Advertentie | |
|
![]() |
|
Check ut zelf maar es dan.
http://www.tfortelecom.nl 3510 heeft polyfonische beltonen, weegt minder Ik wist et wel als ik daar het geld voor had, en een foontje nodig had ![]() |
![]() |
|
Ik zou voor de 3410 gaan. Dit omdat de extra functies die de 3510 te bieden hebben mij niet 50 euro waard zijn.
Succes met de aankoop van de 3410 ![]()
|
![]() |
Ik zou ze geen van beiden nemen
![]() Ghehe, ben zelf een beetje anti-Nokia, maar ja das persoonlijk! ![]() Ten eerst zijn ze veel TE groot allebei. En als je een toestel om de polyfonische beltonen wilt nemen moet je niet de 3510 nemen van nokia maar dan moet je de R-620 of evt (iets duurder ![]() Of die nieuwe siemens C55 heeft ook polyfone beltonen. Samsung en Siemens hebben nl. 16 polyfonische beltonen die veeeel mooier klinken dan die van Nokia, dat zijn nl. maar 4 polyfonische beltonen. (Houdt dus in dat bij Samsung en Siemens 16 verschillende "instrumenten" tegelijk afgespeeld kunnen worden en bij nokia maar 4) En ik heb in een tel. winkel gewerkt en Nokia heeft ook de meeste toestellen die terug komen voor reparatie. De nieuwere toestel van nokia zijn niet meer zo degelijk als dat ze een paar jaartjes terug waren. Laatst gewijzigd op 23-10-2002 om 15:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben anti alles wat geen nokia is ![]()
|
![]() |
Nokia moet er gewoon voor zorgen dat de software voor haar gsm's goed genoeg is ontwikkeld.
Zie maar aan de 3310. Dat was echt een baggerding met de eerste paar softwareversies. Maar even on-topic. Ik zou de 3510 kiezen. Niet alleen voor de redenen die de mensen hierboven hebben genoemd, maar ook omdat je met de 3510 MMS berichten kunt ontvangen. Versturen kan niet, maar je kunt tenminste wel de berichten lezen met foto's en muziekjes als mensen die naar je versturen. Kortom; de 3510 heeft meer functies en is daardoor beter. Misschien niet voor nu, maar wel voor de toekomst. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke mobiel moet ik nemen?? Smin | 43 | 31-08-2003 21:05 | |
De Kantine |