Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als het een Belg of Duitser was mogen ze het er van mij evengoed bij zetten. Feiten hoef je niet te verzwijgen omdat iemand er over zou kunnen vallen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zouden ze moeten afmaken... Maar nee, gezien de regels in Belgie en Nederland, zal die idioot over 10 jaar weer vrij rondlopen... |
![]() |
||
Citaat:
Schofterig vind ik dat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ooit een krantenbericht gezien waarin de afkomst van een blanke geplaatst word? bijv een geimgreerde engelsman... nee dus... Wees dan consequent en zet altijd de afkomst dr bij of nooit..
||
Citaat:
|
![]() |
hmm, wil toch wel ff vermelden dat de media inderdaad wel schuld treft, hij is turk, word wa opgeblaze, blablabla.
Maar dat was wel reeds het 10e à 15e geval sinds vorig jaar in België. Ook daar werd uitvoerig over bericht, en ging het niet over Turken hoor.
|
Ik denk eerder dat die man psychische hulp nodig heeft.
Wie gaat er nou vlak na een aantal moorden gepleegd te hebben in het cafe om de hoek zitten (bij wijze van spreken dan ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ethiek Mr.Mark | 71 | 08-12-2010 18:52 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Psychiatrie achter de Holocaust - Waarheid? ScienceJapan | 20 | 20-01-2007 15:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid xxesther | 20 | 07-06-2004 19:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid Ieke | 0 | 09-04-2004 14:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
EO-jongerendag zus | 110 | 01-07-2003 11:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Man van 70 doodt jongere vrouw en kinderen Atje85 | 44 | 20-06-2003 10:57 |