![]() |
|
Ik bekijk mezelf uiteraard ook wel is. Maar dat is vaak op momenten vlak voor het douche. Maar niet overdags, van goh laat ik is kijken... want inmiddels ben ik wel aan me eigen spiegelbeeld gewend
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb hier maar 1 grote spiegel, die hangt in de hal en dus niet in de badkamer.. aangezien ik eigenlijk nooit naakt door de hal loop, zie ik mezelf ook niet helemaal naakt.. Maar wel eens gedeeltelijk, op de badkamer hangt nog een spiegel waarop je alleen de bovenste helft van je lichaam ziet, die zie ik dus elke dag... Kan er niet echt over klagen... Maar ik ga er niet voorstaan om mezelf te bekijken ofzo...
|
![]() |
|
Ja, hoor, als ik toevallig een spiegel in de buurt heb en ik loop er naakt langs. Ik ga dan ook wel 'ns ff staan kijken. Soms vind ik echt dat ik super rare verhoudingen heb, soms vind ik mezelf wel mooi. Wel grappig.
Ohja, ben niet ontevreden met mezelf, hoor. Maar soms vind ik dat vrouwen zo'n rare vorm hebben.
|
Nee,... maar bij ons in de badkamer is dat ook wel erg onmogelijk. Er hangt wel een spiegel, maar dan kan je alleen je hoofd zijn, ja en je schouders misschien ook wel. Of je zou allemaal moeten gaan springen
![]() Maar toen ik een tijdje in een revalidatiecentrum was zag ik me wel elke dag. Want als je ging douchen keek je eigenlijk recht in een grote spiegel die een beetje gekanteld was waardoor je jezelf helemaal zag. Vond ik wel interessant om te zien ![]() ![]()
|
![]() |
ja, voor het douchen vooral, dan probeer ik mezelf in de mooiste positie te wurmen en dan probeer ik dat beeld in mijn hoofd te houden, daarom heb ik eigenlijk een nogal vertekend beeld van mezelf
![]() Soms trouwens ook gewoon op mijn kamer, met het licht uit en de tv aan, dan zie je er ook best goed uit ![]()
|
ik heb geen keus.. oke niet waar... maar het is moeilijk te vermijden! We hebben een open doeche cabine en een levensgrote spiegel op de wand er tegenover.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar over het algemeen ben ik best tevreden, natuurlijk zijn er genoeg dingen die er veranderd zouden 'moeten' worden, maar het is niet afschrikkend ofzo...vind het meestal niet erg om mezelf naakt te zien
|
Verwijderd
|
Ja, soms dans ik de hele dag naakt door het huis
![]() Seriously though, als ik net onder de douche vandaan kom en op de weegschaal heb gestaan, bekijk ik mezelf altijd even helemaal naakt, gewoon om te checken of alles nog in orde is: lichaamsbeharing niet de spuigaten uit loopt, bierbuik nog nét niet té, enz.enz. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als ik mezelf te lang in de spiegel zie, bv bij de kapper vind ik me wel steeds lelijker worden. Best vreemd, denk ik "hey, aardig gezicht" en 10 minuten later: "gadverdamme, wat een gedrocht!" REIE
||
Citaat:
![]() Maar dat wil ik nou weer niet in de spiegel zien >_> hehe ach ff een zwembandje eraf en ik ben zo dun als Brittney ![]()
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Ons lichaam is een wonderbaarlijke machine Cootje01 | 11 | 05-11-2015 23:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe geniet je ten volste van je eigen lichaam belgje:) | 32 | 04-07-2008 20:49 | |
Psychologie |
ook ontevreden over je lichaam MOEBRASWEETY | 42 | 26-02-2003 19:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jlh:gevangenisstraf in eigen land Isa | 12 | 11-02-2003 19:01 | |
Psychologie |
Aandacht besteden aan je lichaam? DarkCat | 46 | 28-07-2002 10:29 |