Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2004, 22:21
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
sinds paar maanden heb ik nieuw werk, een leuke jonge goeduitziende werkgever. Heel spontane, aardige, lieve jongen met humor. Vanaf de eerste dag kon ik al heel goed met m opschieten maar steeds meer. We praten de laatste tijd echt over serieuze dingen.

Vandaag ook, over mijn ex, en sex met je ex, en hoe ik verder moet, en zijn ervaringen daarin. We staan de hele dag alleen met ze 2en en zijn daarom echt op elkaar aangewezen. We kunnen ontzettend met elkaar lachen.

Ik heb af en toe het idee, en na vandaag opeens steeds meer, dat er een soort spanning tussen ons hangt. Als we naar elkaar kijken lachen we ook constant, en als hij achter mij langsloopt via de toonbank, of omgekeerd voel ik ook spanning.

Het gekke is, ik ben níet verliefd op hem. Ik vind hem wel heel lief, een soort 'schattig' en voel me ook aangetrokken tot hemn.

We kunnen heel goed serieus praten, heel erg lachen, we begrijpen ekaar gewoon goed en t klikt gewoon ontzettend. Verder is onze relatie eigenlijk helemaal niet werkgever-werknemer. Het is heel amicaal. Hij is echt geen baas, laat ik t zo zeggen.

Ik vind t steeds leuker om naar me werk te gaan en krijg ook de indruk dat hij t heel prettig vind om met mij te werken.

Af en toe zijn er bepaalde blikken, opmerkingen waardoor ik steeds zekerder word dat er wel degelijk een soort spanning is.

Soms raakt hij me weleens opeens aan, helemaal niet seksueel of vies, maar gewoon heel speels, goedbedoelt, op een grappige manier. Of als hij gewoon er langs moet.

Het kan aan mij liggen, maar ik vind hem ook wat verlegen met mij, als hij met een collega van mij werkt (wel een jongen) is hij heel anders. Logisch, maar anders had ik kunnen denken dat hij gewoon zo van karakter is.

Er zijn bepaalde dingen, blikken, opmerkingen en spanningen. En ik vraag me af, wat jullie denken als je dit verhaal leest.

Heeft mijn baas hetzelfde, mijn baas wil ik hem niet eens noemen, ik zeg altijd, mijn collega..

Maar zou hij tzelfde hebben of ligt t aan mij?

Hij is verder heel geintereseerd in mij, over mijn ex, hoe ik daarmee omga, wat er in mij omgaat, wat ik heb meegemaakt, hoe t nu gaat op school, liefde, alles.....en over zijn leven.

Wat moet ik denken of doen? Ik wil namelijk niet verliefd worden op hem......gelukkig is dat niet zo, maar er is wel een spanning, zon spanning die je voelt vlak voordat je verliefd op iemand wordt...
Oud 10-06-2004, 22:33
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
oh ja....nog iets...

misschien is dit iets heel stoms, maar ik weet volgens mij dat mijn baas vind dat ik er goed uitzie, hij zei een keer 'je maakt je altijd zo druk over je uiterlijk, en onzeker, naar mijn idee is dat helemaal nergens voor nodig'!' hij vind me in ieder geval niet lelijk...

kan aan mij liggen dat ik de opmerking zo serieus neem...maar er zit wat in of nie?
Oud 10-06-2004, 22:52
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
nog 1 ding en dan laat ik jullie reageren.

Ik denk nu ook constant aan hem, dat ik zin heb om weer te werken en dat ik me afvraag hoe hij over mij denkt...

zucht...ik hoop zó dat ik niet verliefd wordt, hijs getrouwd en heeft kinderen, hijs nog wel heel jong.....gedraagt zich ook zo.....maar ik wil niet verliefd worden, wil me niet eesn aangetrokken voelen...en toch hoop ik dat t wederzijds is.
Want stel dat t ooit uit mocht komen wat ik voor hem voel, dan sta ik niet alleen....omdat t wederzijds is...
Oud 11-06-2004, 07:25
lso
lso is offline
Hey meid.. ik vrees dat je de vlinders al een beetje te pakken hebt als ik het zo lees.. Als ik lees dat ie getrouwd is denk ik dat je misschien in de toekomst dingen iets minder serieus moet nemen..

Daarmee bedoel ik... Als je je aangetrokken voelt tot iemand OF.. je bent verliefd.. dan hebben meiden (of/en jongens) vaak de neiging achter alles een teken te zoeken dat dat wederzijds is..

Misschien is jullie relatie wel heel close maar is hij echt niet met andere bedoelingen bezig dan gewoon een tof, close samenwerken met een collega...

Ik hoop t voor jou

x
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 12:39
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
waarschijnlijk heb je gelijk meid. Ik was net bij hem even wat kopen, het was maar 10 minuutjes maar de 10 minuutjes waren weer heel gezellig. Ik ben niet verliefd op hem, vind hem denk eerder schattig en aandoenelijk dan aantrekkelijk. Want lekker ofzo vind ik hem absoluut niet....beetje vreemd allemaal.

kom er niet echt uit...
Oud 12-06-2004, 06:26
Phie.
Phie. is offline
flieftheid
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 16:19
Verwijderd
Ben je jezelf niet een beetje voor de gek aan het houden, om te zeggen dat je niet verliefd bent?? Je klinkt wel erg *springerig* verliefd ...

Nou moet ik zeggen dat ik dit ook wel eens gehad heb, en ik toen dus echt niet verliefd was. Het lag alleen wat lastiger, omdat ik een vriendje heb, en die jongen een vriendin toen der tijd. Maar er hing, en er hangt nog steeds wel een soort spanning tussen ons, we praten over dingen op een manier waarop je met niemand anders zo zou praten (nou ja buiten met je eigen vriendje dan natuurlijk!)... Soms denkt de buitenwereld zelf dat we wel iets hebben, het zal wel liggen aan de manier waarop je met iemand omgaat.

Ik denk dat je gewoon goed bij jezelf moet nagaan wat je nou echt voelt, en wilt enzo. Als je niks voor hem voelt (niet echt iets dus), dan zou ik gewoon voor jezelf op een bepaalde manier afstand nemen. Misschien is dat wel heel moeilijk, maar goed. Probeer je niet te veel te focussen op hem, en je eigen leven te houden.

Uhh... moeilijk wel ja ... Ik zou ook niet teveel opmerkingen naar hem maken, die de spanning kunnen vergroten zeg maar... Zo had ik met die jongen in het begin heel erg vaak over seks, en kwamen daar ook echt opmerkingen uit dat je dacht van hmmm hij wil echt meer, en ik ben mss ook wel bezig door zulke stomme opmerkingen erover te maken...

Nou ja uhhh ik weet het eigenlijk ook niet zo goed... Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 22:41
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 12-06-2004 @ 17:19 :
Ben je jezelf niet een beetje voor de gek aan het houden, om te zeggen dat je niet verliefd bent?? Je klinkt wel erg *springerig* verliefd ...

Nou moet ik zeggen dat ik dit ook wel eens gehad heb, en ik toen dus echt niet verliefd was. Het lag alleen wat lastiger, omdat ik een vriendje heb, en die jongen een vriendin toen der tijd. Maar er hing, en er hangt nog steeds wel een soort spanning tussen ons, we praten over dingen op een manier waarop je met niemand anders zo zou praten (nou ja buiten met je eigen vriendje dan natuurlijk!)... Soms denkt de buitenwereld zelf dat we wel iets hebben, het zal wel liggen aan de manier waarop je met iemand omgaat.

Ik denk dat je gewoon goed bij jezelf moet nagaan wat je nou echt voelt, en wilt enzo. Als je niks voor hem voelt (niet echt iets dus), dan zou ik gewoon voor jezelf op een bepaalde manier afstand nemen. Misschien is dat wel heel moeilijk, maar goed. Probeer je niet te veel te focussen op hem, en je eigen leven te houden.

Uhh... moeilijk wel ja ... Ik zou ook niet teveel opmerkingen naar hem maken, die de spanning kunnen vergroten zeg maar... Zo had ik met die jongen in het begin heel erg vaak over seks, en kwamen daar ook echt opmerkingen uit dat je dacht van hmmm hij wil echt meer, en ik ben mss ook wel bezig door zulke stomme opmerkingen erover te maken...

Nou ja uhhh ik weet het eigenlijk ook niet zo goed... Sterkte.

hai!

ik denk dat je wel gelijk hebt in wat je zegt...en ik zal misschien even iets afstand moeten nemen. We hebben t ook best vaak over seks.

Gister was ik aant werk toen maakte ik een opmerking tegen hem dat de stangen waar de kleding aanhangt nogal vettig aanvoelde. TOen zei hij zo 'Ja dat is ingevet met vaseline...lekker glad nu...lekker glijden' Maar op een serieuze manier en toen liep ie snel weg en ik zei 'Nou doe s normaal!' en hij lachtte toen stiekem.

Bij het afscheid nemen na t werk zei hij ook lieve dingen als dat ik aan leuke dingen moest denken en hij vroeg ook paar keer of ik nog smsjes van me ex had gehad en alles.

Het ligt misschien aan mij, maar ik ben níet verliefd op hem. Ik heb absoluut geen fantasie over dat ik met hem aan het vrijen ben, of zelfs niet aan t zoenen. Dat wil ik niet en zou ik ook niet doen. Voel me gewoon aangetrokken, een enorme spanning. Zeker als hij achter mij langs loopt om iets pakken, of ik achter hem, dan weet ik zéker dat hij ook zon spanning voelt.

en dat hoeft geen verliefdheid te zijn, maar zoiets, die aantrekkingskracht is meestal wel een beetje t begin. En dat wil ik gewoon niet, dat bemoeilijkt de werksfeer alleen maar terwijl het nu harstikke leuk is om te werken.

Zucht....wat moet ik doen?
Oud 14-06-2004, 18:58
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
heey je klinkt inderdaar wel een beetje verliefd.
maar ik denk dat je "baas" je wel gewoon als een vriendin wil maar niet als de vriendin. ik bedoel hij is getrouwd. en met die opmerking vandat je niet zo onzeker moet zijn over je uiterlijk bedoeld hij waarschijnlijk niks....hij wil gewoon aardig zijn.
Oud 02-07-2004, 14:53
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
ik reageer weer even op mijn eigen topic omdat ik nu bijna zeker weet dat het niet aan mij ligt dat er iets is tussen mijn baas en mij.

De laatste weken komen er steeds meer dingen voor dt ik denk dat er iets is. Een paar weken geleden raakte hij me steeds vaker in, hij prikt dan in me zij, hij raakt me aan als hij langs loopt, hij zegt 'hmmm, lekker luchje zeg', we staan constant dicht bij elkaar en hebben constant oogconctact, hij knipoogt....

en gister...gister dacht ik écht 'hey nu ligt t niet aan mij'. We waren de hele dag alleen op het werk en er hing constant spanning, op een gegeven moment stonden we heel dicht bij elkaar en waren constant opmerkingen aan het maken over seks, en aan het doordenken, later liep hij achter me langs en sloeg hij me op me kont, later was er iets en kneep hij wéér in me zij wat hij vaker doet. Toen we later niks te doen hadden en achter de toonbank stonden zei ik dat ik pijn had in me onderrug, hij zei dat ik moest masseren en hij wou t voor doen, hij ging achter me staan en deed ze handen laag bij me heupen en ging toen masseren. Dat was zo lekker! zo stonden we een tijdje, verder voelde ik absolute spanning, hij ook al zei hij dat niet. Ik voel dat gewoon.

Bij het afsluiten en weggaan na het werk was er ook zon spanning...

ik weet gewoon dat t nu niet mee raan mij ligt, maar ik wil graag horen wat jullie ervan denken en wat ik ermee moet doen. Tegenover zijn vrouw zou ik 'nóóit iets met hem doen, zoenen of meer, hij heeft kinderen en dat doe ik gewoon niet! en als het zo verdergaat zal ik dat ook tegen hem zeggen.

wat moet ik hiermee? Ligt t nog aan mij, zit t nog allemaal in mijn hoofd.....ik bedoel, die aanrakingen en opmerkingen, gesprekken over liefde, seks, doordenkende opmerkingen, die spanningen...

ligt t nog aan mij? of begint t erop te lijken dat hij ook steeds meer voor mij begint te voelen?
Oud 02-07-2004, 14:58
loveflower
loveflower is offline
je bent gewoon bezig met verliefd aan het worden.

Dat komt er aan
Oud 02-07-2004, 15:01
Verwijderd
Ontslag nemen.

Je hebt je overigens mooi in laten pakken, als ik het even opmerken mag. Mosterd na de maaltijd...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 15:01
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
loveflower schreef op 02-07-2004 @ 15:58 :
je bent gewoon bezig met verliefd aan het worden.

Dat komt er aan

ja ik misschien....maar dat maakt me niet zoveel uit, het mij er ook om wat je denkt hoe het bij hem zit? hij zit aan me, hij slaat me notabene op me kont, hij maakt constant opmerkingen over me uiterlijk, seks, liefde, hij raakt me heel vaak aan, en hij masseert me zelfs.....nou wat denk je wat hij voor mij voelt wil ik weten, denk je ook dat hij wat voor mij voelt zeg maar of dat hij begint te voelen voor mij? anders zou je toch nooit zo doen..
Oud 02-07-2004, 15:05
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
perseus schreef op 02-07-2004 @ 16:01 :
Ontslag nemen.

Je hebt je overigens mooi in laten pakken, als ik het even opmerken mag. Mosterd na de maaltijd...
mooi in laten pakken? alsof hij een spelletje speelt bedoel je of nie? dat zou lullig zijn...ontslag nemen? denk je dat het uit de hand gaat lopen? wees eerlijk please want het wordt met de dagen erger....ik kijk al helemaal uit na me werk, en als het bijna tijd is baal ik.....

het erge is, ik ben nooit eerder verliefd op hem geweest of geworden maar doordat hij zo die opmerkingen, aanrakingen deed werd het bij mij erger.....wat moet ik doen, denken? please iemand tell me.
Oud 02-07-2004, 15:13
Verwijderd
Citaat:
HelpMePlease schreef op 02-07-2004 @ 16:05 :
mooi in laten pakken? alsof hij een spelletje speelt bedoel je of nie? dat zou lullig zijn...ontslag nemen? denk je dat het uit de hand gaat lopen? wees eerlijk please want het wordt met de dagen erger....ik kijk al helemaal uit na me werk, en als het bijna tijd is baal ik.....

het erge is, ik ben nooit eerder verliefd op hem geweest of geworden maar doordat hij zo die opmerkingen, aanrakingen deed werd het bij mij erger.....wat moet ik doen, denken? please iemand tell me.
Meneer lijkt op zoek te zijn naar wat spanning en gebruikt je inderdaad als speeltje, bewust als je het mij vraagt. Dat kan toch zo niet langer? Je zult niet meer met hem samen moet werken.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 15:26
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 02-07-2004 @ 16:13 :
Meneer lijkt op zoek te zijn naar wat spanning en gebruikt je inderdaad als speeltje, bewust als je het mij vraagt. Dat kan toch zo niet langer? Je zult niet meer met hem samen moet werken.
Ik denk dat ik het daar wel mee eens ben.

Ik had je hele post gelezen en ik dacht: nou, hij vindt haar zeker leuk, dat wordt wel wat! En toen las ik dat hij getrouwd is en kinderen heeft..

Bij mij zou dat laatste er volgens mij al voor zorgen dat ik niet verliefd zou worden. Bij jou heeft dat helaas niet geholpen en je bent wel verliefd geworden.

Maar je weet al dat het een "onmogelijke liefde" is, want hij is getrouwd. Dus het heeft helemaal geen zin om op signalen te letten van "vindt hij mij nou leuk?". Je kunt hem beter uit je hoofd zetten.
Ik zou zoiets hebben van "wat is dat voor ranzige man, ik moet hier weg!"

Nou kun je daar ook wel blijven, maar alleen als je er tegen kan. Hij doet dit bij jou omdat het kán, omdat je er zo leuk op reageert en naar hem lacht, hij weet dat je het leuk vindt. Om het te laten verminderen moet je er dus niet meer zo op reageren.. zelf geen hints geven, je al helemaal niet door hem laten masseren, enz.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 15:39
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
je hebt gelijk, alleen hij is niet 'ranzig' hij doet niet vies, niet zeg maar echt seksueel intimiderend. HIj doet meer lief, bezorgt, verzorgend en zegt ook vaak 'ik heb t maar met je te doen'. En ik weet, en weet gewoon zeker dat hij het niet zo vies en ranzig bedoelt, ik denk ook niet dat t een spelletje voor hem is want hij geeft veel om ze vrouw, en kinderen al helemaal. Maar ik denk juist dat hij zelf ook niet zo goed weet wat hij ermee aan moet, en dat ze gevoelens wel écht zijn. Want het is geen player of zo iemand die ieder wijf versiert en neukt. Hij is anders, toch twijfel ik. Want hij heeft een vrouw en kinderen. Het is niet zozeer dat ik zwaar verliefd op hem ben, ik voel wel wat voor hem maar écht verleifd niet zoals ik eerder zei, ik kan me niet voorstellen dat ik met hem zoen of vrij. Daar fantaseer ik ook niet over. Dus echt verliefd ben ik niet.

HEt zijn meer zijn signalen wat mij aan het denken en voelen zet. Maar ik denk niet dat hij mij als speeltje ziet, dan had hij allang wat geprobeerd. Hij voert ook ellenlange serieuze zware gesprekken, hij vraagt oprecht geintereseerd hoe t met mij gaat en me ex, we hebben altijd hele lang serieuze gesprekken, als iemand je alleen maar ff wilt neuken dan zo die toch niet zo doen?
Oud 02-07-2004, 16:42
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 02-07-2004 @ 16:01 :
ja ik misschien....maar dat maakt me niet zoveel uit, het mij er ook om wat je denkt hoe het bij hem zit? hij zit aan me, hij slaat me notabene op me kont, hij maakt constant opmerkingen over me uiterlijk, seks, liefde, hij raakt me heel vaak aan, en hij masseert me zelfs.....nou wat denk je wat hij voor mij voelt wil ik weten, denk je ook dat hij wat voor mij voelt zeg maar of dat hij begint te voelen voor mij? anders zou je toch nooit zo doen..
waarschijnlijk voelt hij hetzelfde voor jou, anders doet hij dat niet denk ik.
De enige oplossing is het hem te vragen .
Oud 02-07-2004, 16:53
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
volgens mij heb jij al gevoelens voor hem, het lijkt wel dat hij je leuk vind, maar ja dat weet ik niet zeker. praat er met hem over, dat lijkt me de beste oplossing. succes!
Oud 02-07-2004, 16:59
Verwijderd
Dat hij geintereseerd is in je wil niet zeggen dat hij je niet als "speeltje" gebruikt.
Hij kan nog zoveel om zn vrouw en kinderen geven maar daarom kan het nog wel zijn dattei jou "gebruikt" voor het nieuwe, het spannende... zonder dat hij een relatie met je wil..

Ik denk dat je een beetje realistisch moet zijn en moet inzien dat waar hij mee bezig is niet erg slim is als hij bij zn vrouw wil blijven. Als ik jou was zou ik hem dat ook goed duidelijk maken.
Maar zo te zien vind jij het allemaal maar wat interessant en laat je je lekker "gebruiken".. wat op zich ook niet rampzalig is, aangezien het ZIJN fout is om zo tegen je te doen terwijl hij getrouwd is.

Nogmaals: ik denk niet dat hij serieus in je geintereseerd is. Ik denk dat hij geilt op de spanning tussen jullie zonder daar verder iets mee te willen bereiken.
Oja, en ik hoor ook alleen maar dat hij geinteresseerd is in je ex.... zou dat niet een opstapje kunnen zijn naar een gesprek over relaties/liefde/seks..? -> iets waar hij graag met jou over praat..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 17:17
Achazia
Achazia is offline
Hij is getrouwd en heeft kinderen.

Neem ontslag.
Oud 02-07-2004, 18:31
Mindfields
Mindfields is offline
Het verhaal was heel leuk en aardig, en ik dacht echt van: leukleuk, totdat ik las dat hij getrouwd is. Niks mee doen dus.
Oud 02-07-2004, 18:49
Verwijderd
Citaat:
HelpMePlease schreef op 02-07-2004 @ 16:39 :
Het is niet zozeer dat ik zwaar verliefd op hem ben, ik voel wel wat voor hem maar écht verleifd niet zoals ik eerder zei, ik kan me niet voorstellen dat ik met hem zoen of vrij. Daar fantaseer ik ook niet over. Dus echt verliefd ben ik niet.
Maar wat is jouw definitie van verliefd zijn? Ik weet natuurlijk niet hoe je je echt voelt, maar voor mij klink je best wel alsof je echt verliefd bent. Of verliefd... iig dat je hem wel heel erg leuk vindt, en vaak aan hem moet denken, het fijn vindt om bij hem in de buurt te zijn etc.

Het is wel erg lastig. Ik kan me voorstellen dat je wel eens zoiets hebt van waarom heeft hij nou weer een vrouw en kinderen... Had hij dat niet, dan zou de situatie mss een stuk makkelijker zijn.

Tsjaa, ik zou er toch, om de rede dat hij getrouwd is, en dat hij kinderen heeft, een bepaalde afstand van nemen hoor. Nou ja, dat is natuurlijk makkelijk gezegd vanaf achter mijn computer... Ik voel geen spanning, geen gevoel etc. Maar ja hoe ik er dus nu naar kijk, met mijn nuchtere verstand, is het makkelijk gezegd.

Voelde je je er wel prettig bij dat hij je ging masseren. Ik zou denk ik dan wel zoiets hebben van ja uh hallo!! Doe dat maar ff niet he...

Mss kan je er met hem over praten, over de ''(onprettige)'' spanning die tussen jullie hangt, wat hij er nou echt mee wil bereiken etc. Maar ja dat is mss ook wel weer een beetje vreemd

Hoe oud is hij eigenlijk? En jullie werken in een kledingzaak?

NOu ja het is wel lastig allemaal, en eigenlijk weet ik er niks zinnings op te zeggen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 19:04
juno
juno is offline
Dit is heel klassiek. Het gebeurt zo vaak.

Er is maar 1 oplossing: je moet daar weg. Jammer van dat baantje, maar er zijn wel meer baantjes. Meiske, die vlinders worden van kwaad tot erger, en als dit zo doorgaat heb je het over een tijdje echt helemaal van hem te pakken. En dan, dan is het opeens niet leuk meer, maar gaat het pijn doen, want hij is getrouwd en heeft kindjes. Voor jezelf, en voor hem, ga weg daar. Heb nog een laatste eerlijk gesprek, om de dingen uit te spreken en af te ronden, en draai je om en loop weg.

Bespaar jezelf al die ellende, wat heb je eraan. Nu kun je dat nog.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 19:40
*sheer*
*sheer* is offline
misschien kan je verliefd op em worden? of misschien wordt het gewoon een van je beste vrienden!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2004, 03:20
Verwijderd
Wat juno zei.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 13:00
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Tessa-->Di-rect schreef op 02-07-2004 @ 20:40 :
misschien kan je verliefd op em worden? of misschien wordt het gewoon een van je beste vrienden!
Heb je gelezen dat ze zei dat ie getrouwd is en kinderen heeft? Lijkt me niet zo slim om dan verliefd te worden he?
En beste vrienden worden.. hm.. dan heb je wel een erg rooskleurig beeld van deze wereld denk ik.

Ik ben het met juno eens.. Jammer van je baan, maar ga je leven niet verpesten door hopeloos verliefd te worden op een getrouwde man, die bovendien je baas is..
Oud 04-07-2004, 13:21
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Wat Paranoide over Juno zei!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 14:58
Dotcom
Dotcom is offline
Ik ben het met Juno eens.
Oud 04-07-2004, 15:00
Commondude
Commondude is offline
Wat ThePinkFlamingo over Paranoide zegt! Het gaat op een gegeven moment over in PIJN. Keiharde medogenloze pijn waar je geen controle over hebt.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 15:05
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Ik ben het eens met wat Commondude van de mening van ThePinkFlamingo vindt.

Nu is het nog leuk, maar straks niet meer...
Oud 04-07-2004, 16:34
elledc
elledc is offline
Ik ben het niet eens met deze bovenstaande reacties. Stoppen met dat baantje zou ik dus NIET doen, ermee stoppen is beetje simpel gezegd.
Je kan goed opschieten met hem, en hij met jou maar als je in je gedachten houdt dat hij getrouwd is en dat hij je werkgever is, kan je toch proberen die gevoelens te onderdrukken, niet?
Blijf gewoon jezelf, hou de vlindertjes buiten, en als je je job graag doet dan zou ik het jammer vinden dit te laten schieten omwille van gevoelens voor iemand.
Onderdrukken dus, dan gaan ze vanzelf weer weg. Als jij minder belangstelling toont, zal hij dat automatisch ook doen!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 18:15
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 04-07-2004 @ 17:34 :
blaat
Ik sluit me helemaal bij utopia5 aan... niet stoppen maar als je daadwerkelijk sex met hem hebt word het tijd om te moven
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het niet eens met deze bovenstaande reacties. Stoppen met dat baantje zou ik dus NIET doen, ermee stoppen is beetje simpel gezegd.
Je kan goed opschieten met hem, en hij met jou maar als je in je gedachten houdt dat hij getrouwd is en dat hij je werkgever is, kan je toch proberen die gevoelens te onderdrukken, niet?
Blijf gewoon jezelf, hou de vlindertjes buiten, en als je je job graag doet dan zou ik het jammer vinden dit te laten schieten omwille van gevoelens voor iemand.
Onderdrukken dus, dan gaan ze vanzelf weer weg. Als jij minder belangstelling toont, zal hij dat automatisch ook doen!
1) Dingen onderdrukken is nooit goed.
2) Ik heb nog nooit van iemand gehoord die zijn/haar verliefdheid wist te onderdrukken.
3) Als zij minder belangstelling toont kan het zijn dat hij juist nog leuker en liever gaat doen, om haar aandacht weer voor zich te winnen.

Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 19:59
elledc
elledc is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 04-07-2004 @ 19:15 :
Ik sluit me helemaal bij utopia5 aan... niet stoppen maar als je daadwerkelijk sex met hem hebt word het tijd om te moven
Ik zou het zeker niet zover laten komen dat er sex in het spel komt. Daar komt miserie van, hij is getrouwd en ze hebben kindjes samen.

Citaat:
Paranoide schreef op 04-07-2004 @ 20:03 :
1) Dingen onderdrukken is nooit goed.
2) Ik heb nog nooit van iemand gehoord die zijn/haar verliefdheid wist te onderdrukken.
3) Als zij minder belangstelling toont kan het zijn dat hij juist nog leuker en liever gaat doen, om haar aandacht weer voor zich te winnen.

Dat is inderdaad niet goed maar als je weet dat iets ondernemen met 'n getrouwd iemand slechte gevolgen kan hebben, dan is onderdrukken de enige oplossing lijkt me.
Verder zou ik afkicken op een man die getrouwd is + ik vind het niet mooi van die man dat hij avances maakt bij 'n ander. Maarja, dat is mijn mening he
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:19
*$tylo*
*$tylo* is offline
Denk na mensen!
Je houd verliefdheid niet zomaar tegen!
Dat hij een vrouw en kinderen heeft maakt voor het gevoel GEEN MOER uit! Dat stadium is allang voorbij waarin het zo makkelijk omkeerbaar is....
Ontslag lijkt me het beste, ook al is het een vervelende beslissing. Succes meisje!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:01
ghost2000
ghost2000 is offline
Wel na alles te hebben gelezen het volgende.

Ik ben het eens dat ook je baas verliefd kan zijn op jou. Het maakt niet uit of je getrouwd bent of niet, gevoel kan je niet zomaar uitzetten. Ik denk ook dat jij verliefd bent op hem maar dat je het gewoon nog niet in wil zien.

Bespaar jezelf en ook hem veel verdriet en stop je relatie met hem, zelfs als je daarvoor ontslag moet nemen!

Ten eerste zal iemand die getrouwd is en kinderen heeft in 99% van de gevallen uiteindelijk toch voor zijn gezin kiezen en dan blijf jij alleen en met een hoop verdriet achter.
Ten tweede kan zijn hele gezin uit elkaar vallen als het uitkomt en dan hebben zijn vrouw en kinderen ook veel verdriet en pijn.

Geloof me, het is beter voor jou en voor hem als je er nu een punt achter zet!

Het zal geen makkelijke beslissing zijn maar nu is er nog niets aan de hand, als je te lang wacht wordt het alleen nog maar moeilijker.

Veel sterkte de komende tijd en houd ons op de hoogte zodat we je misschien kunnen steunen als je het even moeilijk hebt.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 20:23
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
mijn pc ligt er al weken uit vandaar dat ik nu pas reageer. Maar ik heb alles gelezen en jullie hebben gelijk, behalve dat ontslag. Waarvoor? we hebben toch niet echt een relatie, met zoenen/seks etc. tis alleen die spanning waarvan ik nog niet eens zeker ben dat hij hetzelfde voelt voor mij als ik voor hem. En echt verliefd ben ik niet op m.....dat weet ik zeker.

afgelopen keren zijn wel weer bepaalde aanrakingen gebeurt. Zoals toen hij achter mij langs moest bij de toonbank, mij heel laag bij me heupen, bijna me kont pakken en dan mij sturen welke kant ik op moest zeg maar. ook gewoon weer constant blikken, opmerkingen etc. het wordt steeds erger.

kijk, serieus ik ben niet verliefd op hem, denk niet aan m overdag, lig er niet wakker van, droom niet van m, zie niet eens voor m dat ik met m zoen. zou ik ook nooit doen, ten eerste omdat ik mij niet op d'ie manier voel aangetrokken tot m, en ten tweede omdat hij een gezin heeft en getrouwd is. daar ben ik dus niet bang voor.

ik ben ook niet bang voor 'pijn' en weet ik veel wat, om achter gelaten te worden, want ik ben niet verliefd op hem, voel me alleen aangetrokken op n bepaalde manier, en dat komt door al die spanningen. geloof t of niet maar zo is het wat ik voel. ik ben 2 keer 'echt verliefd geweest in me leven, en dat was zoooo anders. Dat is wat ik nu voel echt niet.

het is gewoon waar ik mee zit, is gewoon wat hij voor mij zou kunnen voelen. Stel dat t overduidelijk is dat hij wat voelt dan zou ik er nl. wat van zeggen, maar t kan ook 1 groot spelletje zijn,, dan zou ik er makkelijker wat van kunnen zeggen. Maar juist hetgene waar ik bang voor ben is dat hij echt wat voor mij voelt, ja en hoe zeg je dan subtiel dat je wilt dat diegene ermee stopt?

is iedereen t ermee eens dat hij verliefd is op mij?
gevoelens heeft voor mij?
of at hij een spelletje speelt?

krijg de indruk dat de meeste denken dat hij me gebruikt en een spelletje speelt. Maar dan zou je toch nooit zo lief doen, hij gedraagt zich ook heel lief en bezorgd etc. anders zou je toch echt gedragen als een player. juist heel macho, stoer, beetje gevoelloos af en toe en echt op 1 ding uit: seks.

hij gedraagt zich juist niet zo.....

jezus waar gaat dit eigenlijk over.

Oke voor de laatste keer, wat denken julie nou echt?

morgen weer werken.....
Oud 07-07-2004, 20:28
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 02-07-2004 @ 17:53 :
volgens mij heb jij al gevoelens voor hem, het lijkt wel dat hij je leuk vind, maar ja dat weet ik niet zeker. praat er met hem over, dat lijkt me de beste oplossing. succes!
oke...vragen....en hoe kan ik dat zo subtiel mogelijk doen?

ik 'Zeg X ik vroeg me zo af he, voel je soms wat voor mij?

baas: 'uh.... ''

dat kan toch niet?
Oud 07-07-2004, 20:32
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
[QUOTE]Watermerk schreef op 02-07-2004 @ 17:59 :
Dat hij geintereseerd is in je wil niet zeggen dat hij je niet als "speeltje" gebruikt.
Hij kan nog zoveel om zn vrouw en kinderen geven maar daarom kan het nog wel zijn dattei jou "gebruikt" voor het nieuwe, het spannende... zonder dat hij een relatie met je wil..

Ik denk dat je een beetje realistisch moet zijn en moet inzien dat waar hij mee bezig is niet erg slim is als hij bij zn vrouw wil blijven. Als ik jou was zou ik hem dat ook goed duidelijk maken.
Maar zo te zien vind jij het allemaal maar wat interessant en laat je je lekker "gebruiken".. wat op zich ook niet rampzalig is, aangezien het ZIJN fout is om zo tegen je te doen terwijl hij getrouwd is.

Nogmaals: ik denk niet dat hij serieus in je geintereseerd is. Ik denk dat hij geilt op de spanning tussen jullie zonder daar verder iets mee te illen bereiken.
Oja, en ik hoor ook alleen maar dat hij geinteresseerd is in je ex.... zou dat niet een opstapje kunnen zijn naar een gesprek over relaties/liefde/seks..? -> iets waar hij graag met jou over praat..
[/
UOTE]

jij bekijkt t heeel realistisch en dat vind ik heel goed.

ik denk ook niet dat slim is wat hij doet, maar wat is slim en niet slim? ik bedoel we hebben tog geen relatie? of vind jij t al vreemdgaan als hij aan me zit? ik bedoel....ja ze vrouw zou dat niet leuk vinden, of misschien doet hij zo bij ieder meisje, dat wet ik dus niet....

het zou best kunnen dat hij geilt op de spanning tussen ons en thats it voor hem. maar ik weet gewoon zooo zeker dat hij niet zo is, hij is niet t standaar macho player type. hij is anders....

en dat van me ex, ja zou best een opstapje kunne zijn....

zucht...
Oud 07-07-2004, 20:33
ghost2000
ghost2000 is offline
Wel ik denk dat er maar 1 oplossing is en dat is een eerlijk gesprek met hem voeren. Vraag hem gewoon wat hij voelt voor jou en vertel hem daarna precies hoe jij je voelt bij de huidige situatie. De spanningen die er nu zijn zijn niet leuk meer, je zal dus op z'n minst meer afstand moeten nemen van hem en zeggen dat je niet meer aangeraakt wil worden op de manier waarop hij het nu doet.

Zolang je hem niet duidelijk maakt dat jij niets met hem wil zal hij steeds meer aangespoord worden om nog verder te gaan. Als hij dan te ver gaat is jullie vriendschap ook voorbij!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 20:35
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 04-07-2004 @ 19:15 :

ik heb al eerder vermeld dat ik nooit seks met hem zou willen.

om twee duidelijk redenen.

1. ik voel mij niet seksueel tot hem aangetrokken, in de zin van dat ik over hem fantaseer of droom. zelfs niet zoen.

2. om de simpele maar heel serieuze reden dat hij twee kinderen heeft en getrouwd is, al zou ik mij wel seksueel aangetrokken voelen, ik zou dat nooit kunnen tegenover zijn kids en vrouw.

ik zou dus nooit seks met hem hebben. Als hij echt iets probeert, wat ik zwaar betwijfel, dan ga ik moven.
Oud 07-07-2004, 20:39
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
dank je wel. ik ga niet stoppen nee, absoluut niet. ik vind t veel te leuk het werk wat ik doe. Afgezien van de gezelligheid tussen mij en hem. Ik kan heel goed opschieten ja, serieus praten, op 1 lijn, we snappen elkaar, heel veel humor, ook samenwerken gaat goed, zakelijk gezien dus, en ik hou natuurlijk in gedachte dat hij getrouwd is. kom ik niet eens aan onderuit aangezien zijn vrouw minstens 2 keer per dag belt.

En ik heb geen vlinders in me buik, ik heb eerder het idee dat hij mij ziet zitten ipv omgekeerd. En dat is wat me bezig houdt, omdat dat wel de werksfeer kan bemoeilijken.
Oud 07-07-2004, 20:41
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 04-07-2004 @ 20:59 :
Ik zou het zeker niet zover laten komen dat er sex in het spel komt. Daar komt miserie van, hij is getrouwd en ze hebben kindjes samen.

Dat is inderdaad niet goed maar als je weet dat iets ondernemen met 'n getrouwd iemand slechte gevolgen kan hebben, dan is onderdrukken de enige oplossing lijkt me.
Verder zou ik afkicken op een man die getrouwd is + ik vind het niet mooi van die man dat hij avances maakt bij 'n ander. Maarja, dat is mijn mening he

mensen, ik ben he le maal niet van plan seks met hem te hebben. absoluut niet. Zeker niet als iemand getrouwd is!
Oud 07-07-2004, 20:45
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
ghost2000 schreef op 07-07-2004 @ 10:01 :
Wel na alles te hebben gelezen het volgende.

Ik ben het eens dat ook je baas verliefd kan zijn op jou. Het maakt niet uit of je getrouwd bent of niet, gevoel kan je niet zomaar uitzetten. Ik denk ook dat jij verliefd bent op hem maar dat je het gewoon nog niet in wil zien.

Bespaar jezelf en ook hem veel verdriet en stop je relatie met hem, zelfs als je daarvoor ontslag moet nemen!

Ten eerste zal iemand die getrouwd is en kinderen heeft in 99% van de gevallen uiteindelijk toch voor zijn gezin kiezen en dan blijf jij alleen en met een hoop verdriet achter.
Ten tweede kan zijn hele gezin uit elkaar vallen als het uitkomt en dan hebben zijn vrouw en kinderen ook veel verdriet en pijn.

Geloof me, het is beter voor jou en voor hem als je er nu een punt achter zet!

Het zal geen makkelijke beslissing zijn maar nu is er nog niets aan de hand, als je te lang wacht wordt het alleen nog maar moeilijker.

Veel sterkte de komende tijd en houd ons op de hoogte zodat we je misschien kunnen steunen als je het even moeilijk hebt.
je hebt helemaal gelijk in wat je zegt vind ik, ik zal niks met hem beginnen maar ook niet stoppen met werken. als het te gek wordt dan ga ik praten. ik moet morgen werken, en ik hou alles in de gaten, en wanneer mijn pc et weer doet hou ik jullie op de hoogte. tot die tijd even zonder mij....typ nu bij me tante vandaar...
Oud 07-07-2004, 20:50
ghost2000
ghost2000 is offline
Wel, veel sterkte morgen op je werk en tot de volgende keer.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 23:38
Pixxa
Pixxa is offline
seks op de werkplek lalallla
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 21:21
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
zucht....

afgelopen keer na sluitingstijd maakte hij een opmerking, wat maakt niet uit, maar dat raakte mij, ik ging dus voor mijn gevoel heel geirriteerd en beetje kwaad weg. Ik vond t thuis toch raar dat ik zo was wegegaan dus smste ik hem. hij smste terug en we hebben zon beetje hele avond gesmst...geen rare smsjes maar wel gevoelig, over hoe ik me voel en over problemen zeg maar. Dat vond ik best vreemd.

verder vandaag op me werk, het word echt erger wat aanrakingen betreft. ook als we zeg maar 'keten' . Na slutingstijd zei hij hele tijd 'ik heb nekpjin' en vroeg een massage, ik ging he m masseren, ik had vorige keer ook een andere jonge collega van mij nleeftijd gemasseerd. maar das anders want ik ken hem al vanaf de peuterschool. Ik ging dus me baas masseren en hij vond t heel lekker en blablabla. alleen ik voelde weer onwijse spanning, niet normaal! gewoon ik kan t zo moeiijk uitleggen wat ik bedoel. constant wat we doen, er is spanning. hij laat me schrikken, prikt steeds in me zij, hele tijd geintjes, gewoon zon flirtsfeertje hangt er steeds. ik doe daar dus wel aan mee.

ik weet t gewoon ff niet meer....t maakt me door de war. hij is geen player, dat weet ik gewoon, hij is ook heel zorgzaam en lief. Toen we naar buitne liepen regende het en bood ie weer aan me ff thuis te brengen. tis dan wel 2 min fietsen maar toch. En gewoon, alles wat er gebeurd. ik voel me gewoon heel relaxt bij hem, en vind hem ook heel lief, maar verliefd niet, dat is nu juist zo gek....ik voel die spanning steeds erger worden....ik wil gewoon niet weten wat er vandaag of morgen gebeurt...
Oud 15-07-2004, 21:55
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
ik geloof dat ik zo langzamerhand verliefd op hem aan het worden ben. Toen ik hem aan het masseren was hing er z'on spanning niet normaal meer gewoon. Het was ook even stil en je kent dat wel, en hij zei hele tijd 'lekker, ga door' en ik wist gewoon zeker dat hij er ook even opgewonden van raakte....hij zei ook nog iets van 'je mag wel op meerder plekken zo masseren, watl lekker zeg' toen dacht ik echt 'oh my god!'.

En toch zegt ie dan eerder van 'stop maar schat, echt heel lekker gedaan je bent echt een schat'. Ja en tegelijkertijd kijkt ie op de klok, hij denkt dan vast 'ik ga maar naar huis anders vraagt me vrouw zich af waar ik blijf' aangezien het al een half uur na sluitingstijd was.

kijk, nu denk ik steeds aan m.......hij trok ook een shirtje aan en daar zat zijn luchtje op, liet ie helemaal ruiken....echt zo lekker luchtje was dat.

zucht...ik weet niet wat ik moet. MOoi hey, hij is getrouwd en heeft 2 kindjes. En toch voel ik dat hij wat voor mij voelt, maar ik ik wil gewoon zo graag weten wat jullie denken als juliie als buitenstaanders dit zo objectief lezen.

Heel veel denken dat t een spelletje is.

dan wi lik graag weten, om welke redenen dat je dat t een spelletje is.

en de mensen die denken dat hij echt wat voor mij voelt....om welke redenen denken jullie dat t een spelletje is?

ik moet gewoon advies hebben want ik word hier gek van...
Oud 15-07-2004, 23:01
Rieno
Rieno is offline
zo...dat was een aardig stuk lezen

Hij doet wel erg flirterig idd...was ook 'grappig' om te zien hoe jij je tijdens de weken die tussen de posts zitten enzo ging voelen. In het begin kwam je best al wel verliefd over, toen leek het alsof je er veeeel logischer over na ging denken en aan het eind kom je, zoals je zelf al een beetje zegt, weer nogal verliefd over.

Hij vind jou leuk, kan ik heel kort over zijn. Hoe leuk kan ik helaas niet zeggen, ik ben er niet bij natuurlijk. Wat ik wel kan zeggen, is dat je hier heel voorzichtig mee moet zijn. Niet alleen voor zijn vrouw en kinderen, maar misschien nog wel meer voor jezelf. Stel: je wordt helemaal verliefd op hem en je verteld het hem. Kunnen er 2 dingen gebeuren IMHO...
hij vind jou wel aardig enzo, maar verder niks
of hij vind jou net zo leuk als jij hem

bij de eerste mogelijkheid voel je je misschien kut en hij zal zich er waarschijnlijk ook niet gemakkelijker bij voelen.
bij de 2e voel je je uiteindelijk nog kutter, omdat dat nooit goed kan gaan volgens mij. En daarbij zal het voor hem ook niet makkelijk zijn ivm met zn vrouw en kinderen.

nu zeg ik niet dat je het hem moet vertellen, maar dat je meer met je hersens zal moeten gaan denken en minder met je hart.
Verliefd zijn moet leuk zijn. Is het dat niet, dan is het waarschijnlijk handig om verder te zoeken, hoe moeilijk dat soms is.

Wat sommigen zeggen over dat hij je als speeltje gebruikt: Tja, kan best...hij zal waarschijnlijk zijn huwelijk e.d. niet op het spel zetten. Soms is het heel erg leuk om op deze manier te flirten (je kunt buiten honger krijgen, als je maar thuis komt te eten zeg maar) en misschien dat hij dit nu doet. Dit zou voor jullie beide leuk kunnen zijn, zolang de gevoelens verder oppervlakkig blijven. Nu is het alleen voor hem nog leuk, dus moet je er gewoon mee stoppen eigenlijk.

Nou ja, ik hoop dat ik een beetje zinnig commentaar heb kunnen geven en dat je er wat aan hebt. Ik hoop iig voor je dat het voor jou goed uitpakt, hoe dan ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten