Oud 26-12-2002, 21:55
lady short
lady short is offline
Ik heb sindskort een hele
leuke vriend en ik ben echt totally in love
alleen ik ben bang dat hij maar op 1 ding uit is...sex

Het is natuurlijk niet dat ik het nooit met hem naar bed wil maar ik vind het nog zo vroeg... Heeft iemand dit ooit gehad?

Enne ik weet ook niet of ik het hem moet vragen of hij alleen op sex uit is want dat komt vast en zeker zo gigantisch raar over???

People I need advice...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 21:57
LiEvVmEiSjUh87
LiEvVmEiSjUh87 is offline
nou je kunt het wel controleren hoor...als je oooit niet met hem naar bed wilt en hij doet raar dan wilt hij alleen seks...als hij ook zegt ik wil wel op je wachten dan houd hij echt van je maar als hij dus meteen snel alles wil doen zonder met jou rekening te houden dan wilt hij echt alleen seks!!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 22:25
very drunk driver
very drunk driver is offline
da wil niet zeggen als hij snel uit is op sex dat het alleen om sex gaat. ik wou ook snel sex maar ik heb nu 14 maanden met haar. enigste wat je kunt doen is wachten als hij je neemt zonder sex voor een paar maanden dan is het niet alleen voor de sex als hij je dump na een maand of anderhalf kan het zijn dat hij geen sex krijgt of dat hij je niet leuk vind
Oud 26-12-2002, 23:56
GrayBurn
GrayBurn is offline
Zeg dat je wilt wachten met seks tot na het huwelijk.

Als die daar geen problemen mee heeft, houd je dat een tijdje vol en kom je er later op terug en zeg je dat je je bedacht hebt. (Hee je bent een vrouw, vrouwen mogen zich altijd bedenken)
Oud 27-12-2002, 00:02
Justice
Justice is offline
Citaat:
GrayBurn schreef:

Als die daar geen problemen mee heeft, houd je dat een tijdje vol en kom je er later op terug en zeg je dat je je bedacht hebt. (Hee je bent een vrouw, vrouwen mogen zich altijd bedenken)
LOL @ GrayBurn

Dat zou best eens kunnen werken... Maar ja... dan moet het onderwerp wel eerst bij Sex uitkomen... Maar of dat nu zo'n groot probleem is
Oud 27-12-2002, 07:10
Visvijver
Visvijver is offline
gewoon zeggen: neukuh? als hij je bespringt doet hij het alleen maar voor de sex
Oud 27-12-2002, 12:00
Justice
Justice is offline
Citaat:
Visvijver schreef:
gewoon zeggen: neukuh? als hij je bespringt doet hij het alleen maar voor de sex
Omdat hij ter goede trouw is...
Niet doen dus... (heeft er ooit een jongen NEE gezegd als zijn vriendin dat vroeg op een juist moment?!*)

*Uitzonderingen daargelaten
Oud 27-12-2002, 13:55
Thomas
Thomas is offline
Gewoon geen seks met hem hebben. Als het hem alleen daar om te doen is dan zal het zo over zijn met de relatie. Als hij wel verliefd is en van je houdt dan kom je daar ook achter.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 18:26
very drunk driver
very drunk driver is offline
Citaat:
Visvijver zegt:
de meeste mannen gaan dan ook wel neuken alleen als je overdonderd bent of niet durft. het heeft er niks mee te maken of hij het alleen maar voor de sex doet

en grayburn dan ga je liegen als je dat zegt liegen in een relatie is nooit goed het begint met een leugen en daarna twee en daarna blijf je liegen
Oud 27-12-2002, 18:37
Verwijderd
zeggen dat je niet wil en dat een tijdje volhouden, maakt t em niks uit dan issie niet voor de sex bij je
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 19:12
Flod
Flod is offline
het bovengenoemde zijn enkele voorbeelden ja, hoewel het niet altijd hoeft. Volgens mij kan de relatie ook juist intenser worden. Dat had ik tot op voorkort.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 19:49
Verwijderd
Citaat:
lady short schreef:
Ik heb sindskort een hele
leuke vriend en ik ben echt totally in love
alleen ik ben bang dat hij maar op 1 ding uit is...sex

Het is natuurlijk niet dat ik het nooit met hem naar bed wil maar ik vind het nog zo vroeg... Heeft iemand dit ooit gehad?

Enne ik weet ook niet of ik het hem moet vragen of hij alleen op sex uit is want dat komt vast en zeker zo gigantisch raar over???

People I need advice...
als je hem vraagt 'hee, ben je alleen op de sex uit of gaat het je ook om de rest?' dan denk ik dat hij dat inderdaad een vrij vreemde vraag zou vinden... vooral als hij ook echt verliefd op jou is.
je kunt zeggen dat jij nog geen sex wilt en kijken hoe hij reageert, maar je kunt ook tegen hem zeggen dat je verschrikkelijk verliefd bent en kijken hoe hij daarop reageert...
en als jij het nog te vroeg vindt om sex met hem te hebben, dan vooral niet doen
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 21:16
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
GrayBurn schreef:
NA het huwelijk? ik denk eerder tijdens het huwelijk, want dan wil hij snel trouwen en snel scheiden...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten