Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
CDa is gee slechte partij, maar op dit punt........... uuuuhh echt zwaar slecht.
Er moeten inderdaad grote demonstraties enz. komen als het zo ver komt dat al onze mooie shops gesloten worden, de nederlandse cultuur wordt op deze manier verneukt. ach....Maakt niet uit hoor, dan mag ik voort naar de huisdealer, kan ik gelijk mijn harddrugs bij hetzelfde adres halen. Lekker makkelijk.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zorg ervoor dat wiethandel niet langer winstgevend is en de shops sluiten vanzelf. |
![]() |
|
Het de-gedoogbeleid zal niet uitgevoerd gaan worden. Het zal te veel voetenb in de grond hebben en het zal typische ogen gooien, omdat steeds meer laner over stag drijgen te gaan. Nederland kent nu behoorlijke grote groepen blowers die het niet zullen accepteren
Dat betekent dat er protesten, prik acties e.d. komen maar ook dat er veel meer zwart handel is. Koffieshop kwaliteit in de reguliere straathandel is dan niet zo zeldzaam meer. Ook ken ik verschillende mensen die, moch zoiets gebeuern, grote gratis kwekerijen opzetten. Daar kunnen mensen hun eigen shit plukken. Het schijnt al wel voor te komen in bepaalde boerendorpjes, middenin velden met hoge planten. Voor een symbolisch bedrag (iets van 50 euro) kan je een vuiolniszak zelf vullen. Weet niet hoe waar dat is......... Neem van mij aan, dat veranderen ze niet....
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|