Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom zou je dan ineens weer opgeven? Misschien heb je wel al veel geprobeert en is het steeds mislukt om uit de cirkel te komen. Maar wanneer je blijft geloven in je falen "ik kom toch niet uit de cirkel", dan kom je er ook niet uit. Waar een wil is, is een weg. Waarom probeer je er niet over te praten op school? Ik zal niet zeggen dat het gemakkelijk is. Maar denk aan jezelf. Wat wil jij bereiken, en hoeveel heb je daar voor over? Misschien kun je vragen of 1 van je zussen mee gaat met je als je niet alleen durft?
|
![]() |
Probeer je aan je gode voornemens te houden meissie, enne je kan altijd langs komen als t ff niet meer gaat.....dat weet je.
Tja, ik begrijp je wel maar denk je dat als je nu weer neit naar school gaat ze je sneller gaan accepteren? Ow en ik denk dat ze je wel accepteren....helemaal als je weer meer naar school gaat. Ik bedoel, Steffan en Sergio enzo....die zijn heus niet zo moeilijk. Kop op en ga ervoor!
|
hey.. moeilijk... kgeloof da jij op ut roncallie zit(jah kzit ook in boz op sgoolen) maar zoek vrienden buiten je klas.. er zitten daar echt genoeg leuke mensen op sgool!! of misschien kun je wel van klas wisselen.. en dat je klas je daarom buitensluit slaat nergens op.. zoek ook uit waarom het niej goed gaat tussen jouw en dannielle.. misschien iz ze de vriendscha niej waard..(kweet dat niet maar ut zouw kunnen).. ga niet aan jezelf twijfelen(makkelijk gezegt kweet it).. (mag me altijd mailen ofzow or!!) sterkte!!
|
![]() |
Het lijkt nu heel moeilijk, maar ga morgen iig naar school. Je moet ergens beginnen. Ga ervoor en probeer niet in oude patronen terug te vallen. Je zult zien dat je klas je, als jij gewoon weer regelmatig je koppie laat zien, je langzaamaan weer gaat accepteren.
Ik weet ongeveer wel hoe moeilijk het is. Al ken ik jou en jouw situatie natuurlijk verder ook niet echt. En o ja, wees eerlijk tegen de klas. Probeer een antwoord klaar te hebben op een vraag als: "Waarom was jij er vorig jaar bijna nooit? " Zodat je niet overvallen en wordt en vervalt in een vaag gemompel. Of nog erger, je aangevallen voelt en in de verdediging gaat of je juist terugtrekt. Antwoord eerlijk, als je iets niet wilt vertellen dan zeg je dat. Dat lukt je ![]() sterkte |
![]() |
|
![]() |
heej allemaal
harstikke bedankt voor jullie steun de eerste stap heb ik al gezet ik ben gewoon heel de dag naar school geweest en heb gewoon een happy gezicht op gezet... echt accepteren toen ze nog niet maar ik zet me er gewoon een beetje overheen en maak lol met de mensen die me wel mogen het zal wel tijd kosten voor ik er echt bij hoor, ik hoef er niet perse bij te horen als ze me maar accepteren dat ik ook in die klas hoor en dat ik gewoon mezelf kan zijn... ik had gistere gewoon echt even jullie steun nodig om te zorgen dat ik naar school zou gaan, gewoon om even over die drempel te komen echt bedankt en nou maar kijken hoe het verder gaat, ik ga het gewoon proberen en laat me niet uit het veld slaan xxx me
|
![]() |
hey, harstikke goed dat je bent gegaan en ik denk dat als je dta blijft doen en je gewoon opsteld tegen te klasgenoten ze je vanzelf gaan opnemen dit duurt misschien even maar je moet het toch gewoon doorzetten, dan komt het allemaal wel weer goed - denk ik- nou heel veel suc6 dr mee
kus Kim |
![]() |
|
![]() |
ik heb dat vorig schooljaar ook gehad.. veel gespijbeld omdat ik het niet meer zag zitten om naar school te gaan.. gym ging ik vrijwel nooit heen.. ik deed toen ook erg veel aan auto-mutilatie en dan zijn die t-shirtjes echt een ramp..
dit jaar gaat het wel beter. ik zit in een nieuwe klas en probeer gewoon goed met mn klasgenoten om te gaan en dat lukt wel aardig.. misschien kun je om overplaatsing naar een andere klas vragen? een nieuw begin doet je misschien wel goed.. |
![]() |
|
Ik sta ook nogal buiten de klas, samen met 'n ander meisje maar dat gaat ook niet echt tussen ons. Geestelijk gaat 't ook niet echt goed en in school heb ik ook geen zin. Spijbelen doe ik dan niet echt, maar ik probeer gewoon elke les door te komen met muziek (discman) en teksten schrijven in mn boekje of voor me uitstaren. Ik doe dus echt niets.
Maar ken je geen andere leukere mensen in 'n andere klas, waar je misschien naar toe mag worden overgeplaatst? Ik denk dat dat wel redelijk wat zou helpen.
|
![]() |
heej allemaal nogmaals bedankt voor jullie steun!
ik ben heel de week gewoon naar school geweest (ik heb zelfs gegymd en dat heb ik een jaar niet meer gedaan vanweg allerlei redenen) en het ging opzich wel redelijk, ik ben gewoon mezelf geweest, ze zeuren nog steeds wel over spijbelen maar aan het feit dat ik zelfs gegymd heb zien mijn klasgenoten toch wel dat ik echt mijn best doe.... overplaatsing naar een andere klas is geen oplossing, ik wil ook niet meer weg rennen voor mijn problemen maar ze aanvechten (ik heb ook eindelijk een verwijzing voor een psycholoog gehaald (na 1,5 jaar)) ik denk dat ik eindelijk de goede kant op ga, althans ik probeer het... liefs me
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#44 George | 489 | 10-12-2005 22:33 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#42 rare kwast | 495 | 16-11-2005 18:27 | |
Algemene schoolzaken |
vwo= slim / vbo = dom ??? Shitonya | 215 | 12-04-2004 16:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Liefde & Relatie |
*zucht* wat moet ik nou?! Psssttt NL | 5 | 19-08-2002 06:47 | |
Verhalen & Gedichten |
m'n eerste verhaal naar aanleiding van een opdracht op school: ekki | 10 | 22-02-2002 16:24 |