Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Be quiet Xtinction Make A wise en nog veel meer Ook vind ik Dj Outblast errug goed
|
![]() |
pff gelukkig Zijn dr hier nog hardcore liefhebbers ik d8 ff alleen van dat zowat iedereen zo getransformeerde trance knuppel/s waren...sorry dat ik dit zeg maar is keihard de waar heid word beetje stront ziek van die meelopertjes uughh trancee is vet trance is vet jaaa zeker alleen om dr gvd bij te horen jeez wat zielig
[Dit bericht is aangepast door JusticeofPain (15-12-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Geloof het of niet, maar er zijn werkelijk waar mensen die trance echt leuk vinden... Verder ben ik wel fan van: -Bass D & King Matthew -Headbanger -Neophyte -Promo
||
Citaat:
Ik hou bijvoorbeeld van hardcore, en dan vooral lekkere covers en rips, maar ik hou ook van club en hardtrance, maar ook gewone trance en hardhouse.. Verder luister ik ook naar Rammstein omdat dat op zijn tijd ook lekker is..
|
neophyte
promo stunned guys evil activities nog veel meer maar kep geen zin om die op te noemen.. voor de mensen die alien resurection hebben gezien dl ffmet kazaa Neophyte & Evil Activities - What's inside me
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
26-11 PRSPCTXL4 GRIDLOK/BREAK/EVOL INTENT/BKEY/EXILE/EYE-D&HIDDEN/and more.. PRSPCT | 34 | 21-11-2005 22:36 | |
Muziek |
aan welke muzieksoort heb je nou echt eenn schijthekel Twanos | 500 | 02-05-2005 22:48 | |
Muziek |
X-Qlusive WillKillForSex | 8 | 28-09-2004 11:20 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |