Oud 14-12-2002, 12:00
Iotje
Iotje is offline
Ik ben gister voor het eerst in tijden weer es uitgeweest en heb redelijk wat geblowd. . Vanochtend werd ik wakker met een ENORME speipijn, ik kon gewoon niet zelf opstaan uit bed enzow. Nu is het weer redelijk over (nog een beetje in rug en handen).

Komt dat door blowen of komt het omdat ik gister meer gedaan heb dan normaal???

En, als het door blowen komt wat kun je ertegen doen en wat is de oorzaak?
Oud 14-12-2002, 12:07
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=298249

hij staat zelfs op dezelfde pagina
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 13:02
bong
bong is offline
ja heb ik ook wel eens als je stoned bent voel je niet dat je iets forceert (blijkbaar) ik had een hele rare houding met duim gezeten en ik merkte niet dat ik pijn had maar nu aiaiaia
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 13:13
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Minnitje schreef:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=298249

hij staat zelfs op dezelfde pagina
nou nee,

ik vraag niet of blowen slecht voor je spieren is, ik vraag of blowen iets met die spierpijn te maken kan hebben dat is een andere vraag en, je zult zien, er komen dan ook andere antwoorden op!
Oud 14-12-2002, 13:13
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
bong schreef:
ja heb ik ook wel eens als je stoned bent voel je niet dat je iets forceert (blijkbaar) ik had een hele rare houding met duim gezeten en ik merkte niet dat ik pijn had maar nu aiaiaia
*geeft pijnstillurtjuh*
Oud 15-12-2002, 00:22
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Sja k zit meer met een ander probleempje. Blowen (niet veel, soms voor het slapen gaan) is eigenlijk de enige manier om de spieren in mijn rug en nek, waar ik de laatste tijd helaas veel last van heb, juist te ontspannen en de pijn daardoor weg te nemen. Gewone pijnstillers helpen niet omdat die de spieren niet ontspannen. Maar ik heb een ongelofelijke hekel aan het lamme gevoel dat ik de dag erna krijg. Lastig wakker worden, lam blijven, minder goed kunnen concentreren. En dat heb ik er niet meer zo voor over, waardoor ik dus meer last van rug en nekpijn heb, waardoor ik me ook niet kan concentreren. Dus sjah.
Spierpijn is bij mij echt niet het geval. Maar dit is dus een verhaal van de andere kant.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten