Advertentie | |
|
![]() |
|
ja dit heb ik me ook een keer afgevraagd
er was een plaatje in mijn biologie boek, over een jongetje dat blind en doof geboren was (zodat je dan kon zien dat het uiten van emoties, hoe je lacht, huilt, aangeboren is) maar iemand die blind en doof geboren is hoe denkt zo iemand? ja, in zijn eigen 'taal', dat geloof ik ook wel maar als je niks kan zien en niks kan horen, hoe ontwikkel je zoiets dan? je kan toch niet voor dingen een eigen naam bedenken, als je niks kan zien of horen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
gedachten ontwikkeld.. Maar dat lijkt me idd wel heel moeilijk, vooral als je dan ook al geen taal hebt. Mja, zoals al eerder gezegd is, mensen verzinnen toch wel iets om dingen uit te drukken ed, denk dat blinden dan dat denken..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
dan heb ik er nog een: op de een of andere manier denk ik vaak in het engels. En dan denk ik bij mezelf: don't be so silly, your dutch. En het is niet dat ik dan stemmen heb ofzo die zeggen: je moet engels denken, maar ik vind het gewoon prettiger, ik vind engels een leuke taal. Maar toch vind ik het een beetje vaag van mezelf.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik onder de indruk ben van iets ben ik ook engels aan het murmelen... Misschien houden we gewoon erg veel van engels ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waaraan denk jij zoal? Verwijderd | 37 | 24-03-2010 10:07 | |
Verhalen & Gedichten |