed gaat krijgt ie alle lof. Misschien wordt de dip wel veroorzaakt door andere factoren. Ik ben zelf ook trainer/coach en het kan ook aan andere dingen liggen dan de coach.

Wel ben ik van mening dat het effect dat een trainer op een groep heeft op een bepaald moment is uitgewerkt is, dan moet de samenwerking worden verbroken.

Maar vind het wel weer stom om te zeggen dat het allemaal aan koeman ligt.
Oud 22-02-2005, 16:33
boer
boer is offline
koeman doet het en heeft het heel slecht gedaan bij ajax. Maar ik denk dat het niet beter gaat als ze nu halsoverkop een andere halen. Aan het eind van het seizoen moet ie gewoon gaan.
Oud 22-02-2005, 16:34
squat
squat is offline
Koeman weg is een goed begin. Bestuur weg.

Argumenten komen als ik terug ben van mijn werk.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:19
Smolarekgirl16
Smolarekgirl16 is offline
Het ligt echt niet alleen aan Koeman hoor, dat t slecht gaat bij Ajax. Ze hebben genoeg kwaliteit rondlopen in de ArenA...dus dat t nu nie goed gaat ligt ook deels aan de spelers.

Ik vind t trouwes niet normaal dat de 'supporters' van Ajax zo reageren....met die spreekkoren en fluitconcerten...Ze zouden hun club moeten blijven steunen ookal gaat het slecht!! Anders ben je geen echte supporter.

In dat opzicht kunnen ze nog wat leren van het Feyenoord legioen, die steunen hun cluppie ALTIJD en niet alleen las t goed gaat.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:28
kitesurfertje
kitesurfertje is offline
nee koeman moet niet weg.Een team als ajax gaat lekker presteren als het hecht is en een aantal jaar bij elkaar is,daarbij hoort ook de trainer.En Koeman is een goede trainer, daar twijfel ik niet aan.GO KOEMAN !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2005, 18:58
Wawl
Wawl is offline
Sinds wanneer scoort Koeman de doelpunten voor Ajax? Laat men eerst eens beginnen met het contracteren van spelers die wél de ploeg kunnen trekken. Met een gemiddelde leeftijd van 22 is deze topclub natuurlijk veel te jong. Wat Ajax echt nodig heeft is een of meerdere spelers die de dienst uitmaken binnen de ploeg. Alleen Galasek heeft die potentie, maar helaas is hij al langere tijd geblesseerd.
Oud 22-02-2005, 19:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Koeman mag voor mijn part blijven. Het is al het tweede opeenvolgende seizoen dat het niet goed gaat met Ajax. Ook al zijn ze vorig jaar kampioen geworden, erg sprankelend was het niet. Ik denk dat het daarom te laat is in dit seizoen om die man weg te sturen. Alsof Ajax er beter van wordt. Al ben ik er wel mee eens dat Koeman misaankopen doet, maar goed, daar hebben de beleidsbepalers / het bestuur van Ajax ook schuld aan. Om nou alle schuld op 1 man af te schuiven, nee... tja en verder heeft Koeman vooral dit seizoen te maken met een aantal spelers die mentaal niet altijd 100% de goede instelling hebben (Sonck, Sneijder, Ibrahimovic (ook vorig seizoen al), Van der Vaart een beetje) en dan ligt dat ook wel deels aan die gasten zelf.
Oud 22-02-2005, 19:41
Someboy
Someboy is offline
Ja hij moet weg!
Er is gewoon frisse wind nodig bij Ajax. Het zijn de spelers die het hem doen op het veld maar de coach zorgt voor de trainingen, opstellingen, tactieken en is deels mede verantwoordelijk voor de aankopen. En daar is Koeman niet zo sterk in:

-Soetaers
-Sikora
-Anastaciou
-Sonck
-Charisteas??
-Grygera

Al deze miljoenen konden ze beter investeren in de jeugd, N de Jong ipv Grygera, Ryan Babel ipv Charisteas. Het zijn bovendien nog eens Nederlanders ook. Daar komt bij dat VdVaart 2 seizoenen geleden hij de doelpunten aan de lopende band scoorde en nu is het zeldzaam. Licht niet alleen aan die speler lijkt mij. Nee, Koeman heeft te weinig invloed en zit er al 3 jaar en dat is naar mijn mening lang zat ondanks de dubbel en kwartfinale met een hele jonge ploeg. En een team bij elkaar houden lukt natuurlijk nooit! (Chivu, Zlatan etc)

Laatst gewijzigd op 22-02-2005 om 19:44.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 19:43
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Smolarekgirl16 schreef op 22-02-2005 @ 19:19 :
Het ligt echt niet alleen aan Koeman hoor, dat t slecht gaat bij Ajax. Ze hebben genoeg kwaliteit rondlopen in de ArenA...dus dat t nu nie goed gaat ligt ook deels aan de spelers.

Ik vind t trouwes niet normaal dat de 'supporters' van Ajax zo reageren....met die spreekkoren en fluitconcerten...Ze zouden hun club moeten blijven steunen ookal gaat het slecht!! Anders ben je geen echte supporter.

In dat opzicht kunnen ze nog wat leren van het Feyenoord legioen, die steunen hun cluppie ALTIJD en niet alleen las t goed gaat.
Maar een coach moet ook wat met DIE kwaliteit doen, toch? Bovendien moet het legioen niet groot komen doen want heb menig maal gehoord dat ze gingen twijfelen aan Gullit en dat is nu ook OPEENS weg. Bovendien zag ik het stadion tijdens feyenoord- utrecht (0-3) bijv. behoorlijk leeglopen 10 minuten voor tijd.
Nee nu niet zeggen dat feyenoord een goed legioen heeft!

Laatst gewijzigd op 22-02-2005 om 19:46.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:58
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Tja op zich kan je Koeman niet (geheel) aansprakelijk stellen voor de dramatische prestaties. Toen hij het 2 seizoenen geleden (?) zo geweldig deed in de CL met dat piepjonge team was het de beste coach ter wereld en wou Barca, Chelski en iedereen hem als coach hebben. Nu gaat het minder en weten ze niet hoe snel ze van hem af moeten komen. Ik heb soms wel eens twijfels of er wel topcoaches bestaan, er is bij mij weten geen coach geweest die het bij al zijn clubs goed gedaan heeft. Ook Mourinho en Van Basten zullen op zijn tijd op hun bek gaan, daar ben ik van overtuigd. Dit team draait gewoon niet en dan zal een goede aankoop meer doen dan een trainerswissel. Het kan natuurlijk wel zijn dat een trainerswissel een schokeffect geeft maar dat zal dan ook maar tijdelijk zijn.
Ik mis de ervaren leider in dit team, Galasek valt weg en dat is dan ook meteen te merken. Verschrikkelijk ook hoe benauwd Sneijder het kreeg bij SV toen Hugo Borst begon over dat hij en VDV niet naar Litmanen wilden luisteren. 'Ja zoveel belangrijks had hij ook niet te vertellen' Davids wil een nieuwe club, als Ajax het team weer op de rails wil krijgen heeft het zo'n speler nodig. Iemand die die jochies even op hun plek wijst en ze beter laat voetballen. Om even bij mijn eigen club te kijken; Majstorovic (heb je hem weer) schijnt dit tegenwoordig bij Twente te zijn en ik zie de laatste tijd zowaar structuur en resultaat in dat team dat de afgelopen jaren 'weleens' als een stel kippen over het veld liep.. dus; laat Koeman (iig dit seizoen zitten) en haal en leider in het veld en niet ernaast.
Oud 24-02-2005, 19:10
one.
one. is offline
Laat Koeman zitten, je kan niet elk jaar kampioen worden. Dat het zodra het minder gaat boe-geroep is vindt ik ongelooflijk triest. En inderdaad, haal nog een leider in het veld en niet ernaast. Davids bijvoorbeeld.

Elke wedstrijd dat Galasek niet speelt gaat het slecht met Ajax, hij is gewoon het rustpunt van ze, als hij terug is, zal het wel weer rechttrekken, volgend jaar gewoon UEFA Cup spelen.
Oud 24-02-2005, 21:53
Pikey
Pikey is offline
Zeker.

Nu is de vraag nog, wie word de nieuwe trainer?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 23:23
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
miss-ajax schreef op 21-02-2005 @ 19:38 :
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 23:32
boer
boer is offline
Citaat:
miss-ajax schreef op 21-02-2005 @ 19:38 :
Citaat:
Ilsuh schreef op 22-02-2005 @ 16:57 :
Van mij mag ie blijven! Go AJAX!!!
Citaat:
Smolarekgirl16 schreef op 22-02-2005 @ 19:19 :

Citaat:
Missy1234567890 schreef op 25-02-2005 @ 00:23 :

Vrouwen

koeman doet het gewoon slecht bij ajax, en eigenlijk zou ie weg moeten. Maar helaas kost het om koeman te ontslaan ook een hoop geld. En om nu halverwege het seizoen een andere trainer te vinden is ook moeilijk.
Oud 25-02-2005, 11:53
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Iedereen vergeet dat Ajax onder Koeman toch behoorlijk wat gepresteerd heeft in Europa.
Maar de spelers die nu op het veld staan zijn ongeveer dezelfde als toen in de Championsleague. Je weet gewoon dat ze beter kunnen ( Pienaar, De Jong, Heitinga) want dat hebben we zelf gezien.
Het vuur is blijkbaar gedoofd.
Het probleem is alleen wat er na Koeman gaat gebeuren.
Nieuwe spelers heeft weinig zin blijkbaar, en de spelers die er al een tijd zitten ( Van der Vaart, De Jong, Sneijder, Pienaar, Heitinga enz) gaan niet vooruit in hun ontwikkeling. Of een trainer hier verandering in kan aanbrengen is maar de vraag.
Oud 25-02-2005, 12:09
SanderThomas
SanderThomas is offline
'Koeman stapt op bij Ajax'
Bron: AT5, e.a.
Gepubliceerd: vrijdag 25 februari 2005 @ 13:03

De handel in aandelen Ajax op de Amsterdamse effectenbeurs is rond 12.15 uur vanmiddag gestaakt. Dat is een aanwijzing dat er op korte termijn belangrijk nieuws naar buiten komt. Verschillende media melden dat dat nieuws zal zijn dat Koeman opstapt bij Ajax.

Koeman stond al langer onder druk bij Ajax en die druk werd gisteravond alleen maar groter na het verlies tegen Auxerre in de UEFA Cup.
Oud 25-02-2005, 12:17
PV
PV is offline
Idd, hij is weg.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 12:28
Verwijderd
Hmm..

Ik zie nu al dat ze Henk Vos willen binnen halen

Van mij mogen ze Ruud Heus
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 12:41
squat
squat is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 25-02-2005 @ 12:53 :
Iedereen vergeet dat Ajax onder Koeman toch behoorlijk wat gepresteerd heeft in Europa.
Maar de spelers die nu op het veld staan zijn ongeveer dezelfde als toen in de Championsleague. Je weet gewoon dat ze beter kunnen ( Pienaar, De Jong, Heitinga) want dat hebben we zelf gezien.
Het vuur is blijkbaar gedoofd.
Het probleem is alleen wat er na Koeman gaat gebeuren.
Nieuwe spelers heeft weinig zin blijkbaar, en de spelers die er al een tijd zitten ( Van der Vaart, De Jong, Sneijder, Pienaar, Heitinga enz) gaan niet vooruit in hun ontwikkeling. Of een trainer hier verandering in kan aanbrengen is maar de vraag.
Koeman heeft kunnen voortborduren op het goede werk van Co Adriaanse. Onder hem kwamen Zlatan, Mido, Chivu, Maxwell en Trabelsi. Het eerste seizoen heeft Koeman met veel kunst en vliegwerk het goed gedaan in de CL. Hij laat spelers elke week op andere posities spelen, laat ze spelen op posities waar ze niet uit de voeten kunnen. Haalt de ene na de andere miskoop binnen terwijl hij goede spelers laat vertrekken. Laat spelers debuteren op zware momenten en laat ze dan weer vallen. Laat jonge spelers het team dragen wanneer ze daar nog niet klaar voor zijn. En heeft totaal geen inzicht in hoe je moet wisselen tijdens een wedstijd.

Ik heb me gister weer mogen verbazen. Hij laat Obodai 85 minuten staan terwijl toch duidelijk is dat hij toch wel een extreem zwakke schakel is. Hij haalt Rosales eruit voor de Ridder terwijl die slome slak Boukhari een draak van een wedstrijd speelt. Hij wisselt tijdens een corner.

En het ergste vind ik nog wel dat hij Yakubu heeft laten verhuren, de enige vervanger van Galasek die Ajax had.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 13:06
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Hij is nu inderdaad officieel weg...

Maar dan vraag ik me af wie ze nu gaan aanstellen als nieuwe trainer van Ajax. Misschien Neeskens? Ik heb echt geen flauw idee wie anders eigenlijk...
Oud 25-02-2005, 14:12
Cola
Cola is offline
heey de schuld ligt niet alleen bij Koeman.
die mafkees van een van gaal heeft Zlatan verkocht en wou op het laatste moment een nieuwe spits kopen maar helaas hij was te laat waardoor ajax zonder getalenteerd scorend vermogen kwam.
ook had Van Gaal de kans om Milan Baros te kopen!!
maar dat wou hij niet.
Dus ik vind ook dat Van Gaal mede verrantwoordelijk is voor het verkrachten van de selectie van ajax
Oud 25-02-2005, 14:17
Annos
Annos is offline
Hijs al weg!!!!!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 14:19
Cola
Cola is offline
ik weet het lees het net
Oud 25-02-2005, 14:46
Annos
Annos is offline
Ajax is gewoon een verkrachte club Zo erg nou ook weer niet...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 14:50
squat
squat is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 25-02-2005 @ 15:12 :
heey de schuld ligt niet alleen bij Koeman.
die mafkees van een van gaal heeft Zlatan verkocht en wou op het laatste moment een nieuwe spits kopen maar helaas hij was te laat waardoor ajax zonder getalenteerd scorend vermogen kwam.
ook had Van Gaal de kans om Milan Baros te kopen!!
maar dat wou hij niet.
Dus ik vind ook dat Van Gaal mede verrantwoordelijk is voor het verkrachten van de selectie van ajax
Van Gaal heeft "blijkbaar" tegen Zlatan gezegt dat ze hem alleen nodig hadden internationaal en niet voor de eredivisie. Koeman had het laatste woord of hij zou blijven of niet. Van Gaal heeft niet Zlatan verkocht.

Van Gaal heeft nooit de kans gehad Baros te kopen. Jij weet volgens mij niet hoe de voetbalwereld in elkaar steekt. Baros is een wereldspeler, werelspelers gaan niet in onze competitie spelen en al helemaal niet voor een salaris wat een 5de is van wat hij bij Liverpool verdient. De enige toppers die naar nederland komen zijn over de top Nederlanders die hun carriere willen afsluiten.

Ik snap niet hoe je Van Gaal in een paar maanden ook maar ergens verantwoordelijk voor kan houden.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 16:55
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
squat schreef op 25-02-2005 @ 15:50 :
Ik snap niet hoe je Van Gaal in een paar maanden ook maar ergens verantwoordelijk voor kan houden.
Ik had altijd een hekel aan de trainer Van Gaal, maar sinds hij TD is respect voor die man
Oud 25-02-2005, 18:14
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Jammer.. k had Koeman liever het seizoen zien afmaken en dat ie daarna "eervoller" vertrokken was dan hij nu gedaan heeft..

mjah.. hopen dat Ajax een grote naam binnen kan halen.. maar t zal wel een prutser worden die het seizoen mag uitzitten..
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 18:47
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Het belangrijkste is dat het Ajax-systeem behouden blijft.
Oud 26-02-2005, 00:51
peaceflower
peaceflower is offline
Jammer
Oud 26-02-2005, 19:19
one.
one. is offline
Citaat:
squat schreef op 25-02-2005 @ 13:41 :
Koeman heeft kunnen voortborduren op het goede werk van Co Adriaanse. Onder hem kwamen Zlatan, Mido, Chivu, Maxwell en Trabelsi. Het eerste seizoen heeft Koeman met veel kunst en vliegwerk het goed gedaan in de CL. Hij laat spelers elke week op andere posities spelen, laat ze spelen op posities waar ze niet uit de voeten kunnen. Haalt de ene na de andere miskoop binnen terwijl hij goede spelers laat vertrekken. Laat spelers debuteren op zware momenten en laat ze dan weer vallen. Laat jonge spelers het team dragen wanneer ze daar nog niet klaar voor zijn. En heeft totaal geen inzicht in hoe je moet wisselen tijdens een wedstijd.

Ik heb me gister weer mogen verbazen. Hij laat Obodai 85 minuten staan terwijl toch duidelijk is dat hij toch wel een extreem zwakke schakel is. Hij haalt Rosales eruit voor de Ridder terwijl die slome slak Boukhari een draak van een wedstrijd speelt. Hij wisselt tijdens een corner.

En het ergste vind ik nog wel dat hij Yakubu heeft laten verhuren, de enige vervanger van Galasek die Ajax had.
Een jaarte of anderhalf geleden had Koeman nog een briljante hand qua wisselen en nu kan hij opeens niks meer, wisselen is ook vaak een kwestie van geluk hebben.

Charisteas is nog geen miskoop, heeft kan zich namelijk gewoon niet binnen een half jaar al bewijzen, Zlatan heeft ook eerst een jaar staan kloten.

Rosales, Escudé en Grygera ook niet.

En Ajax heeft volgens mij maar 2 spelers boven de 28, Anastasiou en Galasek. Daar kan Koeman dus niks aan doen, want hij heeft simpelweg niet genoeg spelers met ervaring en krijgt niet genoeg geld om ervaren spelers te kopen.
Reageren

Regels voor berichten