Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2002, 17:59
charly not
charly not is offline
wat zou jij doen als je je iemand wel leuk vond... maar je weet dat hij een vriend(in) heeft, maar ook dat hij jou wel ziet zitten (dat heeft hij/zij tegen je gezegt) en als je uitgaat, dan loopt hij de hele tijd met jou aan te kutten >> niet echt zoenen, maar gewoon veeeeel praten en af en toe een kus op je mond en je wang enzo....
Maaarrr, hij/zij heeft dus een vriend(in), je baalt, want je vind hem eigenlijk best leuk maar, je ziet hem/haar niet echt super veel (andere school etc) Maaarrr, als je hem ziet... dan is et dus wel altijd super gezellie enzo.....
Wat zou jij doen???!!!!!
Oud 12-04-2002, 18:27
heavinly
heavinly is offline
uhm, ervanuit gaande dat die persoon een jongen is die dit bij jou doet (om het even simpel te houden ).. Als die jongen je echt leuk vind, zou ik hem eerst zn relatie laten verbreken en dan zou ik m ook niet zo tegen jou 'aan lopen kutten' (wat een uitdrukking..). Ik vind dat namelijk superoneerlijk tegenover zn vriendin. Ik ken wel van deze situaties en ik vind dat een jongen (of meisje natuurlijk) sowieso goed moet beslissen wat hij wil, maar t kan natuurlijk zijn dat hij dit doet voor het 'leuk hebben' zeg maar, niet serieus. (in dat geval vind ik m een lul ) Uhm.. Ja, zoiets?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 19:00
moenbase
moenbase is offline
wel, er is een verschil tussen 'leuk vinden' en 'verliefd zijn'.
en ik moet toch echt wel verliefd zijn als ik iemand iemand op de mond zoenen zou. dus het gaat zo ie zo niet op...
maar stel inderdaad dat ik er baat bij heb, ik ben niet verliefd maar vind er wel heel leuk. dan zou ik er gewoon me uit vragen, ook al heeft ze een vriendje. en ik zou ze me ook afvragen waarom ze zo doet eigenlijk, dus waarom ze mij steeds zoent ook. dit zou ik haar ook vragen. tevens zou ik ook in me achterhoofd houden dat het nooit echt serieus zou kunnen worden omdat zij nu steeds met mij zoent. maar stel nou dat ze iets met mij krijgt, wie zegt dan dat ze dit niet ook bij anderen doet. en wel, met dat gevoel zou ik dus geen relatie aan kunnen gaan, en zeker niet in stand kunnen houden.
Reageren

Regels voor berichten