Oud 09-01-2003, 07:48
Iotje
Iotje is offline
Groningen heeft sinds gister een nieuwe shop erbij. Naam weet ik nog niet (nog geen bordje buiten en gaer vandaag pas heen ). Blijheid!!!

Euhh...Wat is de nieuwste aanwinst op het gebied van shopjes in jouw woonplaats? Waneer is ie geopend?
Oud 09-01-2003, 11:12
Wasp
Wasp is offline
Waar in Groningen?
Oud 09-01-2003, 11:50
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Wasp schreef:
Waar in Groningen?
schuin tegenover de Vliegende Hollander volgens mij of iig daar ergens. (zat achterop de fiets)

'k ga vanavond trouwens daar t wiet uitproberen (mitsze €15,- zakjes hebben, k wil geen €12,-)
Oud 09-01-2003, 13:19
mood indigow
mood indigow is offline
wij hebben maar 1 shop en die heeft geen naam.
tis wel een unieke vind ik

midden in een sloot staat een ontiegelijk grote boot die we de blowboot noemen. of de stoomboot. nja das onze shop
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 15:58
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
mood indigow schreef:
wij hebben maar 1 shop en die heeft geen naam.
tis wel een unieke vind ik

midden in een sloot staat een ontiegelijk grote boot die we de blowboot noemen. of de stoomboot. nja das onze shop
Uhm, ik geloof dat die 'Koffie en Dromen' heet.. Tenzij dat nie meer zo is..
De huisvesting van de shop is trouwens gewoon genept van een shop in Amsterdam. Een boot, ongeveer even groot, in een gracht bij waterlooplein in de buurt. Is nog beter ook, iig qua inrichting en sfeer en zo. Kun je ook nog buiten op zitten op een fijne dag en zo.

Laatst gewijzigd op 09-01-2003 om 16:04.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 16:38
ook harrie
ook harrie is offline
michel, en als ik hem bel is ie in 5 minuten hier, want hij woont maar 2 straten verder
Oud 10-01-2003, 07:38
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
ook harrie schreef:
michel, en als ik hem bel is ie in 5 minuten hier, want hij woont maar 2 straten verder
Oud 10-01-2003, 07:41
Iotje
Iotje is offline
ikke is gisteravond naar nieuw shopje geweest en hij is wel goed! Ziet er nog niet echt uit maar zal zeker mooier worden. De lui daar zijn superaardig en vergeten af en toe af te rekenen ! Ze hebben er hele lekkere wiet en iets nieuws voor Groningen zakjes van €20,- (blijdschap!!! ). 't was leeg maar wel tjille shop waar je kunt lullen,muziek nie te hard!!! Wiet was lekker!!!

Oh jah, hij heet The Medley!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten