Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kijk het ook. Vind het een leuke serie. Goed spel voor een nederlandse serie. Ik vind vooral Daniel Boissevain cool hehe, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik hem nog steeds van Johnny uit All Stars zie hahaha!
![]()
||
Citaat:
|
ik vond het ook een goede serie, maar toen die oudste zus vorige week zomaar bewakingscodes van die fabriek op internet vond en daar een heel ninjagevecht aanging met die chinees, wer het mij toch iets te nep. Niet dat de rest van de serie zo hyperrealistisch was ofzo, maar dat ging mij toch net iets te ver.
|
![]() |
|
Ik had per ongeluk het laatste stuk niet opgenomen
![]() Hoe is het nou afgelopen? Het laatste wat ik heb gezien is dat Roos en Beth op weg waren naar de fabriek en Frederique aan Daan ging vertellen dat ze toch maar niet wilde trouwen. Ik hoop dat jullie me even kunnen helpen want ik werd er echt gefrustreerd van, mis ik net de clou waar de hele serie om draait ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
okee, Fred ging Daan vertellen dat ze niet wilde trouwen, maar Daan praatte haar om. Toen kwam Floor, en ze wilde aan Fred vertellen dat ze seks met Daan had gehad. Daan probeerde eromheen te lullen, blablabla, uiteindelijk wist Fred wat er was gebeurd.
Floor had ook nog bedacht dat Daan de gene moest zijn die hen chanteerde omdat ze hem nooit gezegd had hoe hoog het tweede bedrag dat ze eisten was, en Daan wel wist dat dat 10 miljoen was. Heel gedoe, en toen ondertekende Floor toch het contract omdat Daan dreigde met het bandje naar de verzekering te gaan. Fred vloog Daan nog aan en toen sloeg ie haar een bloedneus ![]() ![]() Toen stormde Roos binnen, dat ze die 10 miljoen niet hoefden te betalen omdat op het bandje die vader vertelde hoeveel hij van hen hield, blablabla. Met zn 3en gingen ze Daan achtervolgen door de fabriek om het contract te pakken te krijgen, en toen greep Roos met die grijpmachine hem vast en hing hij in de lucht te spartelen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
aan het einde maakte Floor dr gewoon en grapje over ("ik vind wel meer dezelfde dingen leuk als jij") en stapten ze allemaal in de auto en kwebbelden over die tape... dus zó boos was ze niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
maar komen er eigelijk nu nog nieuwe afleveringen,
of is het nou gewoon helemaal afgelopen, want als er nieuwe afleveringen komen waar moet het dan over gaan?? (kbedoel,...nou zat er eigelijk een heel verhaal in al die afleveringen, dus ben wel benieuwd wat ze nu gaan verzinnen dan,....hmm beetje vaag omschreven maja) |
![]() |
||
Citaat:
Die hele verhaalijn had net zo goed weggelaten kunnen worden, het voegde niks toe. Maargoed, kvind t best een leuke serie. Script is niet het beste, maar gewoon fijn om naar te kijken op zondag ![]()
|
Begin was ontzettend sterk.
Met de vader die dooging in de allereerste aflevering nadat er enorm veel waardering voor hem was opgebouwd. De rest is schandalig slecht. Wat een mooi (suspense)drama had kunnen worden, werd een soap met teveel geld en acteurs die totaal niet op hun plaats zijn. Waar komt dat door: Te weinig tijd. En toen ze begonnen waren de scenario's nog niet af. Lekkere boel is dat, maar zo gaat dat met Nederlandse 'kwaliteits' series van de commercielen. Een '9 dagen van de Gier' zal je daar nooit terugvinden. Bah. En er komt nog een tweede serie van Meiden van de Wit ook. Renee Soutendijk laat zich er binnen drie afleveringen uitschrijven.
||
Citaat:
Dat liever dan zo'n knullige serie als Meiden Van de Wit.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Meiden van de Wit Delicate | 84 | 24-05-2005 18:46 | |
Films, TV & Radio |
meiden van de wit girly me | 1 | 03-03-2005 11:36 | |