Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En die 'fountain' die komt toch ook terug, das best goed hoor!
Laatst gewijzigd op 09-12-2002 om 21:09. |
![]() |
|
ej daantje, wa ge allemaal bedoelt is misschien wel zo en ge ergert u misschien aan de povere "" kwaliteit"ofzow
maareeuh als het u nie boeit lees het dan niet ![]() ennuh ja, jou gedichten zijn vaak wat dieper, maar ja nie iedereen is zo'n geniaal als u ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Denkt dat je ow zo slim bent , en vind jezelf zo verheven.
Tis jammer dat je op die manier vergeten bent wat er nou echt belangrijk is. Is namelijk ook de manier van naar buiten treden en proberen je kennis te delen. Niet dissen als je iets al weet, laat ik het zo zeggen dan. Al die levenswijsheid die je schijnt te hebben is echt verloren als je zo arrogant doet en andere dom vindt. Jij bent ooit net zo onwetend geweest. En ja we mogen best eerlijk zijn, maar doe dat dan op een normale manier en niet door mensen belachelijk te gaan maken. door ze b.v na te doen.
||
![]() |
Citaat:
Maar de gedichten worden er niet minder kut van. Onder het mom van 'gevoelens uiten' wordt de meest ongelooflijke bagger hier uitgestald zodat vrijwel iedereens norm dramatisch naar beneden gaat. Als je een gevoel wil uiten, ga naar psychologie en zeg dat je je kut voelt. Als je creatief bezig wil zijn, uit dan je gevoel door middel van een GOED gedicht. Hiermee devalueer je je eigen gevoelens en zet je jezelf te kijk. Meeste mensen zwijgen een gedicht dat niet goed is dood, anderen creëeren een tegenbeweging, weer een ander laat op een verveelde dinsdag middag op een ironische manier zien wat een bagger het allemaal is. Maar ik hou mijn mond (overigens kan ík ook niet dichten, ik heb af en toe weleens wat geprobeerd en dat post ik dan ook wel: On the eighth day we just ran around We were bound on the dawn of the next The stars observed silently while sex Seemed in our deeds and actions abound Capitalism crushed the commus Fear had become the leading motive The two planes would not have crashed: What if? We live lives with dogmatic virtues It’s seperation that makes us weak Nations tell us we are divided Evolution didn’t run, it strided And now the whole system has a leak Ultra violence and rape stand up Queen Victoria’s heritage One-one in the boy vs girl match Frustrated; that’s how they’ll end up ) Enfin, ik erger me gewoon, af en toe, aan een gedichtenniveau waar Britney Spears nog niet tevreden mee zou zijn voor haar songtexten. En dat is dramatisch. Maar misschien begrijp ik de doelstellingen van dit forum ook niet helemaal.
||
![]() |
Citaat:
|
oké dude, u bent me nu helemaal duidelijk.
en misschien heb je ook wel gelijk dat die mensen naar psychologie moeten gaan. maar ik denk dat het voor veel mensen (me included) helpt om gedichten te schrijven. Je komt achter dingen waar je anders niet was achtergekomen. En niet iedereen ziet hoe goed/slecht iets daadwerkelijk is. Ikzelf heb eens iets gepost wat ik super geweldig vond, bleek kut te zijn, vond het zo goed omdat het precies met mijn gevoel op een lijn lag. Ik moet zeggen dat dat schrijfsel vet is, ik weet niet of dit een cliché idee is. want ik heb hier zelf ook al miljoenen keren over nagedacht..... Het is echter wel vet neergezet. HHEHEHE bedenk me net iets grappigs, we moeten er gewoon voor zetten of het een vriendjes reactie is ![]() Kennen de slechte zien dat we het bagger vinden zonder het echt te zeggen..... Oké ik ga weer eens nergens over...... AAAAAH ik ben op en zuur, wil iets creatiefs doen en er goed in zijn maar het lukt me niet..... Frustraties! Denk dat het voor mij maar genieten van andermans kunst word ULTRA VIOLENCE, clockwork orange rules ![]() Ej dude geef mij is wat namen van dingen diek moet gaan zien lezen enzo, heb het idee dat er maar weinig van dit soort vette films zijn. Wil meer Dingen zien die de maatschappij "dissen"
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
My modern love life Type | 9 | 13-03-2003 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Jack and the End of the World SounD | 3 | 28-02-2003 15:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Behind the frozen moon (songtekst voor blackmetal ofsow..) Black_Blasphemy | 1 | 14-12-2001 11:09 | |
Verhalen & Gedichten |
The real world A loved one | 5 | 06-12-2001 16:30 | |
Verhalen & Gedichten |
gedichten= baby I love you, unanswered love, whiskey dreams vempire | 4 | 30-08-2001 00:40 |