Oud 27-10-2002, 21:26
Grenwiel
Grenwiel is offline
Wie vondt het ook zo jammer dat men in 1986 na de dood van Bettega heel groep B heeft afgeschaft?
Enkele facts

*In 86 is een Ford RS200 over de kop geslagen en in het publiek gevlogen waarbij 20 mensen omkwamen
*Bettega, rijder van een Lancia Delta S4, was epileptisch en kreeg midden in een stage een aanval, reed van een klif af, auto vloog in de fik (benzinetanks zaten onder de stoelen) en stierf zo inclusief bijrijder.
*De huidige WRC-formule komt al dichtbij de originele groep B formule maar is nog erg terug deinzend voor experimentele shite en grote motorvermogens (inlaatrestrictor).

Wie vind dat (aangepast qua veiligheid, want die was er practisch niet) de formule gewoon weer moet worden ingevoerd?
Wie houdt er hier uberhaupt van rally's?

Laatst gewijzigd op 28-10-2002 om 16:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2002, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Grenwiel schreef:
Wie vondt het ook zo jammer dat men in 1986 na de dood van Bettega heel groep B heeft afgeschaft?
Ik ben helaas niet gezegend met een geheugen dat zo ver teruggaat als tot in 1986 en ben buitengewoon verbaasd dat dat van jou dat wel doet...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 13:56
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ja, vast wel
Oud 28-10-2002, 16:49
Grenwiel
Grenwiel is offline
Lama, is meer voor de echte die-hards (jammer jammer), still, wie vindt het dan een toffe sport en waarom
Oud 28-10-2002, 19:19
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
wuppie schreef:
Ik ben helaas niet gezegend met een geheugen dat zo ver teruggaat als tot in 1986 en ben buitengewoon verbaasd dat dat van jou dat wel doet...
dat was in zijn vorige leven

ik heb het nog nooit gezien maar heb wel het spel colin mcrae rally en dat is wel
ik vind het wel goed dat je bij autosport motorvermogenbeperkingen hebt want nu gaat het meer om de techniek van de bestuurder. anders wordt het verschil met de top wel erg groot (--> formule1 hoewel er daar ook regels zijn?).
veiligheid lijkt me ook vrij belangrijk
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten