Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het schijnt ook dat aziatische rassen erg vlug zat worden, ze missen iets in hun genen waardoor de alcohol moeilijk afbreekt ofzo. Kweenie ofdat je een aziatische afkomst hebt want dan heb je waarschijnlijk jezelf zonder erg van de wereld gezopen en daarna niet meer geweten wat je hebt gedaan ofzo ... denk ik
![]()
|
Volgens mij ligt het ook puur aan je bui.
Als je je gelukkig voelt in je situatie en je drinkt, dan word je snel vrolijk. Ben je minder gelukkig in je huidige leven, dan word je sneller agressief. De generalisatie dat geweld enkel op houseparty’s voor komt gaat volgens mij niet geheel op. Bekende voorbeelden zijn Woodstock in ’99, Parkpop is ook elk jaar weer raak en ik kan me ook nog wel wat situaties bij PinkPop herinneren. Alcohol werkt gewoon bij iedere situatie en sowieso bij elk persoon weer anders. Overigens word er bij houseparty’s niet echt veel alcohol gedronken, omdat de combinatie pillen en alcohol nooit zo goed valt. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
agressief geel oesterpoester | 30 | 03-01-2006 21:38 | |
Vrije tijd |
Onderzoek Erasmus: Sportschutters minder agressief Verwijderd | 2 | 07-05-2005 10:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Belg behoort tot minst agressieve chauffeurs ter wereld?! Verwijderd | 27 | 08-04-2004 08:52 | |
Psychologie |
agressief -> irritant doen. freakinaround | 11 | 17-12-2003 18:24 | |
Psychologie |
agressief gevoel?.... wizzard | 23 | 12-10-2003 15:06 | |
Flora & Fauna |
agressieve konijnen! C'est moi | 13 | 07-03-2003 20:18 |