![]() |
||
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door *Legolas* (31-03-2002).]
|
Verwijderd
|
oh stefan en ik zijn elke keer nog betrapt...
ech erg hoor... ligge we net op bed te zoene enzo, komt mijn broer binne... heb hij me net...nah...'n lekker gevoel gegeve ![]() ja wij hebbe al wat afgelachen ![]() alleen is het nu wachten op de keer dat we niet betrapt worden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou gillen!!
![]() of uit bed flikkeren ![]() En ik zou pissed zijn op mijn ma! ![]() en mijn vriend zou het huis uitgetrapt worden ![]() ![]() Nahja.. ik zou in ieder geval niet blij zijn ![]() Als we betrapt worden door mijn vader zou ik niet eens weten dat ik zou doen, alleen Tim zou het op een lopen moeten zetten ![]() Bij zijn ouders zou ik er minder moeite mee hebben, maar die zijn ook niet zo moeilijk en hypocriet als mijn ouders... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee ik weet het eigenlijk niet, het is reuze hypocriet want mijn ma was 14 toen ze ontmaagd werd... en mijn pa 16... Nahja... Ik ben ook 16 dus ik vind het onzin. Maar ze vinden het al een probleem dat ik een vriend heb... dus dan al helemaal dat ik er sex mee heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Zijn broertje kwam binnen lopen... Ik kreeg een lachstuip en dook onder de dekens waar ik net zo lang onder ben gebleven tot mijn (inmiddels) ex me eronder weg trok. ik schaamde me dood want ff later kwam zijn moeder en die klopte extra hard en extra lang aan de deur en wachtte daar net zo lang tot mijn ex zei dat ze binnen mocht komen..zijn broertje was dus regelrecht naar mama toe gerent met de mededeling dat grote broer met een meisje in bed lag. (SCHAAAMTE!)Maar gelukkig vonden zijn ouders het geen probleem ofzow.
Mijn ouders zouden hem het huis uit hebben getrapt en mij voor de rest van me leven op hebben gesloten in mijn kamer.. ![]()
|
![]() |
oke.... ik heb het een keer meegemaakt.
M'n vriend en ik kwamen een keer thuis van uitgaan, het was om een uur of 2... We dachten dat me ouders allebei al op bed lagen. Aangezien m'n ouders niet wilden dat hij blijft slapen (we hadden ongeveer 5 maanden) kwam het oegm zover dat we het aan het doen waren op de bank (!! stom !!) Nou je raadt het al, me vader lag toch nog niet op bed en kwam thuis.. ik hoorde de deur en riep nog; pappp je kan beter maar niet verder komen! Maar hij had al genoeg gezien... toen is ie naar boven gegaan en verder niks... MAAR de dagen er na was hij ontzettend shagrijnig en het bleek dus dat hij er echth eeel erg mee zat. Toen hebben we echt een ontzettend emotioneel gesprek gehad, heb de hele avond zitten huilen. Hij vertelde ook hoe hij die bewuste avond maar met moeite zich kon beheersen, op dat moment had ie wel een emmer water over ons heen willen gooien of m'n vriend het huis uit sleuren en z'n kleren er achter aan gooien (dit vond ik echt behoorlijk schokkend, m'n vader is helemaaal niet agressief) Nou goed uiteindelijk bleek dat onze relatie niet tegen deze 'klap' was opgewassen.. ik heb het uitgemaakt (maar vroeg of later was het toch wel uitgegaan, zolang alles voor de wind ging ging het prima, maar uit deze ene tegenslag bleek dat mijn gevoelens voor hem toch niet genoeg waren) maargoed, mensen.. de moraal van dit verhaal; kijk alsjebliiiiieft uit het is NIET leuk om mee te maken! Het is verschrikkelijk!!!!!!!
|
![]() |
Ik en mijn vriendin lagen in de zetel ik had met t-shirt al uit gedaan ik was dus in mijn bloot boven lijf, en zij had ook niet zoveel meer aan,alleen haar bh,
haar moeder kwam binnen en ik ben uit haar huis gevlogen,ik mocht van haar moeder nooit meer langs komen,ja toen moest zij maar naar mij komen of het gebeurde dan bij vrienden. (alleen natuurlijk hé)
|
![]() |
K zou me doooooooodschamen
![]() ![]() Op t moment zelf zou k denk in recordtempo onder de deken vliegen en als t mn eigen moeder was knalrood worden en iets gillen in de richting van 'maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam ROT OP MENS.....DEUR DIIIIICHT!!!!!' .....zoiets ![]() |
![]() |
|
![]() |
nou,ik heb het nog nooit meegemaakt dat haar moeder/vader binnen kwam, maar wel mijn vader en die zei gewoon ff wat ie te zeggen had en ging weer. Mijn ouders zijn best relaxde op dat gebied. (gelukkig)
Ze weten toch wel dat als mijn vriendin en ik op mijn kamer zijn dat we aan het neuken zijn en laten ons dan ook met rust. En ze klagen ook nooit over de geluidsoverlast. best relax dus al zeg ik het zelf. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar voel je je wel vrij dan als je weet dat zij het horen? ik zou me niet echt vrij kunnen voelen dan ook wetende dat bij mij de hele buurt kan meeluisteren (kutmuren) |
![]() |
|
![]() |
één keer ben ik betrapt toen ik half naakt met haar op bed zat (was met ex) en toen ben ik het huis uit gezet door der pa
![]() (welke ik later in een man-tot-man gesprek helemaal de deurmat ondergeschoven heb) en de andere keer was ook met me ex, dat waren der ouder sniet maar de kleine zusjes die de kamer binnestormde en bovenop mij sprongen terwij lik bovenop lag... thank god for blankets ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
BTW je moet je sig aan passen want je hebt weer werk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zou het echter bij mijn zusje gebeuren dan heeft haar vriend nogal een probleem .. vooral als mijn pa naarbinnen loopt .. ik vraag me af hoe dat zou aflopen ![]() Want in zijn eigen huis tolereert 'ie niet zoveel :/ goede kans dat hij die vriend van d'r dan gewoon naakt de deur uitschopt ![]() Maar ja, is eigenlijk niet grappig :/ mijn zusje durft thuis namelijk nog niet eens te vertellen dat ze een vriend heeft.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eheh....
Als 1 van mijn ouders binnen zou komen zou het zoiets zijn als... "Mam/Pap... zou je misschien zo vriendelijk willen zijn om op te zouten?" ofzo... verder geen problemen... Maar als ik bij haar betrapt zou worden, dan krijg ik KNALLENDE ruzie met 'r pa >>> aangezien dat ze niet weten dat we wat hebben ![]() En met 'r ma hetzelfde, alleen haar zus zou denk ik in de lach schieten. Maar wij hebben daar nog tegentroeven voor, aangezien wij haar al 3x betrapt hebben ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "Ook en tosti schat?" "Nee mam, ik ben druk bezig" "Ow, dan leg ik het wel beneden neer" 5 minuten later "Schaaat? Je tosti wordt koud!" "Damn... als het zo doorgaat wordt ik nog koud" ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 04-04-2002 om 21:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat zijn moeder zou vragen of jullie je bevredigd voelden? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Goh jongens dan kunnen jullie beter doen dat jij je benen omhoog doet om jou heen zodat het dan beter gaat.. echt, dat doen je pa en ik ook altijd en das véél lekkerder". Ofso.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe zou jij reageren? Missy | 500 | 19-09-2007 21:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Bloempjuh | 15 | 08-05-2004 14:06 | |
De Kantine |
Wat zou jij doen als je je vader met een vent betrapte? Catullus | 67 | 24-01-2004 00:36 | |
Seksualiteit |
Heren, wat zou u doen in zo'n geval? AngelLena | 56 | 15-06-2003 21:16 | |
Drugs & Alcohol |
wat zou jij goed vinden? kaaskont | 19 | 19-04-2003 23:32 |