![]() |
|
Verwijderd
|
Nog een keer de dokter bellen en vragen of ie er iets tegen weet?
'k weenie zoveel van buikgroep of daar medicijnen tegen zijn ed...ik heb het (volgens mij) nooit, ik heb altijd alleen maar 'gewoon' buikpijn. ![]() ![]() http://www.dokterdokter.nl/script/en...oord=buikgriep <-- norit en pijstillers? 'k weet et ook niet... |
![]() |
||
Citaat:
|
Hangt ervan af wanneer je hebt gevreeën, en wanneer je voor het eerst diarre/overgeven hebt.......Maar als je bijvoorbeeld vanavond met je vriend naar bed gaat, en morgen in de loop van de ochtend krijg je buikgriep, is waarschijnlijk dan alleen de pil die je die ochtend in hebt genomen, niet meer betrouwbaar. Maar dat hangt er ook wel een beetje af van welke pil je gebruikt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Bij ons hebben we wel wat, het heet " organische kool " of iets in die richting, letterlijk vertaald, en het helpt wel ... maar je kunt ook bij de drogist vragen, die verkopen heleboel dingen tegen diarree, alleen moet je je ook wel effe informeren of het gebruikt mag worden als je ECHT buigriep hebt en niet alleen diarre van bvb. slecht voedsel.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat kan ik doen tegen buikgriep Student22 | 5 | 23-11-2014 18:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Buikgriep///zenuwachtigheid Blacksummers | 1 | 27-12-2005 12:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Buikgriep Femme-Fatale | 18 | 25-09-2004 22:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe ontstaat buikgriep? Komkommertje | 4 | 13-12-2003 20:10 | |
Psychologie |
Ik ben zelf te opletterig en angstig tegelijk Komkommertje | 7 | 28-09-2003 11:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe besmettelijk kan buikgriep zijn? Verwijderd | 12 | 24-01-2003 13:00 |