Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2003, 22:09
C'est moi
C'est moi is offline
beste mensen

wie heeft er thuis ook een agressief konijn? ik heb een konijn die agressief is als ze een ander konijn ruikt, dan gaat de knorre en bijt ze echt gemeen het is een vrouwtjes konijn en ik wil haar niet laten stereliseren want dat is eiegnlijk voor mij te duus.(E75)

dus weet iemand iets erover schrijf het maar graag.

groetjes chretienne
Oud 26-02-2003, 23:05
DutchGirl
DutchGirl is offline
apart houden
Oud 27-02-2003, 09:34
Boogie
Boogie is offline
Het konijn van mijn nicht heeft ook al vanalles stukgebeten, zoals een aantal kabeltjes. Aaien is er ook niet meer bij, want dan ben je je vinger kwijt. De kat is doodsbang voor hem
Oud 27-02-2003, 17:27
C'est moi
C'est moi is offline
mijn konijn is al apart ik woon op me zelf en ik ga weleens naar de konijnen van mn moeder om terug binnen te zetten. en als mijn konijn dat ruikt dan word die agressief. en bijt ie.

groetjes chretienne

ps voor de kabels knagen heb je speciale dingen voor erom heen te doen daar kunnen ze niet door heen bijten.
Oud 27-02-2003, 18:58
kees17
kees17 is offline
Ik had het konijn allamg dood gemaakt en een half uur later ligt hij lekker te bakken in de pan. Leuk een konijn, maar hij moet me niet gaan bijten.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 20:08
SuperSanne
SuperSanne is offline
Hmmmm.... Ik ga toch liever naar de MacDonalds.... maar over dat konijn: misschien is het duur (daar had je van te voren aan moeten denken, hé?) maar je kan haar zoieso beter laten steriliseren anders krijg je later nog meer problemen, zoals het klassieke zichzelf-kaal-plukken-syndroom, en andere fijne dingen om naar uit te kijken. Misschien moet je trouwens toch wel naar de dierenarts, 't kan ook zien dat ze ergens pijn heeft en dat ze daarom niemand in de buurt laat komen... (had onze kat ook een keertje, je hoefde maar in de buurt te komen en ze beet je hand eraf. later bleek ze een soort splinter in d'r keel te hebben en daar had ze last van. toen de dierenarts er wat aan had gedaan was ze na een paar dagen weer de ouwe)
Oud 28-02-2003, 13:54
C'est moi
C'est moi is offline
in de pan daar komt niks van! ik was al naar de dierenarts geweest omdat ik niet zeker wist of het een mannetje of een vrouwtje was. daarom weet ik dat sterelisren zo duur is.

groetejs chretienne
Oud 28-02-2003, 21:04
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
kees17 schreef:
Ik had het konijn allamg dood gemaakt en een half uur later ligt hij lekker te bakken in de pan. Leuk een konijn, maar hij moet me niet gaan bijten.
Ik had een vervelend buurjongentje, maar die heb ik doodgemaakt en een half uur later lag hij lekker te bakken in de pan. Leuk een buurjongetje, maar hij moet geen sneeuwballen naar me gooien.
Oud 01-03-2003, 11:59
kees17
kees17 is offline
Citaat:
SuperSanne schreef:
Ik had een vervelend buurjongentje, maar die heb ik doodgemaakt en een half uur later lag hij lekker te bakken in de pan. Leuk een buurjongetje, maar hij moet geen sneeuwballen naar me gooien.
>Het moet wel een aardigheid blijven z'n konijn, hij moet mij niet steeds in de vinger bijten zie ik er niet zoveel lol meer in. Wij hebben thuis ook een konijn al 9 jaar geloof ik, maar die bijt niet.(je krijgt hem ook niet meer gaar zo oud is dat beest).
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 10:45
Sjaantjuh
Sjaantjuh is offline
agressieve konijnen........tja. daar kan ik over meepraten. dat is de reden dat ik nu in een rolstoel zit met mijn nek in een beugel en dat ik bijna niet kan typen met mn 2 overgebleven vingers.

nee, konijnen, pas maar op!
Oud 07-03-2003, 15:06
Verwijderd
we hadden vroeger een konijn dat altijd ging stampen als je in de buurt kwam.. en hij beet ook als je hem probeerde op te tillen enzo..dat wasd het konijn van mn broer, hij gaf hem niet zo heel veel aandacht. zeg maar bijna niet. denk dat het daarodor kwam
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 19:29
kees17
kees17 is offline
Citaat:
******** schreef:
we hadden vroeger een konijn dat altijd ging stampen als je in de buurt kwam.. en hij beet ook als je hem probeerde op te tillen enzo..dat wasd het konijn van mn broer, hij gaf hem niet zo heel veel aandacht. zeg maar bijna niet. denk dat het daarodor kwam
Stampen doen ze vaak om soortgenotten te waarschuwen, als er bv een roofvogel in de buurt is.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 19:48
Verwijderd
Citaat:
kees17 schreef:
Stampen doen ze vaak om soortgenotten te waarschuwen, als er bv een roofvogel in de buurt is.
weet ik
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 20:18
kees17
kees17 is offline
Citaat:
******** schreef:
weet ik
MIsschien was hij wel bang voor jou
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren