Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Respect! Wil je mijn mening? Ik denk dat het ook erg veel met leeftijd te maken heeft. Men moet zich bewijzen tegenover anderen, en dat levert dus dit gedrag op, wat men ook wel 'scoren' noemt. Alsof vrouwen/meisjes (of jongens natuurlijk!) doelpunten zijn. Hoeveel pubers zijn er tegenwoordig nog die respect hebben voor elkaar, en elkaar niet zien als iemand waar je je tong 'lekker in kwijt kan'... Vind het persoonlijk allemaal nogal triest. En geloof me, dit zeg ik niet omdat ik jaloers ben hoor, in tegendeel. Ik bewijs liever stijl door dit juist NIET te doen... Maar well, that's my opinion! Groetjes, S.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat wou ik ook net neer zetten, en nare man ik ben het volkomen met je eens, maar ik ken nog extremere gevallen: die vind dat ze niet is uit geweest als ze niet met twee verschillende jongens naar bed is geweest, zoooo triest gewoon maar even ontopic: met oud en nieuw ben ik met 2 jongens geweest, naja dat was ook een vette bezopen zooi, maar een drank is niet echt een geweldig excuse he? maar goed niet echt een actie om trots op te zijn
||
![]() |
Citaat:
Ik hem gewoon onwijs lol, maar als ik bv met een vriend van mijn broer ga, is het de volgende dag niet zo leuk. ![]() -x-
|
1tje.
En dan niet eens elke avond. Ik moet dat meisje wel leuk vinden. Het gaat niet eens om het zoenen eigenlijk. Maar mijn ervaring is de meisjes die niet gelijk zoenen, niet dat ze preuts waren, maar op het eind van de avond een tel.nr. geven en die je nog een keer ontmoet onder normale omstandigheden, vaak leuker zijn. Ik weet niet waarom eigenlijk. |
![]() |
|
en dan hebben ze het over "Record"...
*ZUCHT* en nee ik zoen nooit met meer dan 1 jongen op een avond. ok zeg nooit nooit, maar ik heb het nog nooit gedaan, en ben 't niet van plan ook. ik ben niet zo'n sletje/hoertje miep
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Zoenen/Tongen Verwijderd | 13 | 31-08-2010 21:40 | |
Liefde & Relatie |
Lichamelijk contact Missy | 57 | 25-08-2006 17:57 | |
Seksualiteit |
wat is nou lekker vingeren? QueenOfTheBongo | 29 | 10-05-2004 14:20 | |
Lichaam & Gezondheid |