|
|
Bekijk resultaten poll: Ik ben op de hoogte van de schadelijke effecten van het drinken van alcohol (slechte | |||
Ja, ik maak me hier best zorgen over. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 33.33% |
Ja, maar het kan me niks schelen. |
17 | 62.96% |
Nee, helemaal niet. Wil het ook niet weten. |
1 | 3.70% |
Nee, ik wil graag meer informatie. |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Pfff, dit gaat nergens over
![]() "Ja, ik ben op de hoogte van de schadelijk effecten die alcohol kan hebben. Aangezien ik niet dagelijks grote hoeveelheden alcohol consumeer, maak ik me er op dit moment geen zorgen over. Wanneer ik dagelijks meer dan een fles wijn zou drinken, ligt het in de lijn der verwachtingen dat ik me wél zorgen zou maken over de (mogelijke) gevolgen". Nuanceverschil. V 22 jaar
||
Ja, ik maak me hier best zorgen over. En daarom drink ik zelden tot nooit (veel) alcohol.
Citaat:
Groetjes, Zaag.
Laatst gewijzigd op 17-03-2008 om 19:52. Reden: Een heel goede. |
![]() |
|
Ja, ik vind dit een waardeloze poll. Klaarblijkelijk zijn jullie niet in staat tot het uitvoeren van een fatsoenlijk onderzoek. Beter gaan jullie bij de AH achter de kassa werken, want jullie falen te hard om ooit een diploma te kunnen gaan halen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Mensen die blauw mooi vinden moeten allemaal dood en al het spoor van hun bestaan moet van deze planeet verwijderd worden. - Blauw vervult me met intens genot; ik krijg meervoudige orgasmes van de kleur blauw. Wat komt dan het dichtst bij niets hebben met de kleur blauw? |
![]() |
||
Citaat:
"You have to be a dick to everyone who doesn't think like you." ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Artikel:'Alcohol en tabak schadelijker dan wiet en XTC' coopergirl | 7 | 03-04-2007 15:11 | |
Drugs & Alcohol |
All the pleasures of alcohol, with no downsides Verwijderd | 4 | 12-04-2006 16:43 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 17:08 | |
Drugs & Alcohol |
enquete (ja weer) over Alcohol ikbenschipper1 | 50 | 19-03-2003 22:59 |