Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kun je niet zorgen dat er dat weekend voortdurend een vriend of vriendin bij je is en dus ook bij je slaapt?
Misschien kun je ook in de buurt es rondvragen of er iemand voor jou 's avonds de hondjes uit zou willen laten.. Misschien mensen die zelf toch al hun eigen hond uit moeten laten, of wie weet iemand van jouw leeftijd die er dan wat geld mee kan verdienen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Nog een tip:
je kunt natuurlijk moeilijk eeuwig bang blijven om de hondjes uit te laten dus wie weet helpt het je om wat 'veiligheidsmaatregelen' te nemen en al beetje te gaan oefenen door toch es mee te gaan met je moeder. Je kunt namelijk een soort fluit ding kopen, die je dan mee kunt nemen, en als je dan op een knopje drukt gaat dat ding heel hard fluiten/alarmslaan zodat men weet waar je bent enzow (als iemand je lastig valt). Als je meer wil weten kan ik wel even bij vriendin van me die dat heeft navragen waar je dat kunt kopen enzo. Minder eng is misschien ook om tijdens het uitlaten met iemand te bellen, je hebt dan iemands stem bij je en bent daardoor voor anderen ook minder toegankelijk.. Ik denk namelijk dat het toch ook een angst is die je moet overwinnen, en misschien dat ervaring dat het goed gaat daarmee helpt. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
alleen thuis rikker | 4 | 08-04-2012 22:12 | |
Psychologie |
bang als je alleen thuis bent... Verwijderd | 31 | 21-05-2005 18:07 | |
Psychologie |
Liever alleen, maar té jong voor alleen wonen Miracle | 24 | 26-07-2003 20:16 | |
Seksualiteit |
alleen thuis, misschien de eerst keer. kleinmaarlief | 9 | 08-06-2003 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
De Kantine |
Ben jij vaak alleen thuis? Frida | 29 | 27-04-2002 19:50 |