Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het heeft niet veel met globalisatie te maken, maar ook een beetje wel. Ik heb het volgende hierin gepost, want ik hoop dat deze originele post niet ongemerkt voorbij zal gaan en er 0 antwoorden opkomen. Ik weet ook wel dat het moeilijk is om pro-argumenten aan te dragen
![]() Dus, kom op mensen.... Laat mijn nieuwsgierigheid niet in de steek! ![]() En nu het grappig artikeltje: -------------------------------------- http://www.parool.nl/1014011427473.html -------------------------------------- President Bush: 'alle opties tegen Irak open'. (...) Toch slaagde hij erin met een uitglijer van jewelste de valutamarkten even ondersteboven te schoppen. Bush zei dat een van de gespreksonderwerpen met Koizumi 'devaluatie' was. Direct daarop daalde de yen scherp tot onder de 132 yen per dollar. Bush' woordvoerder Sean McCormack verbeterde hem snel: Bush bedoelde niet 'devaluatie', maar had 'deflatie' moeten zeggen. De yen herstelde zich vervolgens tot zijn oorspronkelijke koers, 132,65 per dollar. (...)(AP) Suzan
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar dan heb ik het wel over de ideale vorm van globalisatie. Niet zoals deze nu is. (Aanrader over dit onderwerp: Noreena Hertz - De stille overname) Suzan
|
Verwijderd
|
Globalisatie: multinationals vestigen zich in arme landen om daar de mensen (zelfs kinderen) tegen hele lage lonen aan het werk te zetten, een vorm van uitbuiting dus. En zodra de lonen te hoog moeten worden, gaan ze naar een ander arm land en dan geven ze geen fuck meer om de mensen die dan op straat komen te staan.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nationalisme vs Globalisme Love & Peace | 43 | 11-05-2007 19:30 | |
Jouw politieke partij WärteR | 153 | 21-11-2006 18:07 | |
Spanje laat duizenden illegalen toe. Verwijderd | 65 | 08-02-2005 22:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe zouden voor gelijkheid in de wereld kunnen zorgen. loveflower | 45 | 04-07-2004 23:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Kritiek op Anti-Globalisten Verwijderd | 39 | 24-02-2004 11:45 | |
keer het tij?? Ninnoc | 65 | 24-09-2002 10:50 |