Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2002, 17:01
Soullar
Soullar is offline
Stel je hebt een vriend/vriendin, en je bent toe aan sex samen, het gaat goed, fantastisch om het ff goed te zeggen

je bent lekker bezig met sex, beide zo geil als een koekje, en de deur van de kamer slaat open, daar staat haar ma...

wat zou jij doen?

dat zou graag van jullie willen weten
Oud 31-03-2002, 17:18
^AmArU^
^AmArU^ is offline
lol

dis geen persoonlijke ervaring he?
anders is het echt fucked up

hmm
nou als mijn ma er zou staan, zou het verder niet zo boeien

als mijn vriendins ma er zou staan
ik zou zeggen: 'Eh hallo'
ik zou haar gewoon de eerste reactie laten maken
ze zou ook wel mee mogen doen van me als ze een beetje lekker is voor haar leeftijd
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 17:33
pimpo
pimpo is offline
Hangt van de situatie af.

Als het wat jongere lui zijn (14/15/...), zou ik het denk ik niet best vinden Als het wat oudere lui zijn (18/19/...) zou ik het niet erg vinden denk ik, dan ben je oud en wijs genoeg (blijft wel kut )

Als je elkaar net kent, is het ook best kut als dit gebeurd... maar als je al langer elkaar kent, so what? Hoort bij een relatie denk ik zelf

Hangt er dus echt vanaf hoe... in mijn geval (jong), zou ik het kut vinden als mijn/haar ma binnen kwam
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 17:37
Verwijderd
nix ergs an....

tenzij het dr vader is en die OF
-streng islamitisch is
-godfather is
-streng christelijk is

ook zal het minder fijn zijn als ze 'iets' te jong voor je is, hehehehe....
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 17:37
*Moonflower*
*Moonflower* is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
lol

dis geen persoonlijke ervaring he?
anders is het echt fucked up

hmm
nou als mijn ma er zou staan, zou het verder niet zo boeien

als mijn vriendins ma er zou staan
ik zou zeggen: 'Eh hallo'
ik zou haar gewoon de eerste reactie laten maken
ze zou ook wel mee mogen doen van me als ze een beetje lekker is voor haar leeftijd
gehe, Ik heb het wel eens gehad dat mijn vriendje en ik net lekker zaten et zoenen en toen kwam zijn moeder ook binnen. Ik zo iets van uhm hoi. En zij krijgt een lachaanval en wenst ons veel plezier. Mijn vriendje had zo'n rooie kop

[Dit bericht is aangepast door *Moonflower* (31-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 18:51
FB
FB is offline
Als de moeder van mijn vriendin binnen zou komen terwijl zij en ik allebei naakt, of zelfs halfnaakt, zouden zijn... Dan zou ik denk ik meteen het huis uit verwijderd worden

Dusssss... zorgen dat het niet gebeurd he

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 19:43
MP-nl
MP-nl is offline
Ik zou die moeder laten zien dat ik een condoom om heb !
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 20:03
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
MP-nl schreef:
Haha lol
thats the spirit

Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 20:23
*Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
Soullar schreef:
Stel je hebt een vriend/vriendin, en je bent toe aan sex samen, het gaat goed, fantastisch om het ff goed te zeggen

je bent lekker bezig met sex, beide zo geil als een koekje, en de deur van de kamer slaat open, daar staat haar ma...

wat zou jij doen?

Zelfde als wat ik eerder al deed ( is me al overkomen namelijk.. ) Gewoon hard gaan lachen

[Dit bericht is aangepast door *Legolas* (31-03-2002).]
Oud 31-03-2002, 20:26
Verwijderd
als het mijn ma is,zeg ik gewoon kom straks maar terug of wat is er?
verders geen probleem....

Mar als het de ma van mijn vriend is: met kop staan en niks zeggen volgens mij.

De ouders van mijn vriend zijn wat ouderwetser.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 20:28
Verwijderd
Citaat:
MP-nl schreef:
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 21:01
Verwijderd
oh stefan en ik zijn elke keer nog betrapt...
ech erg hoor...
ligge we net op bed te zoene enzo, komt mijn broer binne...
heb hij me net...nah...'n lekker gevoel gegeve komt me ma binne..
ja wij hebbe al wat afgelachen
alleen is het nu wachten op de keer dat we niet betrapt worden
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 21:57
Verwijderd
als zijn moeder zou binnenkomen dat zou iets zeggen in de zin van 'uhm, hoi', als het mijn moeder was dan zou ik iets zeggen in de zin 'mam, doe je even de deur dicht op je weg naar buiten'
zou dan trouwenss niet verder kunnen gaan, maar goed
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 23:53
Verwijderd
Ik zou gillen!!

of uit bed flikkeren

En ik zou pissed zijn op mijn ma!

en mijn vriend zou het huis uitgetrapt worden Want mijn ouders zijn een beetje tegen vriendjes.. En al helemaal tegen sex!!

Nahja.. ik zou in ieder geval niet blij zijn

Als we betrapt worden door mijn vader zou ik niet eens weten dat ik zou doen, alleen Tim zou het op een lopen moeten zetten

Bij zijn ouders zou ik er minder moeite mee hebben, maar die zijn ook niet zo moeilijk en hypocriet als mijn ouders...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 23:54
Verwijderd
ow en btw... Dit topic berust niet op de werkelijkheid...

Nog niet

Afkloppen!!!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 10:21
Gwen.
Gwen. is offline
Ik zou mijn hoofdje verstoppen onder de dekens
Oud 01-04-2002, 10:35
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik zou gillen!!

of uit bed flikkeren

En ik zou pissed zijn op mijn ma!

en mijn vriend zou het huis uitgetrapt worden Want mijn ouders zijn een beetje tegen vriendjes.. En al helemaal tegen sex!!

Nahja.. ik zou in ieder geval niet blij zijn

Als we betrapt worden door mijn vader zou ik niet eens weten dat ik zou doen, alleen Tim zou het op een lopen moeten zetten

Bij zijn ouders zou ik er minder moeite mee hebben, maar die zijn ook niet zo moeilijk en hypocriet als mijn ouders...

Waarom zijn je ouders er op tegen dat je sex met iemand zou hebben? Vinden ze je daar nog te jong voor of is er een andere reden?
Oud 01-04-2002, 11:14
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
ow en btw... Dit topic berust niet op de werkelijkheid...

Nog niet

Afkloppen!!!

ja klooop snel!

Laatst gewijzigd op 11-07-2013 om 10:36. Reden: Naam verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 11:16
Cerberus
Cerberus is offline
het was niet haar moeder maar haar vader...
en die was niet erg blij. Maarjah, moet ioe ook niet zomaar binnen komen zetten. dan kan hij zoiets verwachten.
Oud 01-04-2002, 11:55
Blenderhead
Blenderhead is offline
net doen of ik slaap!... k heb geen idee hoe die pa zou reageren. die ma zou het wel grappig vinden denk ik.

*klopt af*

Oud 01-04-2002, 12:19
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

zulke ouders ken ik...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 13:33
Ikeasletemmer
Ikeasletemmer is offline
ben nooit betrapt door ouders, maar wel eens door zijn zusje, die zei oooooowwwww sorry en liep met een rode kop weg

ach, zo heel erg was het niet, eerder grappig
Oud 01-04-2002, 14:03
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Waarom zijn je ouders er op tegen dat je sex met iemand zou hebben? Vinden ze je daar nog te jong voor of is er een andere reden?

Omdat ze denken dat ik een klein kind ben van 10 ofzo

nee ik weet het eigenlijk niet, het is reuze hypocriet want mijn ma was 14 toen ze ontmaagd werd... en mijn pa 16...
Nahja... Ik ben ook 16 dus ik vind het onzin.
Maar ze vinden het al een probleem dat ik een vriend heb... dus dan al helemaal dat ik er sex mee heb
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:03
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
quote:

Omdat ze denken dat ik een klein kind ben van 10 ofzo
*heeft betrekking op mijn vraag: Waarom zijn je ouders er op tegen dat je sex met iemand zou hebben? Vinden ze je daar nog te jong voor of is er een andere reden?*
nee ik weet het eigenlijk niet, het is reuze hypocriet want mijn ma was 14 toen ze ontmaagd werd... en mijn pa 16...
Nahja... Ik ben ook 16 dus ik vind het onzin.
Maar ze vinden het al een probleem dat ik een vriend heb... dus dan al helemaal dat ik er sex mee heb

Ik vind het inderdaad ook nogal hypocriet dat je ouders zelf al op 14- en 16-jarige leeftijd hun maagdelijkheid hebben verloren en jou als meisje van 16 verbieden om sex te hebben. Misschien zijn ze bang dat je ongewenst zwanger raakt en willen ze je het daarom verbieden, maar ik neem aan dat jij en je vriend verstandig genoeg zijn om voorbehoedsmiddelen te gebruiken als jullie met elkaar naar bed gaan. Het enige wat ik je kan adviseren is: trek je niets aan van het hypocriete gedoe van je ouders en geniet zoveel mogelijk van het samenzijn met je vriend.
Oud 01-04-2002, 15:22
Zarya
Zarya is offline
Zijn broertje kwam binnen lopen... Ik kreeg een lachstuip en dook onder de dekens waar ik net zo lang onder ben gebleven tot mijn (inmiddels) ex me eronder weg trok. ik schaamde me dood want ff later kwam zijn moeder en die klopte extra hard en extra lang aan de deur en wachtte daar net zo lang tot mijn ex zei dat ze binnen mocht komen..zijn broertje was dus regelrecht naar mama toe gerent met de mededeling dat grote broer met een meisje in bed lag. (SCHAAAMTE!)Maar gelukkig vonden zijn ouders het geen probleem ofzow.
Mijn ouders zouden hem het huis uit hebben getrapt en mij voor de rest van me leven op hebben gesloten in mijn kamer..
Oud 01-04-2002, 16:37
Piccola
Piccola is offline
Ik zou keihard gaan lachen! Maar ze niet meer aan durven kijken de komende tijd daarna!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:47
Marluz
Marluz is offline
oke.... ik heb het een keer meegemaakt.
M'n vriend en ik kwamen een keer thuis van uitgaan, het was om een uur of 2... We dachten dat me ouders allebei al op bed lagen. Aangezien m'n ouders niet wilden dat hij blijft slapen (we hadden ongeveer 5 maanden) kwam het oegm zover dat we het aan het doen waren op de bank (!! stom !!) Nou je raadt het al, me vader lag toch nog niet op bed en kwam thuis.. ik hoorde de deur en riep nog; pappp je kan beter maar niet verder komen! Maar hij had al genoeg gezien... toen is ie naar boven gegaan en verder niks...

MAAR de dagen er na was hij ontzettend shagrijnig en het bleek dus dat hij er echth eeel erg mee zat. Toen hebben we echt een ontzettend emotioneel gesprek gehad, heb de hele avond zitten huilen. Hij vertelde ook hoe hij die bewuste avond maar met moeite zich kon beheersen, op dat moment had ie wel een emmer water over ons heen willen gooien of m'n vriend het huis uit sleuren en z'n kleren er achter aan gooien (dit vond ik echt behoorlijk schokkend, m'n vader is helemaaal niet agressief)
Nou goed uiteindelijk bleek dat onze relatie niet tegen deze 'klap' was opgewassen.. ik heb het uitgemaakt (maar vroeg of later was het toch wel uitgegaan, zolang alles voor de wind ging ging het prima, maar uit deze ene tegenslag bleek dat mijn gevoelens voor hem toch niet genoeg waren)

maargoed, mensen.. de moraal van dit verhaal; kijk alsjebliiiiieft uit het is NIET leuk om mee te maken! Het is verschrikkelijk!!!!!!!
Oud 01-04-2002, 18:52
Verwijderd
Tegen mijn moeder?

*bloos* "Alsof jij dat nooit deed!"

Tegen zijn ouders?

*bloos* ...

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:46
Unexplained
Unexplained is offline
Op jezelf wonen heeft voordelen

Maar ik zou gewoon doorgaan en even vragen of ze op willen kazen.
Oud 01-04-2002, 19:46
Amuwébee
Amuwébee is offline
Ik en mijn vriendin lagen in de zetel ik had met t-shirt al uit gedaan ik was dus in mijn bloot boven lijf, en zij had ook niet zoveel meer aan,alleen haar bh,
haar moeder kwam binnen en ik ben uit haar huis gevlogen,ik mocht van haar moeder nooit meer langs komen,ja toen moest zij maar naar mij komen of het gebeurde dan bij vrienden.
(alleen natuurlijk hé)
Oud 01-04-2002, 20:05
sanne60
sanne60 is offline
K zou me doooooooodschamen maar k zou er achteraf keihard om moeten lachen

Op t moment zelf zou k denk in recordtempo onder de deken vliegen en als t mn eigen moeder was knalrood worden en iets gillen in de richting van 'maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam ROT OP MENS.....DEUR DIIIIICHT!!!!!' .....zoiets
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:08
joepie3
joepie3 is offline
nou,ik heb het nog nooit meegemaakt dat haar moeder/vader binnen kwam, maar wel mijn vader en die zei gewoon ff wat ie te zeggen had en ging weer. Mijn ouders zijn best relaxde op dat gebied. (gelukkig)
Ze weten toch wel dat als mijn vriendin en ik op mijn kamer zijn dat we aan het neuken zijn en laten ons dan ook met rust. En ze klagen ook nooit over de geluidsoverlast. best relax dus al zeg ik het zelf.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:49
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
joepie3 schreef:
nou,ik heb het nog nooit meegemaakt dat haar moeder/vader binnen kwam, maar wel mijn vader en die zei gewoon ff wat ie te zeggen had en ging weer. Mijn ouders zijn best relaxde op dat gebied. (gelukkig)
Ze weten toch wel dat als mijn vriendin en ik op mijn kamer zijn dat we aan het neuken zijn en laten ons dan ook met rust. En ze klagen ook nooit over de geluidsoverlast. best relax dus al zeg ik het zelf.
ah das wel gaaf
maar voel je je wel vrij dan
als je weet dat zij het horen?
ik zou me niet echt vrij kunnen voelen dan
ook wetende dat bij mij de hele buurt kan meeluisteren (kutmuren)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 22:02
Soullar
Soullar is offline
één keer ben ik betrapt toen ik half naakt met haar op bed zat (was met ex) en toen ben ik het huis uit gezet door der pa
(welke ik later in een man-tot-man gesprek helemaal de deurmat ondergeschoven heb)

en de andere keer was ook met me ex, dat waren der ouder sniet maar de kleine zusjes die de kamer binnestormde en bovenop mij sprongen terwij lik bovenop lag... thank god for blankets en me ex maar schreeuwen dat ze op moesten rotten
Oud 01-04-2002, 22:15
joepie3
joepie3 is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
ah das wel gaaf
maar voel je je wel vrij dan
als je weet dat zij het horen?
ik zou me niet echt vrij kunnen voelen dan
ook wetende dat bij mij de hele buurt kan meeluisteren (kutmuren)
nou je denkt er soms wel aan en dan hou je je toch wel een beetje in ,maar meestal heb ik er wel schijt aan. maar als ze er niet zijn dan kun je je wel meer laten gaan.

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 22:26
Masked Mage
Masked Mage is offline
uuhh, heel erg gauw iets van stof om me heen slaan

enne, daarna klap ik dicht ofzow
durf iig haar ma niet meer recht in de ogen te kijken.
Oud 01-04-2002, 22:35
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Leg een handdoek voor de deur.. Das zwaarder om de deur dan open te krijgen en heb je nog net de tijd om je aan te kleden
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 23:23
Quist
Quist is offline
Citaat:
Soullar schreef:
één keer ben ik betrapt toen ik half naakt met haar op bed zat (was met ex) en toen ben ik het huis uit gezet door der pa
(welke ik later in een man-tot-man gesprek helemaal de deurmat ondergeschoven heb)

en de andere keer was ook met me ex, dat waren der ouder sniet maar de kleine zusjes die de kamer binnestormde en bovenop mij sprongen terwij lik bovenop lag... thank god for blankets en me ex maar schreeuwen dat ze op moesten rotten

die had je nog nooit verteld,
BTW je moet je sig aan passen want je hebt weer werk
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 00:47
Stevill
Stevill is offline
euh een keer kwam me ma binnen en zei ze heel vrolijk Steve ik heb schone lakens voor je(betere timing kan niet)

Een kameraad van me die binnestormt en vraagt om zijn cd kan ook lastig zijn
Oud 02-04-2002, 09:19
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Hmm, ik denk als mijn ouders bij mij binnen zouden lopen maakt het niet zoveel uit. Waarschijnlijk vinden ze het nog cool ook

Zou het echter bij mijn zusje gebeuren dan heeft haar vriend nogal een probleem .. vooral als mijn pa naarbinnen loopt .. ik vraag me af hoe dat zou aflopen

Want in zijn eigen huis tolereert 'ie niet zoveel :/ goede kans dat hij die vriend van d'r dan gewoon naakt de deur uitschopt

Maar ja, is eigenlijk niet grappig :/ mijn zusje durft thuis namelijk nog niet eens te vertellen dat ze een vriend heeft..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 09:59
Verwijderd
Eheh....
Als 1 van mijn ouders binnen zou komen zou het zoiets zijn als... "Mam/Pap... zou je misschien zo vriendelijk willen zijn om op te zouten?" ofzo... verder geen problemen...
Maar als ik bij haar betrapt zou worden, dan krijg ik KNALLENDE ruzie met 'r pa >>> aangezien dat ze niet weten dat we wat hebben
En met 'r ma hetzelfde, alleen haar zus zou denk ik in de lach schieten. Maar wij hebben daar nog tegentroeven voor, aangezien wij haar al 3x betrapt hebben met 'r ex
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 10:13
RandyRhoads
RandyRhoads is offline
close the door please, en dan door gaan
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:21
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
De eerste keer dat mijn ex en ik het deden kwam mijn moeder na de tijdje met tosti`s binnen, wij allebei een rood hoofd en helemaal bezweet. Ik heb het er nooit met mijn moeder over gehad.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:22
Verwijderd
Citaat:
vrijgezel16d schreef:
De eerste keer dat mijn ex en ik het deden kwam mijn moeder na de tijdje met tosti`s binnen, wij allebei een rood hoofd en helemaal bezweet. Ik heb het er nooit met mijn moeder over gehad.
heh heh
"Ook en tosti schat?"
"Nee mam, ik ben druk bezig"
"Ow, dan leg ik het wel beneden neer"
5 minuten later
"Schaaat? Je tosti wordt koud!"
"Damn... als het zo doorgaat wordt ik nog koud"

Weer zo'n nuttige reply
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 00:20
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Bazz schreef:

heh heh
"Ook en tosti schat?"
"Nee mam, ik ben druk bezig"
"Ow, dan leg ik het wel beneden neer"
5 minuten later
"Schaaat? Je tosti wordt koud!"
"Damn... als het zo doorgaat wordt ik nog koud"

Weer zo'n nuttige reply
LOL
Oud 04-04-2002, 21:16
Choke
Choke is offline
Nonnen?? onsterfelijk?
Oud 04-04-2002, 21:35
Günther
Günther is offline
Citaat:
Soullar schreef:

wat zou jij doen?

dit is mij in het echt overkomen!! maar die ma zei gewoon, "*ex* kom je zo gezellig eten?* wij verder gaan en later aan tafel werd nergens meer over gesproken

Laatst gewijzigd op 04-04-2002 om 21:38.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 21:46
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
black angel schreef:

dit is mij in het echt overkomen!! maar die ma zei gewoon, "*ex* kom je zo gezellig eten?* wij verder gaan en later aan tafel werd nergens meer over gesproken
wat had je dan gewild/verwacht?

dat zijn moeder zou vragen of jullie je bevredigd voelden?
Oud 04-04-2002, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Lindansje schreef:

wat had je dan gewild/verwacht?

dat zijn moeder zou vragen of jullie je bevredigd voelden?
Neejjj!! :

"Goh jongens dan kunnen jullie beter doen dat jij je benen omhoog doet om jou heen zodat het dan beter gaat.. echt, dat doen je pa en ik ook altijd en das véél lekkerder".

Ofso..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 22:16
girl1
girl1 is offline
Dat had ik laatst nog. Wij waren net lekker bezig, kwam zijn ma binnen. Ze zei ook nog vanne ja ik zie t wel
Echt erg, maarja ik heb schijt eraan. Gewoon weer vriendelijk hoi zeggen en je vooral niet schamen.....
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten