Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
- diesel wit/bruin - diesel beche met rode bandjes (open) - diesel laars voor de winter bruin - mag laars zwart met beche M - mag instappers - dkny paarse schoen - esprit schoen wit - esprit laars zwart - tommy hilfiger gympen - all stars roze - all stars jeans - all stars ruitjes - venice wit/zwart - venice zwart/wit - puma rood/wit - puma rood/oranje - adidas lage smalle schoen wit/lichtblauw bruine zool Nou das mijn verzameling!! Ben ergg verslaafd aan schoenen kopen. Nadia
|
Verwijderd
|
1 paar blauw met lichtblauwe O'Neill gympen
1 paar blauw met ecrukleurige Esprit sneakers 2 paar Dr Martens (1 paar zwart en 1 paar blauw/grijs) 1 paar Dr Martens open schoenen voor in de zomer 2 paar Nike sportschoenen 2 paar slippers Dat was het wel zo'n beetje geloof ik... |
![]() |
|
![]() |
pff..das best wel een lijstje..
naja, dit heb ik ongeveer: *camelkleurige leren instappertjes, precies dezelfde heb ik ook in het lichtblauw suede. merk ben ik even kwijt. *zwarte nette instappertjes voor speciale gelegenheden ![]() *zwarte lakinstappers van esprit, maar die zien er niet meer uit... *zwarte marc o'polo gympen, beetje sneakerachter-idee erg leuk, met zo'n bandje over de wreef. *zwarte gympen van dkny, ook met een bandje over de wreef. erg sportief.. *2 paar galaschoenen, de ene lopen voor geen meter..haha *3 kleuren paladiums, maar die draag ik eigenlijk nooit meer (camel, bruin & zwart) *bootjes van gaastra, draag ik eigenlijk ook nooit meer, alleen wel met zeilen enzo. *en dan heb ik nog een paar lage bruine laarsjes, paar hoge bruine laarsjes, en nog 3 soorten zwarte laarzen. geen zin om op te noemen verder ![]()
|
Verwijderd
|
- soort van slippers met kurken plateauzool, touwtjes en grote gele/blauwe/groene bloemen er op
- lichtblauwe docmartins met krantenprint - kistjes - pantoffels - zwarte laarzen op hak van onbekend merk en in onvindbare toestand [edit] oja, en ik heb ook nog zwarte 'jezussandalen', maar die draag ik haast nooit ![]() |
![]() |
|
ok ff denken
![]() - 3 paar doc's (blauwe, zwarte en zwarte hoge) - adidasjes (wit met blauw) - kisten - 2 paar nikes ![]() - pantoffels ![]() - en vast ook nog wel slippers hm valt nog best mee eigenlijk ivm sommige anderen hier ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Raar meisje! |
Advertentie |
|
![]() |
|
-2 paar timberlands (gelige en bruine)
-wit met rode diesels -zwarte instappers Ab Donkers -witte instappers Zoo -beige open schoenen met bandje Prada -wit/paarse puma sprints -donkerblauwe allstars -3 paar golfschoenen van Adidas, Footjoy en Etonic -fitness-schoenen nike -oude adidasjes -camelkleurige laarzen Invito -witte slippers uit hotel meegenomen in Rusland -tijgerpantoffels van de Schoenenreus Nog aantal oude schoenen die ik vrijwel nooit meer draag.. |
![]() |
|
![]() |
gezien ik momenteel best trots ben op mijn schoenencollectie zal ik voor deze ene keer hier posten.
1 paar rode hoge converse 1 paar felblauwe hoge converse 1 paar 'beige' hoge converse 1 paar zwarte hoge converse 1 paar geel met zwarte docs* 1 paar zwarte merkloze gympies en dan nog wat oude en gala shit helaas hoorde ik laatst dat mijn favoriete bedrijf ![]() ![]()
|
1 paar hawai allstars
1 paar zwarte nette laarzen met hak 1 paar laarzen met slangenprint 1 paar blauwe sandalen met beige zool 1 paar instappers, wit met blauw 1 paar sandalen van guess 1 paar sneakers, zwart lak van esprit 1 paar sportschoenen van nike 1 paar bergschoenen van hawks 2 paar slippers 1 paar sandalen van esprit 1 paar sneakers van Vans 1 paar sneakers van Levis 1 paar galaschoenen
||
![]() |
Citaat:
![]() (Ben ik hier de enige zonder schoenentic?) Mijn schoenen die ik nog draag: -Zwarte mooie slippertjes (die heb ik ongeveerde hele zomer gedragen) -Roze slippertjes -Mango/Oranje kleurige adidasjes die volgens mij alleen verkrijgbaar zijn in kindermaten (35 dus ![]() -Zwarte laarsjes -Blauwe Paladiums -Beige TMK'tjes -Flamingo sloffen ![]()
||
Citaat:
Hihi, die jongen van de winkel die jou zo stom aankeek toen je vroeg of ze die schoenen ook in maat 35 hadden ![]() |
![]() |
|
Wow...sommige hebben hier echt veel schoenen!
- allstarts (rode) -> nieuw *jeuj* ![]() - doc martens -> donkerblauwe hoge - sneakers -> (zonder merk volgens mij) rood met wit - adidasjes -> zwarte met groene veters ![]() - teenslippers -> met allemaal bloemetjes, lekker vrolijk ![]() - m'n kikker-sloffen !! (als je die meetelt ...)
|
groene dcmartins
zwarte dcmartins hoge zwarte dcmartins soort gympen van een of ander oud merk (struisvogel icoon) nette zwarte schoentjes met gekruiste elastieke bandjes van paar jaar gelezen dolces zwarte fluwelen schoenen met hoge sleephak kleine schattige groene fluwelen schoenen groene puntschoenen nja vast nog wel ergens dcmartins ![]()
|
Ik heb ook best wel veel schoenen
3 paar mag schoenen 5 paar nike schoenen (sommige draag ik alleen nog bij sporten) 1 paar fila schoenen 1 paar adidas schoenen 1 paar diesel schoenen 4 paar laarsjes 1 paar o'neill schoenen 2 paar dezelfde schoenen, blauw en zwart, maar ik weet ff niet meer welk merk, heb ze namelijk niet zo vaak aan 1 paar oilily schoenen 1 paar reebok schoenen 2 paar adidas slippers 1 paar bootschoentjes 1 paar s. oliver lakschoenen en nog wat waar ik ff niet op kan komen... ![]() xxx diamonde |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
schoenen... Dennizz | 26 | 24-01-2016 15:20 | |
Werk, Geld & Recht |
Schoenen kapot en geen geld Verwijderd | 10 | 05-04-2013 21:31 | |
Werk, Geld & Recht |
Veiligheids schoenen / pak voor in de kou zwoegen | 20 | 03-08-2010 07:10 | |
Lifestyle |
Koop je weleens keurmerk kleding of schoenen ofzo? analese | 15 | 28-02-2006 05:31 | |
Werk, Geld & Recht |
Gestolen schoenen .Pure | 43 | 10-04-2005 21:26 | |
Lifestyle |
1nooit weten welke schoenen ik waaronder moet dragen!! help **~yvie~** | 33 | 13-09-2003 14:18 |