![]() |
|
Ik ben dus van plan om thuis het een en het ander te vervangen door betere hardware. Om te beginnen wilde ik de server PC vervangen door een router en wilde ik een draadloze verbinding aanleggen naar de laptop toe en wilde ik gewoon de mogelijkheid hebben om de bestaande (tientallen meters) netwerkkabel te blijven gebruiken voor de desktops in huis.
Een neef van mij heeft inmiddels ook een draadloos netwerk thuis aangelegd en is er zeer tevreden over. Ook hij gebruikt Linksys. (Gekocht op de Universiteit Twente). De "Wireless Access Point Router with 4-Port Switch " kost ongeveer € 150,-- en een draadloos netwerkkaartje kost ongeveer € 85,--. Meer informatie over Linksys vind je hier. Meer informatie over de router vind je hier en informatie over het draadloze netwerkkaartje vind je hier. Wat vinden jullie van dit product? Is dit een goede keus? De snelheid van het netwerkaartje (11 Mbps) is geen probleem aangezien we geen grote datastromen overpompen naar de laptop. Plaatje voor de liefhebbers: ![]() Zo moet het worden: http://chatfreak.endoria.net/data/88.jpg Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 14:46. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daar zijn wel progjes voor die je verbinding helemaal volpompenn ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
We hebben hier dezelfde router/accespoint, met 1x Linksys PCI wifi adapter en 1x Linksys PCMCIA wifi kaartje
Morgen moet nog even een systeem-&netwerkbeheerder van de Uni langskomen om de boel in te stellen, de verbinding met het LAN van de Uni is nu gewoon met een kabel aangesloten maar vanaf morgen zal het netwerk hier functioneel zijn. Linksys levert goede kwaliteit en veel functies voor relatief lage prijs, net als SMC Networks. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() het eerste wat je leert in php is iets uitvoerigs te testen voordat je het definitief maakt ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Ik heb even gemaild naar een internetwinkel die die router verkoopt en heb ze gevraagd of het signaal beďnvloed kan worden door de meterkast:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |