Oud 03-11-2002, 19:11
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
Van sommige hoor ik dat 's avonds douchen eigenlijk niet zo fris is, omdat je 's nachts zweet en dat je daar dan dus eigenlijk weer vies van wordt en dus 'smorgens vies de deur uit gaat.
Mijn idee is juist dat je 's avonds niet doucht dat je vies je bed in stapt...Terwijl je lichaam juist (van binnen, maar ook van buiten) 's nachts hersteld. Ook het idee van dat je gewoon 'zo' je bed in stapt vink minder.
Je denkt misschien: waarom doe je t niet 'savonds en 's morgens...maar daar zijn mijn ouders niet blij mee, en ik heb smorgens ook eigenlijk nooit tijd.
Wat doen jullie?
(misschien denk je: wat een vraag, maar ik had er laatst met vrienden een hele discussie over, vandaar)
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 19:19
Quiana
Quiana is offline
's avonds douch ik, aangezien ik het smerig
vind om na de hele dag allerlei
dingen gedaan te hebben
zo mn bede in te stappen.
's ochtends douch ik,
om wakker te worden,
om te ontspannen, mja, gewoon..
Oud 03-11-2002, 19:22
Evito
Evito is offline
Waarom vinden mensen het vies om bezweet hun bed in te stappen?
Tenzij je een net schoon bed hebt, is het dan niet logisch om lekker bezweet en vies erin te gaan liggen?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 19:28
wondersbestaan
wondersbestaan is offline
Bij mij is het heel verschillend. Maar ook wel vaak 's ochtends én 's avonds. Gewoon als ik er zin in heb, of als ik gesport heb. De ene keer douch ik heel snel en de andere keer heel lang en uitgebreidt. Met alles erop en eraan. Alles bijscheren, alle nagels bijknippen, scrubben, je weet wel. Of lekker lang in bad. Met lekkere olie erin, relaxed muziekje erbij, beker thee......Ja, dat doet me altijd wel heel goed eigenlijk.....
Oud 03-11-2002, 19:59
Verwijderd
Ik douch me meestal 's ochtends, dan ben ik lekker wakker en fris voor de dag. 's Avonds douch ik me alleen als ik echt bezweet of smerig ben, meestal was ik me gewoon snel even (plens, plens, wat water in mijn gezicht en mijn armen en benen beetje insmeren met milk... )
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 20:06
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Evito schreef:
Waarom vinden mensen het vies om bezweet hun bed in te stappen?
Tenzij je een net schoon bed hebt, is het dan niet logisch om lekker bezweet en vies erin te gaan liggen?
*ril*
Tis maar net wat je gewend bent denk ik..
Ik zie mn bed mja, als iets schoons,
je douched, je gaat slapen.
Kweet ook wel dat je zweet ed,
maar als ik me niet douch voordat
ik ga slapen voel ik me echt vies.
(heb ik trouwens ook als
ik me aankleed zonder te douchen )
Oud 03-11-2002, 20:14
Verwijderd
is heel verschillend
meestal doche ik 's avonds, omdat ik geen zin heb 'sochtens vroeger op te staan als nodig is
maar als ik 'sochtens niet naar school hoef, wil ik ook wel es 'sochtens douchen, om lekker wakker te worden.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 20:28
Roos
Roos is offline
Ik douche meestal 's ochtends, om lekker wakker te worden.
Maar als het koud is, douche ik eestal 's middags/'s avonds zodat ik niet met nat haar op de fiets hoef.
Oud 03-11-2002, 20:52
Verwijderd
Ik douche altijd 's avonds, aangezien ik mijn bed, zoals iemand hiervoor al zei, als iets schoons beschouw
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 20:55
Gothic
Gothic is offline
daarom douch ik 's ochtends... tenzij ik 's avonds gesport heb
Oud 03-11-2002, 21:13
lake bodom
lake bodom is offline
mja meestal savons de helft van de week, andere helft benk dan niet thuis.. en heb geen zin me snachts nog te douchen ofzo..
dus soms ook tussendoor, om een uur of 5, of soms sochtends om 10 uur.... vroeger dan 10 uur magk me niet douche omdat me ouders dan nog slapen
maarja alsk me niet douche sochtends, was ik me wel, dus ben dan niet bezweet ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 06:25
ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik douche s'ochtends om wakker te worden..
En s'avonds af en toe in bad om even te ontspannen.
Of ik ga s'avonds even douchen..
Oud 04-11-2002, 08:04
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
van douchen word ik juist niet wakker, maar heel loom.....door de warmte denk ik ofzo....kzou der juist niet 'lekker' wakker van worden
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 13:44
melkpakje
melkpakje is offline
ik douche altijd 's avonds gewoonweg omdat ik 's ochtends er geen tijd voor heb
Oud 04-11-2002, 13:46
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Was het maar zo dat ik alleen 's ochtends of alleen 's avonds douche ... kregen we tenminste niet zown enorme rekening. Maar ik douche dus minimaal 's ochtends, meestal wel 2 - 3 x per dag. Ben n b - tje waterverslaafd ofzow
Oud 04-11-2002, 14:01
Miracle
Miracle is offline
Ik douche elke ochtend (ja het is slecht voor je ik weet het). Ik wordt er een beetje wakker van en ik heb gewoon het gevoel dat ik "schoon" ben. als ik niet gedouched heb dan kan ik me daar de hele dag onprettig door voelen. maar soms douche ik ook na paardrijden en sporten, maar toch eigenlijk wel elke ochtend
Oud 04-11-2002, 15:33
qghp
qghp is offline
ik douche alleen smorgens
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 16:01
Verwijderd
Citaat:
*Butterfly* schreef:
Van sommige hoor ik dat 's avonds douchen eigenlijk niet zo fris is, omdat je 's nachts zweet en dat je daar dan dus eigenlijk weer vies van wordt en dus 'smorgens vies de deur uit gaat.
Mijn idee is juist dat je 's avonds niet doucht dat je vies je bed in stapt...Terwijl je lichaam juist (van binnen, maar ook van buiten) 's nachts hersteld. Ook het idee van dat je gewoon 'zo' je bed in stapt vink minder.
Je denkt misschien: waarom doe je t niet 'savonds en 's morgens...maar daar zijn mijn ouders niet blij mee, en ik heb smorgens ook eigenlijk nooit tijd.
Wat doen jullie?
(misschien denk je: wat een vraag, maar ik had er laatst met vrienden een hele discussie over, vandaar)
ik douche ook 's avonds.
om de redenen die jij zegt. ik zweet 's nachts als ik slaap ook weinig naar mijn mening.
en ook omdat ik 's ochtends geen tijd heb.
als ik 's avonds douche slaap ik ook veel lekkerder.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 21:38
Nuck
Nuck is offline
Ik douche meestal 's ochtends, lekker wakker worden . Na sporten douche ik uiteraard ook 's avonds en als ik helemaal natgeregend thuiskom, spring ik er ook even onder.
Oud 04-11-2002, 22:51
hallee
hallee is offline
7:30....elke dag...behalve weekend...dan 10:00 ofzo
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 15:26
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Citaat:
*Butterfly* schreef:
Wat doen jullie?
Conclusie:
Douche gewoon s'morgens én s'avonds...
Tja zo doe ik het, ik weet dat het slecht voor je huid is maya dag, pech gehad!
Dan moet je je lichaam/huid maar insmeren ofzo...
Ik weet het anders ook niet!!
Oud 05-11-2002, 16:08
Breg
Breg is offline
Ik douche altijd ´s avonds, alleen soms in het weekend ´s ochtends. Reden: ik douche redelijk lang, en heb geen zin om van ma-vr heel vroeg op te staan.
Oud 05-11-2002, 16:25
Balance
Balance is offline
maar als je 's avonds doucht en je bent helemaal schoon, dan stap je vervolgens een bed in waar je de avond daarvoor in hebt liggen zweten... Dat lijkt me alleen maar viezer als gewoon in één keer in je bed stappen.

Nou ja, ik douche dus 's ochtends, omdat:
- ik dan wakker kan worden
- ik het vies vind na het slapen (bezweet enzo) m'n kleren aan te doen. Lekker schoon de dag beginnen
- ik gelijk meer met m'n haar kan doen, want dat gaat bij mij nogal moeilijk als 't helemaal door de war zit en droog is.
Oud 05-11-2002, 16:49
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik douch altijd om kwart over 6/half zeven. Dan ben ik net op tijd voor Ally McBeal, en kan ik gewoon om half 10 gelijk naar bed zonder eerst nog te moeten douchen. 's Ochtends heb ik geen tijd en zin om te douchen, dus voor mij is dit het ideale tijdstip.
En het kan me echt niets schelen wat frisser zou zijn of niet, eerlijk gezegd...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Sookie schreef:
Ik douche altijd 's avonds, aangezien ik mijn bed, zoals iemand hiervoor al zei, als iets schoons beschouw
en sex doen jullie op de bank?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 18:39
Denise84
Denise84 is offline
ik douche elk morgen en nadat ik gesport heb.

Ik vind 's morgens douchen frisser dan 's avonds, omdat je inderdaad (lichtelijk) zweet 's nachts. Herstellen heb ik nog niet van gehoord.
Oud 05-11-2002, 19:11
ekki
ekki is offline
Citaat:
lafjuh schreef:
ik zweet 's nachts als ik slaap ook weinig naar mijn mening.
je zou 'ns moeten weten hoe veel je zweet, dat is namelijk best veel. kan je trouwens goed zien als je geen bodem onder je bed hebt en je bed nooit even omhoog zet: dan gaat het enorm schimmelen.

je zweet dus best wel veel per nacht.
Oud 05-11-2002, 19:54
Blisz
Blisz is offline
ik dus elke avond.
s'ochtends heb ik nooit tijd en ik word er nou niet echt wakker van! in het weekend douche ik altijd s'ochtends en s'avonds

wow wat interessant

KuzZzZz.......

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten