Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
8Mbit = 1 MByte p/sec !!! Dat boeid mij wel eigenlijk. 64 Kb of 1000 Kb per seconde
||
Citaat:
HAD ik maar ISDN! ik moet het met een 56ktje doen, ISDN is toch al gauw dubbel zo snel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
64kbps ISDN = max 8000 bits/sec Scheelt dus bijna niks, of je moet met Dual ISDN willen bellen. Maar daar heb je in principe niks aan. Het is wel twee keer zo snel, maar je betaalt ook dubbele telefoonkosten. Dan kun je dus net zo goed enkel-ISDN gebruiken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
die 1 Mbyte/sec haal je praktiesch nooit.... uploadslimiet van de server, de afstand en evt. packetloss zijn de grootste boosdoeners... en Cistron GARANDEERD geen 8 Mbit.... ze geven ADSL zonder 'm te knijpen.... als je dicht bij de centrale azit kan je der misschien wel totaal 1 MB per seconde doorheen pompen... maar meestal zit jew rond de 5-6 Mbit.... 2 Mbit garanderen ze in ieder geval, en da's toch mooi 2x zo snel als FAST adsl van kpn, voor dezelfde prijs
||
Citaat:
Tis gewoon heel simpel, gewoon goed op de caps letten: E = exa T = tera G = giga M = mega k = kilo B = byte n = nibble b = bit Om een duidelijk verschil aan te geven wordt voor datasnelheden meestal kbps voor kilobit-per-seconde gebruikt, en kB/s voor kilobyte-per-seconde. |
![]() |
||
Citaat:
Dual-ISDN haalt 14-15kB/s, en dat is al bijna 3 keer zo snel als 56k. En dan tel je nieteens het snelle aanmelden van ISDN mee. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
128 kB/sec down Zonder overhead meegerekend @ max. Als iem. bij mij met download accalerator download haalt die persoon precies 32 kB/sec. Als iem. bij mij met MSIE download haalt die persoon rond de 25 kB/sec. Soms ook 30, maar vrijwel nooit de volle 32. Hetzelfde geld natuurlijk voor downloaden. Ik lig rond de 100 kB/sec. Soms is het 115 kB/sec en met download accalerator haal ik de volle 128. Dan heb ik wel Xs4all. Het enige verschil is dat ik een provider heb die privacy respecteert en ik kan m'n host veranderen in naam.xs4all.nl terwijl jij daar een nummer hebt.
||||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Stabiel is het op zich alleen niet meer of minder dan ADSL. Hebben allebei wel 'ns problemen. Citaat:
Citaat:
![]() ------------------ D.Y.S.T.O.P.I.A.: Digital Yearning Soldier Trained for Online Peacekeeping and Interrogation without Aggresion | Yan is een koe! [Dit bericht is aangepast door dystopia (13-09-2001).]
||
Citaat:
Down is de afkorting voor 'download' of 'downstream', oftewel de snelheid waarmee je iets kan downloaden.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[isp] adsl ]{ing | 17 | 17-04-2007 12:56 | |
Software & Hardware |
ADSL Rotterdam Chilli Dude | 17 | 29-01-2007 13:48 | |
Software & Hardware |
Wat is een goed pakket voor digitale TV, ADSL en Telefonie? no pain n death | 6 | 28-12-2006 18:34 | |
Software & Hardware |
[ADSL] Snelle nieuwsserver? bench140 | 12 | 19-12-2004 18:38 | |
Software & Hardware |
[ADSL] Hardware router met ADSL modem? G.T.C. | 31 | 10-07-2003 13:06 | |
Software & Hardware |
[ADSL] Vraagje wat betreft het modem en de lijnmeting Orion16 | 27 | 16-06-2003 02:53 |