Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hai! ik denk dat je wel gelijk hebt in wat je zegt...en ik zal misschien even iets afstand moeten nemen. We hebben t ook best vaak over seks. Gister was ik aant werk toen maakte ik een opmerking tegen hem dat de stangen waar de kleding aanhangt nogal vettig aanvoelde. TOen zei hij zo 'Ja dat is ingevet met vaseline...lekker glad nu...lekker glijden' Maar op een serieuze manier en toen liep ie snel weg en ik zei 'Nou doe s normaal!' en hij lachtte toen stiekem. Bij het afscheid nemen na t werk zei hij ook lieve dingen als dat ik aan leuke dingen moest denken en hij vroeg ook paar keer of ik nog smsjes van me ex had gehad en alles. Het ligt misschien aan mij, maar ik ben níet verliefd op hem. Ik heb absoluut geen fantasie over dat ik met hem aan het vrijen ben, of zelfs niet aan t zoenen. Dat wil ik niet en zou ik ook niet doen. Voel me gewoon aangetrokken, een enorme spanning. Zeker als hij achter mij langs loopt om iets pakken, of ik achter hem, dan weet ik zéker dat hij ook zon spanning voelt. en dat hoeft geen verliefdheid te zijn, maar zoiets, die aantrekkingskracht is meestal wel een beetje t begin. En dat wil ik gewoon niet, dat bemoeilijkt de werksfeer alleen maar terwijl het nu harstikke leuk is om te werken. Zucht....wat moet ik doen?
||
![]() |
Citaat:
ja ik misschien....maar dat maakt me niet zoveel uit, het mij er ook om wat je denkt hoe het bij hem zit? hij zit aan me, hij slaat me notabene op me kont, hij maakt constant opmerkingen over me uiterlijk, seks, liefde, hij raakt me heel vaak aan, en hij masseert me zelfs.....nou wat denk je wat hij voor mij voelt wil ik weten, denk je ook dat hij wat voor mij voelt zeg maar of dat hij begint te voelen voor mij? anders zou je toch nooit zo doen..
||
![]() |
Citaat:
het erge is, ik ben nooit eerder verliefd op hem geweest of geworden maar doordat hij zo die opmerkingen, aanrakingen deed werd het bij mij erger.....wat moet ik doen, denken? please iemand tell me.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had je hele post gelezen en ik dacht: nou, hij vindt haar zeker leuk, dat wordt wel wat! En toen las ik dat hij getrouwd is en kinderen heeft.. ![]() Bij mij zou dat laatste er volgens mij al voor zorgen dat ik niet verliefd zou worden. Bij jou heeft dat helaas niet geholpen en je bent wel verliefd geworden. ![]() ![]() Maar je weet al dat het een "onmogelijke liefde" is, want hij is getrouwd. Dus het heeft helemaal geen zin om op signalen te letten van "vindt hij mij nou leuk?". Je kunt hem beter uit je hoofd zetten. Ik zou zoiets hebben van "wat is dat voor ranzige man, ik moet hier weg!" Nou kun je daar ook wel blijven, maar alleen als je er tegen kan. Hij doet dit bij jou omdat het kán, omdat je er zo leuk op reageert en naar hem lacht, hij weet dat je het leuk vindt. Om het te laten verminderen moet je er dus niet meer zo op reageren.. zelf geen hints geven, je al helemaal niet door hem laten masseren, enz. |
![]() |
||
Citaat:
De enige oplossing is het hem te vragen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is wel erg lastig. Ik kan me voorstellen dat je wel eens zoiets hebt van waarom heeft hij nou weer een vrouw en kinderen... Had hij dat niet, dan zou de situatie mss een stuk makkelijker zijn. Tsjaa, ik zou er toch, om de rede dat hij getrouwd is, en dat hij kinderen heeft, een bepaalde afstand van nemen hoor. Nou ja, dat is natuurlijk makkelijk gezegd vanaf achter mijn computer... Ik voel geen spanning, geen gevoel etc. Maar ja hoe ik er dus nu naar kijk, met mijn nuchtere verstand, is het makkelijk gezegd. Voelde je je er wel prettig bij dat hij je ging masseren. Ik zou denk ik dan wel zoiets hebben van ja uh hallo!! Doe dat maar ff niet he... Mss kan je er met hem over praten, over de ''(onprettige)'' spanning die tussen jullie hangt, wat hij er nou echt mee wil bereiken etc. Maar ja dat is mss ook wel weer een beetje vreemd ![]() Hoe oud is hij eigenlijk? En jullie werken in een kledingzaak? NOu ja het is wel lastig allemaal, en eigenlijk weet ik er niks zinnings op te zeggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En beste vrienden worden.. hm.. dan heb je wel een erg rooskleurig beeld van deze wereld denk ik. Ik ben het met juno eens.. Jammer van je baan, maar ga je leven niet verpesten door hopeloos verliefd te worden op een getrouwde man, die bovendien je baas is..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) Ik heb nog nooit van iemand gehoord die zijn/haar verliefdheid wist te onderdrukken. 3) Als zij minder belangstelling toont kan het zijn dat hij juist nog leuker en liever gaat doen, om haar aandacht weer voor zich te winnen. ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Verder zou ik afkicken op een man die getrouwd is + ik vind het niet mooi van die man dat hij avances maakt bij 'n ander. Maarja, dat is mijn mening he ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik 'Zeg X ik vroeg me zo af he, voel je soms wat voor mij? baas: 'uh.... ![]() dat kan toch niet?
|
![]() |
[QUOTE]Watermerk schreef op 02-07-2004 @ 17:59 :
Dat hij geintereseerd is in je wil niet zeggen dat hij je niet als "speeltje" gebruikt. Hij kan nog zoveel om zn vrouw en kinderen geven maar daarom kan het nog wel zijn dattei jou "gebruikt" voor het nieuwe, het spannende... zonder dat hij een relatie met je wil.. Ik denk dat je een beetje realistisch moet zijn en moet inzien dat waar hij mee bezig is niet erg slim is als hij bij zn vrouw wil blijven. Als ik jou was zou ik hem dat ook goed duidelijk maken. Maar zo te zien vind jij het allemaal maar wat interessant en laat je je lekker "gebruiken".. wat op zich ook niet rampzalig is, aangezien het ZIJN fout is om zo tegen je te doen terwijl hij getrouwd is. Nogmaals: ik denk niet dat hij serieus in je geintereseerd is. Ik denk dat hij geilt op de spanning tussen jullie zonder daar verder iets mee te illen bereiken. Oja, en ik hoor ook alleen maar dat hij geinteresseerd is in je ex.... zou dat niet een opstapje kunnen zijn naar een gesprek over relaties/liefde/seks..? -> iets waar hij graag met jou over praat.. [/ UOTE] jij bekijkt t heeel realistisch en dat vind ik heel goed. ik denk ook niet dat slim is wat hij doet, maar wat is slim en niet slim? ik bedoel we hebben tog geen relatie? of vind jij t al vreemdgaan als hij aan me zit? ik bedoel....ja ze vrouw zou dat niet leuk vinden, of misschien doet hij zo bij ieder meisje, dat wet ik dus niet.... het zou best kunnen dat hij geilt op de spanning tussen ons en thats it voor hem. maar ik weet gewoon zooo zeker dat hij niet zo is, hij is niet t standaar macho player type. hij is anders.... en dat van me ex, ja zou best een opstapje kunne zijn.... zucht...
||
![]() |
Citaat:
ik heb al eerder vermeld dat ik nooit seks met hem zou willen. om twee duidelijk redenen. 1. ik voel mij niet seksueel tot hem aangetrokken, in de zin van dat ik over hem fantaseer of droom. zelfs niet zoen. 2. om de simpele maar heel serieuze reden dat hij twee kinderen heeft en getrouwd is, al zou ik mij wel seksueel aangetrokken voelen, ik zou dat nooit kunnen tegenover zijn kids en vrouw. ik zou dus nooit seks met hem hebben. Als hij echt iets probeert, wat ik zwaar betwijfel, dan ga ik moven.
||
![]() |
Citaat:
En ik heb geen vlinders in me buik, ik heb eerder het idee dat hij mij ziet zitten ipv omgekeerd. En dat is wat me bezig houdt, omdat dat wel de werksfeer kan bemoeilijken.
||
![]() |
Citaat:
mensen, ik ben he le maal niet van plan seks met hem te hebben. absoluut niet. Zeker niet als iemand getrouwd is!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Verlegen en toch manager kunnen worden? Verwijderd | 5 | 02-05-2011 09:54 | |
Werk, Geld & Recht |
[Arbeidsrecht] Kan mijn baas me verplichten om te komen werken? Verwijderd | 9 | 18-05-2008 01:16 | |
Werk, Geld & Recht |
Advies gevraagd: Ik mijn baas vervangen? Sasjeliefff | 22 | 27-01-2006 21:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Baasje Ieke | 0 | 18-02-2004 21:38 | |
Verhalen & Gedichten |
regelement (heb ik geschreven als ik mijn paard een spuitje moets laten geven) 2 good 4 You | 0 | 10-02-2002 17:15 |