Oud 18-12-2002, 20:32
kleine wicca
kleine wicca is offline
Heeey mense

wou dus ff weten isset nou echt sow daje van paddows echt heeeeel erg supermisselijk wordt vlak nadat je ze in hebt genomen? hoor ik wel es van mensen die da hebben gedaan. En op zich kan ik alles hebben (koppijn, "kater" achteraf, mmmkej) maar om nou een gezellig trip te beginnen met een partijtje kosten naaaah laat maar dan
Oud 18-12-2002, 20:46
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
uhm ja ik heb ze droog genomen (met ketchup ) en hoefde niet te kotsen. is echt niet zo dat iedereen ervan gaat kotsen ofzo maar zo af en toe gebeurt het wel eens iemand he... (met alle drugs/drank heb je dat wel eens in bepaalde situaties)
had wel redelijke last van mijn maag en een zwaar/vermoeid hoofd wat ik niet eens zo heel prettig vond
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 23:10
Wolf Hood
Wolf Hood is offline
lol
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 07:23
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Vond ze nog best goed weg te kauwen eigenlijk. Had viezer verwacht iig
Oud 19-12-2002, 08:31
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Ik vind paddo's lekker
Luister, ga gewoon naar een goede smartshop waar ze een beetje kwaliteit verkopen, om zeker te zijn eet je de hele dag niks, misschien wat fruit ofzo en rook je een lekker joint vooraf of tijdens de trip. Have a nice trip
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 09:49
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Jeuh.
is true. Damn it.
6 keer paddo's gegeten 3 keer gekotst.

Jahoe, bijna oud en nieuw. Kijken of ik weer n's een portie binnen kan houden.
Oud 19-12-2002, 11:23
]{ing
]{ing is offline
ik heb een keer mexicaanse gegeten, waren gedroogd.. was inderdaad erg vies maar niet zo vies dat ik ervan moest kotsen..

paddo's met chocolade is de ultieme oplossing, je proeft ze niet eens, en je hoeft geen paddo-speeksel in je mond te houden
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 11:54
Verwijderd
paddo's vind ik ook erg vies, de eerste 3 keer heb ik ze gewoon gegeten (gedroogde, 2x mexicaanse 1x hawaiaanse)
zwaar ranzig, maar niet zo ranzig dat ik ervan moest kotsen...

wat je gewoon doet, je pakt een blik (of iets anders) soep, tomaten crême (of anders) dat verwarm je, en dan snij je de paddo's in kleine stukjes en gooi je ze in je soep...

dat werkte bij mij
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 12:06
psilo
psilo is offline
heb wel eens paddo's gegeten met een maat die ze zo vies vond dat ie begon te kokhalsen.. maar verder nog nooit gehoord dat mensen er zomaar van moesten kotsen
Oud 19-12-2002, 12:53
Evangelion
Evangelion is offline
Ik heb dus een paar x mexicaanse en hawaiiaanse gehad..kmoet wel zeggen dat die mexicaanse meer (per portie, niet qua uitwerking) zijn, ook droger en ranziger...hawaiiaanse waren zeker te pruimen, maar van die mexicaanse ging ik zowat over mn nek, en mn vrienden ook.

Maar t weegt sowieso op tegen t plezier dat je dr van krijgt
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 14:05
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
fucking onzin dat paddos vies zijn. Als je denkt :

"GADVERDAMME IIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEL PADDOS"

DUH dat je het dan niet lekker vind
Als je bezig bent met kauwen moet je gewoon tegen jezelf zeggen: mmmm lekker paddestoeltje.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 14:17
psilo
psilo is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
fucking onzin dat paddos vies zijn. Als je denkt :

"GADVERDAMME IIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEL PADDOS"

DUH dat je het dan niet lekker vind
Als je bezig bent met kauwen moet je gewoon tegen jezelf zeggen: mmmm lekker paddestoeltje.
idd..
Oud 19-12-2002, 16:35
Locke
Locke is offline
Ik heb die dingen al zooo vaak gegeten maar heb er nog nooit van gekotst ik vind ze nu ook niet zo vies meer weet wel toen ik die dingen jaren geleden at vond ik zo ook super ranzig ...
Oud 19-12-2002, 18:21
Blenderhead
Blenderhead is offline
eet ze gewoon met chips.... das de oplossing... helemaal niet moeilijk
Oud 19-12-2002, 21:07
kleine wicca
kleine wicca is offline
thx mense, k ga de gok maar es wagen (als ik nog mensen kan porren om mee te doen)
Oud 20-12-2002, 10:25
kleine wicca
kleine wicca is offline
Jah ik bedoelde dus of je moet kotsen van de uitwerking ervan, wat de smaak betreft: ach ik meng et wel ergens doorheen ofsow.
Oud 20-12-2002, 10:38
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
kleine wicca schreef:
Jah ik bedoelde dus of je moet kotsen van de uitwerking ervan, wat de smaak betreft: ach ik meng et wel ergens doorheen ofsow.
Eergisteren heb ik voor de eerste keer - het was de zesde paddotrip - gekotst van de uitwerking ervan. Waar het precies aan lag weet ik eigenlijk niet, aangezien een groot deel van de trip jammergenoeg nog steeds één groot zwart gat is. Wel weet ik nog dat ik een hijs nam van de waterpijp (gevuld met wiet); de wiet kwam niet echt lekker m'n longen binnen en ik denk dat op dat moment het gevoel zo sterk werd, dat kotsen het logische gevolg was. Gelukkig duurde dit maar even een kleine twee minuten, maar het had wel een zodanige invloed op het verloop van de trip, dat ik 'm niet als geslaagd beschouw.

Trouwens, wat ook vreemd is in mijn ogen was de kettingreactie die door 't kotsen op gang werd gezet. Toen ik namelijk begon met kotsen werd een goede vriend van mij door het wanstaltige aanzicht hiervan ook zo 'ziek' dat 'ie een kwartier boven de pot heeft gehangen.

Tja, shit happens...
Oud 20-12-2002, 14:24
vixen
vixen is offline
eet maar eens n hondebrokje, 1000 x viezer dan paddo's. na hondenbrokken lust je alles.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten