Advertentie | |
|
![]() |
|
ik kijk dat t liefst alleen of iig gewoon thuis, kan ik me t best erop concentreren
wil ik dit niet, dan maakt t me wienig uit
|
oke, dus als je niet het antwoord geeft dat jij wilt horen krijg je er commentaar op? gezellig topic...
maar als je 't toch wilt weten, met vriendinnen, chips en whatever iemand wilt drinken is het het gezelligst, maar ik kan me ook prima in m'n eentje vermaken.
||
Citaat:
![]() maar ja ach ik zal me wel weer inhouden ga gerust je gang, veel kijkplezier, met je glaasje water he ![]() ![]()
||
Citaat:
dus ik vroeg me af of meer mensen dit deden... Of bijvoorbeeld dat je elke avond samen met je moeder GTST kijkt met een lekker kopje thee maar ja ik ben niet erg goed in het omschrijven van dat soort dingen ![]() ![]() ![]()
|
tsss het hele serieuze topic is verpest
![]() ik kijk Idols meestal met een vriendin en 2 vrienden die het net zo leuk vinden als ik. En dan overal commentaar op leveren natuurlijk ![]() verder keek ik altijd met mn moeder naar Gilmore Girls en Wil & Grace, dat was echt ons vaste tv kijk avondje Wat ik verder allemaal op tv zie zie ik meestal alleen serieus he ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheisme vs agnosticisme: welke is een betere houding om aan te nemen in het leven? Gatara | 106 | 21-06-2008 12:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Televisie McDuck | 2 | 01-06-2005 15:31 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: de finales Hoipiepeloi | 500 | 24-03-2004 13:56 | |
De Kantine |
Een open brief wat vinden jullie er nu van ? MAGIC-MAN | 30 | 21-10-2003 18:14 | |
Films, TV & Radio |
HET IDOLS TOPIC (als in: het enige negatieve idols topic) Rollie | 62 | 11-03-2003 20:38 |