![]() |
|
![]() |
mja meestal savons de helft van de week, andere helft benk dan niet thuis.. en heb geen zin me snachts nog te douchen ofzo..
dus soms ook tussendoor, om een uur of 5, of soms sochtends om 10 uur.... vroeger dan 10 uur magk me niet douche omdat me ouders dan nog slapen ![]() maarja alsk me niet douche sochtends, was ik me wel, dus ben dan niet bezweet ofzo |
![]() |
|
Was het maar zo dat ik alleen 's ochtends of alleen 's avonds douche ... kregen we tenminste niet zown enorme rekening. Maar ik douche dus minimaal 's ochtends, meestal wel 2 - 3 x per dag. Ben n b - tje waterverslaafd ofzow
![]()
|
Ik douche elke ochtend (ja het is slecht voor je ik weet het). Ik wordt er een beetje wakker van en ik heb gewoon het gevoel dat ik "schoon" ben. als ik niet gedouched heb dan kan ik me daar de hele dag onprettig door voelen. maar soms douche ik ook na paardrijden en sporten, maar toch eigenlijk wel elke ochtend
||
Verwijderd
|
Citaat:
om de redenen die jij zegt. ik zweet 's nachts als ik slaap ook weinig naar mijn mening. en ook omdat ik 's ochtends geen tijd heb. als ik 's avonds douche slaap ik ook veel lekkerder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Douche gewoon s'morgens én s'avonds... ![]() Tja zo doe ik het, ik weet dat het slecht voor je huid is maya dag, pech gehad! Dan moet je je lichaam/huid maar insmeren ofzo... ![]() Ik weet het anders ook niet!!
|
maar als je 's avonds doucht en je bent helemaal schoon, dan stap je vervolgens een bed in waar je de avond daarvoor in hebt liggen zweten... Dat lijkt me alleen maar viezer als gewoon in één keer in je bed stappen.
Nou ja, ik douche dus 's ochtends, omdat: - ik dan wakker kan worden - ik het vies vind na het slapen (bezweet enzo) m'n kleren aan te doen. Lekker schoon de dag beginnen - ik gelijk meer met m'n haar kan doen, want dat gaat bij mij nogal moeilijk als 't helemaal door de war zit en droog is. ![]()
|
Ik douch altijd om kwart over 6/half zeven. Dan ben ik net op tijd voor Ally McBeal, en kan ik gewoon om half 10 gelijk naar bed zonder eerst nog te moeten douchen. 's Ochtends heb ik geen tijd en zin om te douchen, dus voor mij is dit het ideale tijdstip.
En het kan me echt niets schelen wat frisser zou zijn of niet, eerlijk gezegd... |
![]() |
||
Citaat:
je zweet dus best wel veel per nacht.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|