Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Anti Flag is niet overgewaardeerd als jij er niet van houdt en iemand anders wel. I khoor toch weinig mensen extreem positief doen over Anti Flag. En F-minus wordt door zoveel mensen de grond in geboord.... Ik vindt de nummers op de split met Leftover Crack best cool. Maar da's allemaal mijn mening dus...
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sindsdien ben ik nog niet naar een concert geweest. Dat komt neer op het feit dat ik eigenlijk nog nooit naar een concert ben geweest waar ik heen wilde. En tja, als het godswonder mocht plaatsvinden dat ik naar de Misfits mag/kan, dan kan dit zeker niet he? |
![]() |
|
*************NIEUWS*********
![]() 20 februari staat alleen Guttermouth in de Melkweg (nah jah met een voorprogramma waarschijnlijk) Geen Punk ![]() maaaaaaaaar voor de mensen die voor Anti-Flag zouden gaan deze spelen wel in de 013 op die zelfde 20 februari... enige nadeel is dat allebei nie meer kan..... khoef geloof ik nie te melden dat ik voor Anti-Flag kies...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Welke bands heb je al live gezien? Verwijderd | 141 | 04-06-2003 10:54 | |
Muziek |
Het Grote Groezrock2003-Topic harrie84 | 283 | 22-02-2003 09:52 | |