Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2002, 16:00
Verwijderd
Vanavond komt de eerste aflevering van deze serie.. zijn dr mensjes die gaan kijken? en wat denk je van deze serie?

Ik heb alleen een paar voorstukjes gezien, denk dat ik vanavond wel ff ga kijken offut wat is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2002, 16:08
heldin
heldin is offline
ik ga vanavond wel kijken, geen idee wat het is maar de oom van een vriend van mij speelt mee.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 16:15
utopian me
utopian me is offline
jaa, ik ga ook kijken.. veel reclames gezien enzo. toch ff kijken wat het is
Oud 06-10-2002, 19:34
Aurora
Aurora is offline
Als ik al zou kijken is het alleen maar omdat Angela Schijf erin meespeelt.
Oud 06-10-2002, 20:57
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Dat gaat dus niet want overal is claus op tv..
Oud 06-10-2002, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
Dat gaat dus niet want overal is claus op tv..
jaa.. wat zouden ze nu dan doen? Deze aflevering morgen ofzo uitzenden? Of gewoon alles een week verplaatsen en komende zondag de eerste aflevering laten zien?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 08:40
LittleLucille
LittleLucille is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
jaa.. wat zouden ze nu dan doen? Deze aflevering morgen ofzo uitzenden? Of gewoon alles een week verplaatsen en komende zondag de eerste aflevering laten zien?
precies dat zat ik ook al aan te denken..
ze kunnen slecht eerste aflevering overslaan..
Oud 07-10-2002, 19:58
BCR
BCR is offline
Arme Claus

Maargoed,.. ik ga t ook kijken. Lijkt me ene goede serie! Bovendien had ik nog niks op zondag om te kijken
Oud 07-10-2002, 20:01
jieb
jieb is offline
volgende week maar hoop dat het dan wel is
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 23:07
superjip
superjip is offline
koele serie is het
Oud 21-11-2002, 09:05
Vlooienband
Vlooienband is offline
Ik hem 'em één keer gezien. Time permitting, ga ik hem vaker kijken.
Oud 21-11-2002, 19:05
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik kijk het ook. Vind het een leuke serie. Goed spel voor een nederlandse serie. Ik vind vooral Daniel Boissevain cool hehe, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik hem nog steeds van Johnny uit All Stars zie hahaha!
Oud 22-11-2002, 15:23
BCR
BCR is offline
Kvind t wel een nice serie .
Soms zitten er wat foutjes in enzo, maar ik vind t verder erg leuk om te zien!
En Job (Olivier?) is cool
Maar heeft dat mens (renee soutendijk, ofzoiets) nou die vent vermoord?
Oud 22-11-2002, 15:47
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
nee zij heeft hem niet vermoord,...ze vond toch die 3e kogel
in die bijbel,...alleen heeft 'job' die bijbel weggepakt zodat
ze nog steeds verdacht is.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 18:04
superjip
superjip is offline
ja vet koele actie was dat...die gozer doet allemaal vette dingen..

die trut moet gewoon de schuld krijgen
Oud 23-11-2002, 12:46
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
nathalie schreef:
nee zij heeft hem niet vermoord,...ze vond toch die 3e kogel
in die bijbel,...alleen heeft 'job' die bijbel weggepakt zodat
ze nog steeds verdacht is.
Idd. Die Klaas heeft een huurmoordenaar ingehuurd om zich te laten vermoorden zodat de meiden het geld van de verzekering kregen om de fabriek te redden.
Oud 23-11-2002, 14:44
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Idd. Die Klaas heeft een huurmoordenaar ingehuurd om zich te laten vermoorden zodat de meiden het geld van de verzekering kregen om de fabriek te redden.
Dus er is niemand schuldig?

Ik vind het een koele serie trouwens.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 17:17
lovetear
lovetear is offline
ik vond het ook een goede serie, maar toen die oudste zus vorige week zomaar bewakingscodes van die fabriek op internet vond en daar een heel ninjagevecht aanging met die chinees, wer het mij toch iets te nep. Niet dat de rest van de serie zo hyperrealistisch was ofzo, maar dat ging mij toch net iets te ver.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 21:48
Verwijderd
was dit de laatste aflevering?
want alles is nu wel opgelost, en er kwam ook nix over wat er volgende week gebeurt..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 10:13
heldin
heldin is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
was dit de laatste aflevering?
want alles is nu wel opgelost, en er kwam ook nix over wat er volgende week gebeurt..
ja, dit was 'voorlopig' de laatste aflevering
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 13:43
stout!
stout! is offline
Ik had per ongeluk het laatste stuk niet opgenomen echt stom!
Hoe is het nou afgelopen? Het laatste wat ik heb gezien is dat Roos en Beth op weg waren naar de fabriek en Frederique aan Daan ging vertellen dat ze toch maar niet wilde trouwen.
Ik hoop dat jullie me even kunnen helpen want ik werd er echt gefrustreerd van, mis ik net de clou waar de hele serie om draait .
Oud 30-12-2002, 14:10
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef:
Ik had per ongeluk het laatste stuk niet opgenomen echt stom!
Hoe is het nou afgelopen? Het laatste wat ik heb gezien is dat Roos en Beth op weg waren naar de fabriek en Frederique aan Daan ging vertellen dat ze toch maar niet wilde trouwen.
Ik hoop dat jullie me even kunnen helpen want ik werd er echt gefrustreerd van, mis ik net de clou waar de hele serie om draait .
Nou, Daan zei dat ze voor elkaar gemaakt waren en wou toch trouwen, toen kwam Floor teruglopen die zich op de wc realiseerde dat Daan de chanteur was, en vertelde dat aan Daan, en tegelijk aan Fred dat ze met Daan naar bed was geweest. Fred boos op Daan, Daan slaat Fred.. Dan zegt Daan dat Floor toch het contract moet tekenen voor die aandelen, omdat hij anders de tape aan de verzekering laat zien. Floor tekent, dan komt Roos binnen. Daan rent weg met het contract, een wilde achtervolging volgt. Dan vangt Roos Daan met een machine, en pakken ze het contract af, en gaan ze naar huis...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 14:11
heldin
heldin is offline
okee, Fred ging Daan vertellen dat ze niet wilde trouwen, maar Daan praatte haar om. Toen kwam Floor, en ze wilde aan Fred vertellen dat ze seks met Daan had gehad. Daan probeerde eromheen te lullen, blablabla, uiteindelijk wist Fred wat er was gebeurd.
Floor had ook nog bedacht dat Daan de gene moest zijn die hen chanteerde omdat ze hem nooit gezegd had hoe hoog het tweede bedrag dat ze eisten was, en Daan wel wist dat dat 10 miljoen was. Heel gedoe, en toen ondertekende Floor toch het contract omdat Daan dreigde met het bandje naar de verzekering te gaan. Fred vloog Daan nog aan en toen sloeg ie haar een bloedneus en hij zei dat ze allebei even lekker waren
Toen stormde Roos binnen, dat ze die 10 miljoen niet hoefden te betalen omdat op het bandje die vader vertelde hoeveel hij van hen hield, blablabla.
Met zn 3en gingen ze Daan achtervolgen door de fabriek om het contract te pakken te krijgen, en toen greep Roos met die grijpmachine hem vast en hing hij in de lucht te spartelen het contract werd verscheurd en klaar
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 14:12
heldin
heldin is offline
aaaaaaaaaaaaarrrrgggggh

ik ben weer es te laat..

naja, heb weer iets tegen verveling kunnen doen he
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 15:59
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Nou, Daan zei dat ze voor elkaar gemaakt waren en wou toch trouwen, toen kwam Floor teruglopen die zich op de wc realiseerde dat Daan de chanteur was, en vertelde dat aan Daan, en tegelijk aan Fred dat ze met Daan naar bed was geweest. Fred boos op Daan, Daan slaat Fred.. Dan zegt Daan dat Floor toch het contract moet tekenen voor die aandelen, omdat hij anders de tape aan de verzekering laat zien. Floor tekent, dan komt Roos binnen. Daan rent weg met het contract, een wilde achtervolging volgt. Dan vangt Roos Daan met een machine, en pakken ze het contract af, en gaan ze naar huis...
1 ding vergeten, Fred was ook boos op Floor. Klein detail dat niet in uitgewerkt, vond ik beetje oncompleet.
Oud 30-12-2002, 16:40
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef:
1 ding vergeten, Fred was ook boos op Floor. Klein detail dat niet in uitgewerkt, vond ik beetje oncompleet.
een beetje boos op Floor..

aan het einde maakte Floor dr gewoon en grapje over ("ik vind wel meer dezelfde dingen leuk als jij") en stapten ze allemaal in de auto en kwebbelden over die tape... dus zó boos was ze niet
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 17:52
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
maar komen er eigelijk nu nog nieuwe afleveringen,
of is het nou gewoon helemaal afgelopen,
want als er nieuwe afleveringen komen waar moet het
dan over gaan?? (kbedoel,...nou zat er eigelijk een heel verhaal in al die afleveringen, dus ben wel benieuwd wat ze nu gaan verzinnen dan,....hmm beetje vaag omschreven maja)
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 13:02
BCR
BCR is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Ja, kvond dat ook een beetje raar. Wat had dat met het verhaal t maken? Ja, Floor was verliefd op Daan, dan heeft ze 'n x sex met m, zegt t tegen Fred, die is ff boos. Bla!
Die hele verhaalijn had net zo goed weggelaten kunnen worden, het voegde niks toe.

Maargoed, kvind t best een leuke serie. Script is niet het beste, maar gewoon fijn om naar te kijken op zondag .
Oud 01-01-2003, 15:24
JoRTh
JoRTh is offline
Begin was ontzettend sterk.
Met de vader die dooging in de allereerste aflevering nadat er enorm veel waardering voor hem was opgebouwd.

De rest is schandalig slecht.
Wat een mooi (suspense)drama had kunnen worden, werd een soap met teveel geld en acteurs die totaal niet op hun plaats zijn.

Waar komt dat door: Te weinig tijd.
En toen ze begonnen waren de scenario's nog niet af.
Lekkere boel is dat, maar zo gaat dat met Nederlandse 'kwaliteits' series van de commercielen.
Een '9 dagen van de Gier' zal je daar nooit terugvinden.
Bah.

En er komt nog een tweede serie van Meiden van de Wit ook.
Renee Soutendijk laat zich er binnen drie afleveringen uitschrijven.
Oud 02-01-2003, 20:29
Tox
Tox is offline
Heb de serie een beetje onbewust gevolgd, zit zondags meestal bij 1 van mijn vrienden en zijn zusje volgt het dus kijken we vaak gewoon met haar mee.
Oud 03-01-2003, 15:45
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
JoRTh schreef:

Een '9 dagen van de Gier' zal je daar nooit terugvinden.
Bah.
Wordt dat nog eens herhaald? Ik had dus de eerste drie afleveringen gemist, en dacht dat ze de boel toch wel zouden herhalen en de serie verder dus niet gevolgd.

Dat liever dan zo'n knullige serie als Meiden Van de Wit.
Reageren

Regels voor berichten