Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn vriendin is net afgepakt door een andere gozer... Staan mijn ervaringen in en tips van anderen...
Lees mijn topic maar eens: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=281274
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Jij hebt het geluk dat je vriend er niet op ingaat. Ik heb zelf een keer meegemaakt dat ik ziek thuis was, ik had net een paar weken een vriendje en dat vriendje zou gezellig langskomen en een vriendin van mij ook.
Ging ze gezellig de hele middag met hem zitten flirten ![]() Maargoed, jaloers als ik ben, kan ik daar dus niet tegen. ![]() Dus wat zeg ik: "hey, zal ik jullie maar ff alleen laten?" Zeiden ze "ja". ![]() Dus ik naar beneden, zat ik me helemaal kwaad te maken daar, ondertussen met m'n moeder te praten. Nou na een kwartier ofzo had ik het niet meer, dus ik naar boven. Zaten ze daar gezellig tv te kijken, maar m'n vriendin was wel half over hem heen gaan hangen enzo. Ik ging echt helemaal uit m'n dak ![]() En ik heb ze allebei m'n huis uitgestuurd. ![]() Naja ik wist wel dat het aan die vriendin lag, maar het zou dus gescheeld hebben als m'n toenmalige vriendje er niet op in was gegaan, dan had zij alleen maar voor lul gestaan ![]() ![]() Maargoed ik praat weer teveel ![]() Wat ik wou zeggen... Ik denk niet dat je tegen die vriendin moeilijk moet gaan doen, volgens mij helpt dat niet en vindt ze het alleen maar leuk als jij je door haar laat opfokken. Ik denk dat je het via hem moet spelen. Als je zo goed met hem erover kunt praten zoals je zegt, kun je hem uitleggen dat het misschien beter is als hij haar goed duidelijk maakt dat hij nix met haar wil en dat hij dan misschien beter ook niet met haar uit kan gaan ofzo. En ook vertellen hoe jij je erbij voelt etc. Naja de manier waarop je t zegt moet je zelf bedenken want daar ben ik dan weer niet zo goed in. ![]() Maar wanneer ze merkt dat haar gedrag weinig zin heeft, omdat hij haar dat duidelijk heeft gemaakt, dan houdt ze vanzelf wel op. (denk ik). suc6 ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zou jij doen? Dr. Korsakov | 56 | 29-05-2007 16:15 | |
De Kantine |
Wat zou jij doen? TommY_ | 105 | 03-10-2006 07:43 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou jij doen?¿? Punkygirl | 38 | 22-09-2003 05:52 | |
Liefde & Relatie |
tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help! CoveredEyes | 18 | 01-09-2003 07:01 | |
De Kantine |
Wat zou jij doen als je......... Maradinus | 48 | 05-09-2002 20:37 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen?? charly not | 2 | 12-04-2002 19:00 |