![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Wij hebben dat op school ook gemeten (sportopleiding), het streef getal bij de jongens is 12%, meisjes 18% (voor onze opleiding). Ik had 16,6%. Ik geef er niet zoveel om.
Meiden --> 25-30% jongens --> 20-25% Zoiets was het geloof ik. Gast uit onze klas had 8%, nou dat ziet er dus niet uit. Maar vetpercentage is hetzelfde als BMI.
|
[QUOTE]jnieuwelaar schreef:
[B]Wij hebben dat op school ook gemeten (sportopleiding), het streef getal bij de jongens is 12%, meisjes 18% (voor onze opleiding). Ik had 16,6%. Ik geef er niet zoveel om. Damn dan zit ik er niet ver vandaag en kan ik bijna naar jullie sportopleiding heen ![]() ![]() En ik geef er eigenlijk ook niet veel om. Ik bedoel mn vetpercentage is dan nu wel onder het gemiddelde maar ik heb het idee dat dat gewoon niet te zien is aan m'n lichaam ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Vragje op welke sportopleiding zit je ?? ( in ieder geval geen CIOS ) Maar why the f*ck hebben jullie door in godsnaam streef vetpercentages ?? Ik bedoel wat heeft een judoka aan een vetpercentage van 8% ?? Kijk een duuratleet snap ik, maar zo ver ik weet zijn er geen sportopleidingen in NL specifiek voor duuratleten.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Enne zover ik weet ( in iedergeval in Arnhem ) wordt jezelf niet opgeleid tot topsporter. Dus ik zie niet wat het vetpercentage er toe doet als je in de buitensport gaat werken, of in de gehandicapte sport of zo iets dergelijks. Als je in de topsport klas zit is et wel ff wat anders, maar dan geld dat streef gewicht niet voor de hele opleiding. En is en blijft het nog steeds iets persoonlijks, want het zou wel errug zielig zijn als een opleiding eisen / streef waardes zou gaan stellen voor je vetpercentage
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Vetpercentage van 3% , hoe hoog ik dit op Verwijderd | 6 | 14-08-2015 20:35 | |
Vrije tijd |
Sporter, afvallen; minder vetpercentage Meisje... :p | 9 | 10-12-2011 14:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & gezondheid topic #17 =zwart wit= | 500 | 10-04-2007 13:44 | |