Advertentie | |
|
![]() |
|
Twee of meer volwassen voedsters (vrouwelijke konijnen) kan problemen geven wegens territoriumgedrag; veel ruimte is dan een grote vereiste.
Misschien heb je iets aan deze site: http://www.asielgoofy.nl/verzorging/...o-meerdere.htm |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
weet je zeker dat het 2 zusjes zijn? (en dat er geen menneke tussenzit? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als je zeker weet dat ze vrouwtjes zijn kun je wel proberen weer aan elkaar te laten wennen.
Ik heb zelfs mijn bitch-konijn kunnen koppelen ![]() op deze site staat wel een manier van koppelen. Zelf heb ik ze in een hok gezet met gaas ertussen zodat ze elkaar kunnen ruiken en zien. De voerbakken wel dicht bij elkaar (eten is sociaal gedrag) en dat anderhalve week volgehouden. Overdag zitten ze bij mij ook in een ren buiten, die heb ik ook met gaas gehalveerd. En dan om de dag in het andere deel gezet, zodat ze aan elkaars geur e.d. kunnen wennen. Je kunt ze op neutraal terrein wel af en toe bij elkaar laten, na een tijd. Ze kunnen wel gaan vechten en op elkaar rijden, je kunt wel toelaten (tenzij ze elkaar verwonden) zo wordt de rangorde bepaald. Als ze elkaar negeren is het goed. Als de rangorde er is, moet het goed gaan. Bij een vriendin van mij is het niet gelukt met de twee konijnen, maar eentje was nooit gewend om een maatje te hebben.. Iig veel succes.. Wel leuk dat je er twee hebt ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Uit huis gaan met huisdieren.. Sergay | 5 | 20-09-2012 16:35 | |
Vrije tijd |
KNVB beker 2007-2008. RHCP_NAC | 86 | 19-03-2008 16:40 | |
Liefde & Relatie |
Relatieprobleem poepsnoeper1987 | 27 | 21-11-2006 09:04 | |
Flora & Fauna |
Hoe leer ik mijn konijn dat zijn kauwblok echt wel leuk is? Bloem | 23 | 24-08-2005 15:09 | |
Flora & Fauna |
probleem met konijn en cavia muurbloempje55 | 4 | 03-11-2004 11:21 | |
Flora & Fauna |
Jong konijn met slechte vacht en loom gedrag Eend | 11 | 03-12-2003 11:31 |