Advertentie | |
|
![]() |
|
dat vind ik wel cool en dit ook: maar da's enkel bij mezelf, ander staan wel met 'n ringbaardje en anderen weer niet, enzovoorts enzovoorts, hangt gewoon van persoon tot persoon af ![]()
|
Het moet je staan.
Das alles... Kijk die craig david en beckham en paul walker en weet ik veel wie... viggo mortensen in LOTR dat is allemaal supersexy... maar als ik sommige van mijn vrienden moet indenken met zowiets... ugh.. nee bedankt... Het moet je staan. Punt!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() bwa, ik ken er irl meer die van iets stoerder houden dan van zo'n babyface ![]()
|
Verwijderd
|
Snorren vind ik hoe dan ook niet leuk..
Een volle, lange baard ook absoluut niet. Verder hangt het ontzettend af van de persoon, de een staan bakkebaarden leuk, de ander staat een sik leuk etc. Teveel haar vind ik waar dan ook lelijk, dus een heel harige sik vind ik dan ook weer lelijk bij wie dan ook... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam? Verwijderd | 363 | 16-08-2012 21:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Scheren m113 | 30 | 24-04-2010 01:30 | |
Liefde & Relatie |
Snor zoenen Schapie | 75 | 29-11-2004 20:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat groeit sneller, schaam- of gezichthaar?? Suqeunse | 15 | 07-06-2004 07:07 |