![]() |
|
![]() |
Heej,
Ik draag geen hakken, maar wel bijna altijd schoenen met hakken?? Waarom?? Goede vraag... Ik vind het gewoon mooi en het past goed bij de rest van mijn kleding!! Misschien klinkt dit ongeloofwaardig, maar schoenen met hakken lopen voor mij net zo lekker als gympies!! Echt waar... En ja, ik weet dat het niet goed is voor mijn voetjes, maar ja... Wie mooi wil zijn... Kus Juul
|
ik zie zo dikwijls aan de bus mensen die daar op lope en echt superhard aan het klungelen zijn en ik heb er al een op zien lope da twas echt giereuh !
![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Is dat niet bedacht door mannen? Schoonheid zit van binnen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kus Juul [Dit bericht is aangepast door juultje_moi (27-03-2002).]
|
Verwijderd
|
Walg walg walg
Naaldhakken... brrrrrrrr Ik kan dr ten eerste niet op lopen (en heb ze dus niet) maar de poging die ik ooit heb gedaan om op hakken hoger dan 1 cm ofzo te lopen werd meteen door mijn voetjes afgestraft. Doe mij maar gewoon lage schoentjes, loopt veeeeeeeeeeeel beter en staat evenmooi, toch?! het zal wel weer een man geweest zijn die die dingen ooit uitgevond heeft (mannen zucht, zijn ook noooooit praktisch ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
verklaring van mijn bio-leraar: Door de naaldhakken komt je zwaartepunt anders te liggen. Om te zorgen dat je niet valt moet je een beetje voorover gaan hangen, dus wordt je kont iets naar achteren gedrukt, dus lijkt het dat je een grotere kont hebt. En je borsten komen iets meer naar voren, dus lijken die allebei wat groter. Dus vinden mannen je aantrekkelijker...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar waarom lopen vrouwen erop? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb een pesthekel aan naaldhakken. Blokhakken had ik wel, omdat ik een lengte trauma had ![]() Ik wil wel weer nieuwe, want mijn broeken met rechte pijpen staan heel erg lelijk op mijn andere schoenen... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik draag geen hakken (helaas) omdat ik al best lang ben.. en dan dus nog langer wordt. >> anders had ik et wel gedaan
![]() maarr ik denk dat er hakken gedraagt worden, 1 omdat het vrouwelijk is 2 krijgt er langere benen door 3 krijgt er kleinere voeten door 4 omdat het gewoon mooi staat (meestal)
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Diegene die die naaldhakjes heeft uitgevonden moet wel een vrouwenhater geweest zijn. Je moet met zulke 'schoenen' bij elke stap oppassen of je niet tussen 2 tegels in stapt.
![]() Ik begrijp ook niet dat er vrouwen zijn die zichzelf zo willen kwellen door daarmee te gaan lopen. En ik vind het alles behalve elegant. |
![]() |
|
![]() |
ik loop er niet op, ik heb sowieso maar 1 paar schoenen met hakken en die heb ik jaja 2 keer gedragen (bruiloft & gala) verder alles gelijkvloers, ik loop nu op converse en dat zijn goddelijke schoentjes.
Vroeger (toen ik 12 was) wilde ik wel hakken omdat al mijn vriendinnetjes dat hadden maar dat mocht niet van mijn papa, hij is orthopedisch schoenmaker. Nu wil ik het niet meer, ik ben 1,63 maar mensen kunnen ook gewoon bukken.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'De' man wou graag naar mooie dames kijken, 'mooie' lange benen enzo, dus heeft hij dit bedacht. sim-pel. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Sorry hoor. Maar hoe weet jij of hakken ongemakkelijk lopen?? Zelf geprobeerd ofzo?? Ben je zelf een vrouw??? Ik loop zelf ook op hakken en ik kan er prima op lopen, zelfs rennen. Het komt er dus op neer dat je nu zonder eigen ervaring wat aan het bazelen bent en jouw eigen mening gaat vervormen in feiten terwijl dat hier niet aan de orde is.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ken jij de burgesaaister? #1757 Verwijderd | 500 | 19-12-2012 22:54 | |
Seksualiteit |
Het fetish-topic so much sushi | 61 | 24-01-2006 18:26 | |