Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat je moet doen is het volgende (in WinXP): klik rechts op My Network Places (Netwerkomgeving). Kies Eigenschappen (Properties). Zoek je internetverbinding, als je geen LAN hebt is dit het enige icoontje wat er staat. Klik rechts en kies weer Eigenschappen. Ga nu naar Advanced en vink 'Protect my computer by limiting and preventing access to this computer from the internet' uit. In ME/98(SE) weet ik niet hoe het werkt, dat moet een ander maar vertellen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
msn draait rond de 3700 ik zou daar eens kijken ofdat je errors krijgt op die poorten zoals je hier kan lezen is msn een ftp prog en zou ik dus kijken ofdat je ook niet rond de 21 (active) of 20 (passive) een error krijgt (iok verw8 op de 20) zoals je hier kan lezen over de verschillen tussen actrive en passive ftp kan je waarschijnlijk wel wat eruit halen waar de fout zit volgens de uitleg op got moet je poort 6891 open hebben of fouten vinden tot zover het verhaal over msn ![]()
|
![]() |
Okee ja, denk dat ik hier wel mwat mee kan. Eén vraag nog (en ik weet zeker dat er nu mensen dubbel gaan liggen van het lachen...):
Hoe zet ik poorten open/dicht, maak ik ze beschikbaar of niet? Is toch wel een belangrijk detail, en het zal vast heel simpel zijn, maar ik weet dat dus niet ![]() In ieder geval bedankt voor de respons. Aragorn |
![]() |
||
Citaat:
download CATS (Complete Anti Trojan System) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
Software & Hardware |
Internetconnectie onbetrouwbaar Verwijderd | 13 | 11-08-2009 20:55 | |
Software & Hardware |
Geen online films bekijken beckham1990 | 5 | 02-12-2008 08:53 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spy-, adware & virussen [4] M@rco | 500 | 01-12-2006 11:27 | |
Software & Hardware |
[Internet] Kan geen bestanden verzenden Blenderhead | 12 | 20-07-2004 13:39 | |
Software & Hardware |
XP, Internet Sharing en file transfers Captain | 14 | 22-05-2002 20:24 |