![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
sinds ik een fatsoenlijke en zachte tandenborstel heb (ik heb er een van sensodyne), heb ik er geen last meer van gehad.
Bij mij ontstonden ze doordat de haartjes van de borstel in mijn tandvlees prikten.... Misschien een tip ![]()
|
ik heb het opgezocht en in ons groot medisch thuis boek ( ja ja) stond dat ze kunnen ontstaan als er een scherp voorwerp in je wang/lip prikt of prikte, of dat je idd een verminderde weertsnd hebt. Wat je in elk geval NIET moet doen is citrus vruchten eten want het zuur ofzo wat daar in zit maakt het alleen maar erger.
ik had er ook last van en ben naar de dokter gegaan kreeg een of ander spulletje dat het verdoofde en ze gingen er ook nog een sneller door weg
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
3 tips om af te vallen joey10076 | 1 | 03-03-2013 14:47 | |
Seksualiteit |
Bril af tijdens de seks? Briseïs | 36 | 16-01-2009 22:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Liedjes vertalen NL-EN lukas15 | 24 | 26-10-2005 09:49 | |
Lifestyle |
ringen van vriendin bijna vast, HOE af te krijgen? Speedfreakssj | 25 | 01-07-2003 22:10 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 |