Oud 26-03-2002, 18:31
Verwijderd
ja... waarom lopen vrouwen hier eigenlijk op??

Het loopt niet gemakkelijk (belemmert de natuurlijke afwikkeling van de voet) en het is slecht voor je rug.

Het zal wel komen omdat de vrouw zo mooi mogelijk wil zijn voor de man. Ze wil haar benen zo lang mogelijk laten lijken...

Waarom???
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 18:36
lake bodom
lake bodom is offline
ik draag ze niet...
net of je daar op kunt lopen..
en mun benen zijn al lang genoeg, dus ze hoeven niet langer te lijken
die dingen zijn sucks
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 20:24
Weegschaal
Weegschaal is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
ik draag ze niet...
net of je daar op kunt lopen..
en mun benen zijn al lang genoeg, dus ze hoeven niet langer te lijken
die dingen zijn sucks
Mee eens, heb die dingen niet nodig en volgens mij lopen ze echt verrot!! Geef mij maar zo laag mogelijke schoenen

Oud 27-03-2002, 12:31
my baby
my baby is offline
naaldhakken draag ik niet wel blokhakken, waarom? tjah omdat ik ze mooi vond denk ik. en het staat beter onder bepaalde kleding, omdat het in demode was (laarzen met hak)

weet ik veel er zijn zoveel redenen.

kus my baby
Oud 27-03-2002, 13:17
juultje_moi
juultje_moi is offline
Heej,

Ik draag geen hakken, maar wel bijna altijd schoenen met hakken?? Waarom?? Goede vraag... Ik vind het gewoon mooi en het past goed bij de rest van mijn kleding!!
Misschien klinkt dit ongeloofwaardig, maar schoenen met hakken lopen voor mij net zo lekker als gympies!! Echt waar...
En ja, ik weet dat het niet goed is voor mijn voetjes, maar ja... Wie mooi wil zijn...

Kus Juul
Oud 27-03-2002, 13:29
woefke
woefke is offline
ik zie zo dikwijls aan de bus mensen die daar op lope en echt superhard aan het klungelen zijn en ik heb er al een op zien lope da twas echt giereuh !
Oud 27-03-2002, 13:30
woefke
woefke is offline
Citaat:
woefke schreef:
ik zie zo dikwijls aan de bus mensen die daar op wandelen en echt superhard aan het klungelen zijn en ik heb er al een op zien rennen da twas echt giereuh !
Oud 27-03-2002, 13:40
Verwijderd
Citaat:
juultje_moi schreef:
Misschien klinkt dit ongeloofwaardig, maar schoenen met hakken lopen voor mij net zo lekker als gympies!! Echt waar...
Kun jij rennen op (naald)hakken dan?

Citaat:
juultje_moi schreef:

En ja, ik weet dat het niet goed is voor mijn voetjes, maar ja... Wie mooi wil zijn...
... moet pijnlijden zeker?
Is dat niet bedacht door mannen?

Schoonheid zit van binnen.

Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 13:45
miep
miep is offline
ik draag over het algemeen geen enkel soort hak, ik ben al lang genoeg
ik vind het wel jammer want er zijn heel veel leuke schoenen met hakken, maarja, die draag ik dus maar niet.
Oud 27-03-2002, 16:01
juultje_moi
juultje_moi is offline
Citaat:
eddie schreef:
Kun jij rennen op (naald)hakken dan?
Ja... Ik kan ook rennen op hakken! Nee, ik loop echt niet op van die onmogelijke naaldhakken hoor!! Laten we zeggen 7 centimeter en daar heb ik al meerdere keren de trein mee gehaald!

Kus Juul

[Dit bericht is aangepast door juultje_moi (27-03-2002).]
Oud 27-03-2002, 20:25
Verwijderd
Walg walg walg
Naaldhakken... brrrrrrrr
Ik kan dr ten eerste niet op lopen (en heb ze dus niet) maar de poging die ik ooit heb gedaan om op hakken hoger dan 1 cm ofzo te lopen werd meteen door mijn voetjes afgestraft. Doe mij maar gewoon lage schoentjes, loopt veeeeeeeeeeeel beter en staat evenmooi, toch?!

het zal wel weer een man geweest zijn die die dingen ooit uitgevond heeft (mannen zucht, zijn ook noooooit praktisch ) ik kan me niet goed voorstellen dat ook maar 1 vrouw zo gek is geweest om vrijwillig te bedenken dat je op die ondingen kunt lopen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Aubade schreef:
Walg walg walg
Naaldhakken... brrrrrrrr
Ik kan dr ten eerste niet op lopen (en heb ze dus niet) maar de poging die ik ooit heb gedaan om op hakken hoger dan 1 cm ofzo te lopen werd meteen door mijn voetjes afgestraft. Doe mij maar gewoon lage schoentjes, loopt veeeeeeeeeeeel beter en staat evenmooi, toch?!
Idd.

Citaat:
Aubade schreef:
het zal wel weer een man geweest zijn die die dingen ooit uitgevond heeft (mannen zucht, zijn ook noooooit praktisch ) ik kan me niet goed voorstellen dat ook maar 1 vrouw zo gek is geweest om vrijwillig te bedenken dat je op die ondingen kunt lopen
En dit dacht ik nou ook!

Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 10:07
Kupu
Kupu is offline
verklaring van mijn bio-leraar: Door de naaldhakken komt je zwaartepunt anders te liggen. Om te zorgen dat je niet valt moet je een beetje voorover gaan hangen, dus wordt je kont iets naar achteren gedrukt, dus lijkt het dat je een grotere kont hebt. En je borsten komen iets meer naar voren, dus lijken die allebei wat groter. Dus vinden mannen je aantrekkelijker...
Oud 28-03-2002, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Kupu schreef:
verklaring van mijn bio-leraar: Door de naaldhakken komt je zwaartepunt anders te liggen. Om te zorgen dat je niet valt moet je een beetje voorover gaan hangen, dus wordt je kont iets naar achteren gedrukt, dus lijkt het dat je een grotere kont hebt. En je borsten komen iets meer naar voren, dus lijken die allebei wat groter. Dus vinden mannen je aantrekkelijker...
DUS: schoenen met (naald)hakken zijn bedacht door mannen, omdat ze graag naar mooi vrouwen willen kijken.

Maar waarom lopen vrouwen erop?

Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 10:25
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:
Citaat:
Kupu schreef:
DUS: schoenen met (naald)hakken zijn bedacht door mannen, omdat ze graag naar mooi vrouwen willen kijken.

Omdat ze graag mooi willen zijn voor die mannen?

Ik heb een pesthekel aan naaldhakken. Blokhakken had ik wel, omdat ik een lengte trauma had Maar die zijn kapot, en sindsdien loop ik eigenlijk niet meer op hakken.
Ik wil wel weer nieuwe, want mijn broeken met rechte pijpen staan heel erg lelijk op mijn andere schoenen...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 14:13
ch@rlotte
ch@rlotte is offline
Ik draag geen hakken (helaas) omdat ik al best lang ben.. en dan dus nog langer wordt. >> anders had ik et wel gedaan
maarr ik denk dat er hakken gedraagt worden, 1 omdat het vrouwelijk is
2 krijgt er langere benen door
3 krijgt er kleinere voeten door
4 omdat het gewoon mooi staat (meestal)
Oud 28-03-2002, 14:31
Verwijderd
Citaat:
ch@rlotte schreef:
maarr ik denk dat er hakken gedraagt worden,
1 omdat het vrouwelijk is)
Volgens wie? De mannen zeker!

Citaat:
ch@rlotte schreef:

2 krijgt er langere benen door
3 krijgt er kleinere voeten door
Kleine correctie: het lijkt alsof je er langere benen/kleinere voeten door krijgt...
Citaat:
ch@rlotte schreef:

4 omdat het gewoon mooi staat (meestal)
Mwah... mening

Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 22:30
Eva*
Eva* is offline
Diegene die die naaldhakjes heeft uitgevonden moet wel een vrouwenhater geweest zijn. Je moet met zulke 'schoenen' bij elke stap oppassen of je niet tussen 2 tegels in stapt.
Ik begrijp ook niet dat er vrouwen zijn die zichzelf zo willen kwellen door daarmee te gaan lopen. En ik vind het alles behalve elegant.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 15:11
Roosa
Roosa is offline
ik vind het niet echt mooi en ik snap niet dat mensen erop kunnen lopen.
Een vriendin van mij doet ze zelfs aan als ze een dagje gaat winkelen in a'dam.. dat snap ik echt niet.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 17:33
Verwijderd
mooigheid..
hetzelfde als mensne dure schoenen kopen omdat er een merkje op staan, pirecings nemen..

is gewoon verfraaing..
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 22:03
psyche
psyche is offline
Ik draag ze soms omdat ik er grappig mee loop
Oud 30-03-2002, 17:35
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik loop er niet op, ik heb sowieso maar 1 paar schoenen met hakken en die heb ik jaja 2 keer gedragen (bruiloft & gala) verder alles gelijkvloers, ik loop nu op converse en dat zijn goddelijke schoentjes.

Vroeger (toen ik 12 was) wilde ik wel hakken omdat al mijn vriendinnetjes dat hadden maar dat mocht niet van mijn papa, hij is orthopedisch schoenmaker. Nu wil ik het niet meer, ik ben 1,63 maar mensen kunnen ook gewoon bukken.
Oud 30-03-2002, 17:44
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
eddie schreef:

[/B]
Waar slaat dit op?? Wie zegt dat mannen de hakken hebben bedacht? Dat leidt jij af uit het verhaal dat je voorover moet leunen zodat je kont beter uit komt???? Ik denk eerder dat vrouwen het hebben bedacht omdat ze zichzelf dan mooier vinden als ze hakken aan hebben. Heus niet alles wat vrouwen doen doen ze voor de mannen hoor... Ook vinden de meeste mannen een vrouw net zo mooi als ze op gympen loopt ipv hakken. Het is ook niet zo dat elke vrouw die een piercing neemt dat doet om de aandacht van mannen. Ik vind dat je een beetje bekrompen nadenkt. Het zou wat zijn als je bij alles wat je doet en aantrekt om de mannen moest denken....

Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Wendy Lynn schreef:
Waar slaat dit op?? Wie zegt dat mannen de hakken hebben bedacht? Dat leidt jij af uit het verhaal dat je voorover moet leunen zodat je kont beter uit komt???? Ik denk eerder dat vrouwen het hebben bedacht omdat ze zichzelf dan mooier vinden als ze hakken aan hebben. Heus niet alles wat vrouwen doen doen ze voor de mannen hoor... Ook vinden de meeste mannen een vrouw net zo mooi als ze op gympen loopt ipv hakken. Het is ook niet zo dat elke vrouw die een piercing neemt dat doet om de aandacht van mannen. Ik vind dat je een beetje bekrompen nadenkt. Het zou wat zijn als je bij alles wat je doet en aantrekt om de mannen moest denken....

Waarom zouden vrouwen het hunzelf ongemakkelijk maken met lopen? Het is hoogst onwaarschijnlijk dat vrouwen de hoge hakken hebben bedacht. Ze moeten er immers zelf op lopen, en dat gaat niet (goed) op die dingen..

'De' man wou graag naar mooie dames kijken, 'mooie' lange benen enzo, dus heeft hij dit bedacht. sim-pel.

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:53
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Sorry hoor. Maar hoe weet jij of hakken ongemakkelijk lopen?? Zelf geprobeerd ofzo?? Ben je zelf een vrouw??? Ik loop zelf ook op hakken en ik kan er prima op lopen, zelfs rennen. Het komt er dus op neer dat je nu zonder eigen ervaring wat aan het bazelen bent en jouw eigen mening gaat vervormen in feiten terwijl dat hier niet aan de orde is.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten