Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben sowieso niet erg verzot op Jezusfilms...niemand weet echt hoe Hij was, maar ik ben wel blij dat Aramees en Latijn zullen worden gebruikt!! Zo origineel mogelijk, zullen we maar zeggen!
Nee, het wordt nog leuker! Latijn was misschien wel een toontaal (oud-Grieks zeer waarschijnlijk!) net als het Zweeds en Chinees enzo... Dat betekent dat je het zou moeten 'zingen', en a) bijna niemand weet dat en b) die Amerikanen krijgen het zo al lastig genoeg, haha!! |
![]() |
|
Ik vind het wel cool!
Ik vind Mel Gibson beswel een goede acteur (ik ben een beetje Braveheart fan) en Jezus is op zich wel boeiend. Maar dat Latijn..tja. Ik weet niet of dat bij veel mensen aan zal slaan. Ik vraag me wel een beetje af waarom ze dat doen. Als Mel Gibson er in speelt is het beswel voor een groot publiek, en die zal het Latijn waarschijnlijk echt niet boeien.. Maar ik ben benieuwd!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De kruisiging en de opstanding van Jezus Paulo | 2 | 11-08-2006 22:18 | |
Het evangelie van Judas Verwijderd | 24 | 02-05-2005 19:55 | |
Het jodendom Greenpeacegirl | 314 | 10-09-2003 14:22 | |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 18:28 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 | |
Bewijzen tegen de kruisiging (doden) van Jezus. Mujahideen | 56 | 29-01-2002 14:34 |