Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lijkt me niet...
||
![]() |
Citaat:
buffel, die kan je een talent noemen (ma zal wel vlug een dikkenek krijgen, zoals sonck)
|
![]() |
Van der Vaart is al lang geen talent meer! Die jongen is gewoon 1 van de beste voetballers van de eredivisie en moet zich gaan meten met van Bommel, Ono zulke spelers en niet met jongetjes van 19 jaar.
|
vd Vaart mag je eigenlijk niet meer als talent zien, als je al A-international bent...
Als ik dan verder kijk denk ik aan Robben, Van Persie en Hofs. Daar achter zit ook nog wel een redelijke groep met Hoogstrate, Kruiswijk en Knol. Internationaal zag ik afgelopen weekend Wayne Rooney van Everton ![]()
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
Van der Vaart moet oppassen dat 't geen brekebeen wordt..
Van Persie heeft een fluwelen trap. Robben is technisch verschrikkelijk goed. Leandro, mits niet VOOR de verdediging (zoals zo vaak dit jaar ![]() En volgend jaar Johann Vonlanthen (schrijf ik 't goed) bij PSV ![]()
|
![]() |
Het is zo makkelijk om net als iedereen van der vaart te schreeuwe....hij is goed en speelt in mijn favo clubje.
Maar ik zag laatst Leandro van psv een paar acties maken... ![]() ![]() ![]() ik denk niet dat ze daar nog lang plezier van gaan hebben (financieel waarschijnlijk wel jah!!!) en de speler met het meeste voetbaltallent dat nu nog speelt (jammer dat het al een 30er is) .....................LITMANEN!!!! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Vrije tijd |
Transfers & Geruchten VIII Stom Konijn | 500 | 19-04-2006 14:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Giften van gemeenten aan voetbalclubs Rabbi Daniel | 138 | 05-06-2003 19:07 |